TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Superboeren terug in de Eredivisie!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 19:58:

Superboeren terug in de Eredivisie!

Boeren!
Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!


En we zwaaien met zijn allen naar Almelo!
En we zwaaien met zijn allen naar Rotterdam!

Boeren!


Wij zijn boeren , superboeren, komen uit het oosten!
Wij zijn boeren, superboeren, jullie flikkers ouwehoeren!
etc etc


Kommaar kommaar kommaar kommaar...


Posted by BaRTeZ on Jun-03-2004 20:01:

weeeee, wat een einde

2-3 in de slotminuut, geweldig commentaar via Radio Gelderland, heerlijk!!!


Posted by Valhalla on Jun-03-2004 20:02:

welcome back


Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 20:05:

Ik heb mijn hart vastgehouden, luisterde live via optimaalfm.nl

1-0 excelsior, heracles 0-0...
1-1 excelsior-graafschap , volendam heracles 0-0
1-1 excelsior-graafschap, volendam-heracles 1-0 (graafschap door)
1-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 1-0 (graafschap door)
1-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 2-0 (graafschap kolerehard door)
2-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 2-0 (graafschap door)
2-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 2-1 (graafschap door)
2-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 2-2 (beslissingswedstrijd.....)

...en dan de laatste minuut:

3-2 voor de Graafschap!
VET VET VET!


Posted by MaGiK54 on Jun-03-2004 20:05:

Dat moet gevierd worden (in Berlijn wellicht)


Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 20:06:

Iemand het telefoonnummer van Jappi0?
Ik heb alleen zijnoude nummer......


Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 20:07:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dat moet gevierd worden (in Berlijn wellicht)


Nee, dat gebeurt morgne in Den Haag wel
Of morgen maybe naar Doetimnchem!


Posted by Asperge on Jun-03-2004 20:15:

gefeliciteerd dan maar


Posted by dj_spare on Jun-03-2004 20:17:

gefeliciteerd boertjes... WEER een derby erbij


Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 20:21:

quote:
Originally posted by dj_spare
gefeliciteerd boertjes... WEER een derby erbij



Gelderland is weer sterk vertegenwoordigd...........!


Posted by jp on Jun-03-2004 20:22:

Frank en Ronald waren toch de superboeren


Posted by Ruben_Dubbink on Jun-03-2004 20:26:

Dunno

snif..... Nog maar een jaartje wachten...


Posted by New Wave on Jun-03-2004 20:26:

Maak je borst maar nat voor degradatievoetbal Bram


Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 20:31:

quote:
Originally posted by New Wave
Maak je borst maar nat voor degradatievoetbal Bram


Bek hert, als ze maar van die joden winnen


Posted by Little Theseus on Jun-04-2004 00:04:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Bek hert, als ze maar van die joden winnen


Hertekop! Droom verder
Grafschaap pfrt stelletje amateurs


Posted by TranceFool on Jun-04-2004 07:21:

Ik denk dat ik wel weet wat voor reactie Jappio gaat geven


Posted by SnuggLe on Jun-04-2004 10:30:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik denk dat ik wel weet wat voor reactie Jappio gaat geven


Nee, hij droeg het als een man
Sprak hem nog op MSN.

Man, ik was zo blij als een kind. Heracles had het ook ZEKER niet verdient. Mooi voor die 1500 meegereisde supporters


Posted by Blik on Jun-04-2004 10:58:

nepsupporter, als het goed gaat is die opeens de grootste hooligan van het forum



Posted by Yarnie on Jun-04-2004 11:48:

heh, ik ben gister nog naar die wedstrijd van volendam - heracles geweest, ook nog ff een paling op de dijk gehaald natuurlijk, toch een beetje cultuur proeven

Maar we zaten eerst in het in een neutraal vak, maar na wat praten met wat supposten konden we toch nog het heracles vak in, eerst 2-0 achter, nog terug gekomen tot 2-2. Toen kwam iemand met het verhaal dat de graafschap 2-3 achter stond ( wat dus helemaal niet waar was) maar het ging als een lopend vuurtje door het vak en iedereen ging uit zijn dak, totdat de echte stand werd omgeroepen, iedereen teleurgesteld, wel lache dus.

Maar wel leuk dat de SUPERBOEREN weer terug zijn na een paar jaar afwezigheid in de eredivisie


Posted by Tim81 on Jun-04-2004 13:27:

De Graafschap hoort idd wel thuis in de eredivisie! Ben benieuwd of ze zich nog gaan versterken de komende weken, met deze selectie halen ze namelijk niet erg veel punten...


Posted by SnuggLe on Jun-04-2004 15:01:

quote:
Originally posted by Tim81
De Graafschap hoort idd wel thuis in de eredivisie! Ben benieuwd of ze zich nog gaan versterken de komende weken, met deze selectie halen ze namelijk niet erg veel punten...


Nou nou nou.. valt ook wel mee hoor.
Als Berck Beelenkamp maar blijft.
Ze hebben verder een ijzersterk middenveld met Van Leerdam, Kooijman en de Graeff....! V Beukering begint ook eindelijk volwassen te worden, die schiet er volgend seizoen 25 in. Het blijft een oud-vitesse speler, maar alssie er meer dan 20 maakt vind ik hem maybe toch wel oke

quote:
Originally posted by Yarnie
heh, ik ben gister nog naar die wedstrijd van volendam - heracles geweest, ook nog ff een paling op de dijk gehaald natuurlijk, toch een beetje cultuur proeven

Maar we zaten eerst in het in een neutraal vak, maar na wat praten met wat supposten konden we toch nog het heracles vak in, eerst 2-0 achter, nog terug gekomen tot 2-2. Toen kwam iemand met het verhaal dat de graafschap 2-3 achter stond ( wat dus helemaal niet waar was) maar het ging als een lopend vuurtje door het vak en iedereen ging uit zijn dak, totdat de echte stand werd omgeroepen, iedereen teleurgesteld, wel lache dus.

Maar wel leuk dat de SUPERBOEREN weer terug zijn na een paar jaar afwezigheid in de eredivisie


Vet Yarnie

Ja dat was echt stom, zeiden ze op tv ook:

"Ja we dachten dat de Graafschap met 3-2 achterstond, dat hoorden we van de tribune, dus we speelden toen met een beetje een rem erop."

Wat een dikke kneuzen, dan VERDIEN je het ook gewoon niet!!


Posted by Hitman on Jun-04-2004 16:03:

quote:
Originally posted by Yarnie
Maar wel leuk dat de SUPERBOEREN weer terug zijn na een paar jaar afwezigheid in de eredivisie


1 jaar toch?


Posted by SnuggLe on Jun-04-2004 18:32:

quote:
Originally posted by Hitman
1 jaar toch?


Jep, 1 jaar. En laat ze er maar LANG blijven!


Posted by New Wave on Jun-04-2004 18:49:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jep, 1 jaar. En laat ze er maar LANG blijven!


1 jaar is al best lang


Posted by Switch on Jun-04-2004 19:25:

kutboeren...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.