TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Superboeren terug in de Eredivisie!
Pages (2): [1] 2 »
Superboeren terug in de Eredivisie!
Boeren!
Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!Boeren!
En we zwaaien met zijn allen naar Almelo!
En we zwaaien met zijn allen naar Rotterdam!
Boeren!
Wij zijn boeren , superboeren, komen uit het oosten!
Wij zijn boeren, superboeren, jullie flikkers ouwehoeren!
etc etc
Kommaar kommaar kommaar kommaar...
weeeee, wat een einde
2-3 in de slotminuut, geweldig commentaar via Radio Gelderland, heerlijk!!! 
welcome back
Ik heb mijn hart vastgehouden, luisterde live via optimaalfm.nl
1-0 excelsior, heracles 0-0...
1-1 excelsior-graafschap , volendam heracles 0-0
1-1 excelsior-graafschap, volendam-heracles 1-0 (graafschap door)
1-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 1-0 (graafschap door)
1-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 2-0 (graafschap kolerehard door)
2-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 2-0 (graafschap door)
2-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 2-1 (graafschap door)
2-2 excelsior-graafschap, volendam-heracles 2-2 (beslissingswedstrijd.....)
...en dan de laatste minuut:
3-2 voor de Graafschap!
VET VET VET!
Dat moet gevierd worden (in Berlijn wellicht) 
Iemand het telefoonnummer van Jappi0? 
Ik heb alleen zijnoude nummer...... 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Dat moet gevierd worden (in Berlijn wellicht) |

gefeliciteerd dan maar
gefeliciteerd boertjes... WEER een derby erbij 
| quote: |
| Originally posted by dj_spare gefeliciteerd boertjes... WEER een derby erbij |
Frank en Ronald waren toch de superboeren 
snif.....
Nog maar een jaartje wachten...
Maak je borst maar nat voor degradatievoetbal Bram

| quote: |
| Originally posted by New Wave Maak je borst maar nat voor degradatievoetbal Bram |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Bek hert, als ze maar van die joden winnen |
Ik denk dat ik wel weet wat voor reactie Jappio gaat geven 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik denk dat ik wel weet wat voor reactie Jappio gaat geven |

nepsupporter, als het goed gaat is die opeens de grootste hooligan van het forum

heh, ik ben gister nog naar die wedstrijd van volendam - heracles geweest, ook nog ff een paling op de dijk gehaald natuurlijk, toch een beetje cultuur proeven
Maar we zaten eerst in het in een neutraal vak, maar na wat praten met wat supposten konden we toch nog het heracles vak in, eerst 2-0 achter, nog terug gekomen tot 2-2. Toen kwam iemand met het verhaal dat de graafschap 2-3 achter stond ( wat dus helemaal niet waar was) maar het ging als een lopend vuurtje door het vak en iedereen ging uit zijn dak, totdat de echte stand werd omgeroepen, iedereen teleurgesteld, wel lache dus.
Maar wel leuk dat de SUPERBOEREN weer terug zijn na een paar jaar afwezigheid in de eredivisie
De Graafschap hoort idd wel thuis in de eredivisie! Ben benieuwd of ze zich nog gaan versterken de komende weken, met deze selectie halen ze namelijk niet erg veel punten...
| quote: |
| Originally posted by Tim81 De Graafschap hoort idd wel thuis in de eredivisie! Ben benieuwd of ze zich nog gaan versterken de komende weken, met deze selectie halen ze namelijk niet erg veel punten... |

| quote: |
| Originally posted by Yarnie heh, ik ben gister nog naar die wedstrijd van volendam - heracles geweest, ook nog ff een paling op de dijk gehaald natuurlijk, toch een beetje cultuur proeven Maar we zaten eerst in het in een neutraal vak, maar na wat praten met wat supposten konden we toch nog het heracles vak in, eerst 2-0 achter, nog terug gekomen tot 2-2. Toen kwam iemand met het verhaal dat de graafschap 2-3 achter stond ( wat dus helemaal niet waar was) maar het ging als een lopend vuurtje door het vak en iedereen ging uit zijn dak, totdat de echte stand werd omgeroepen, iedereen teleurgesteld, wel lache dus. Maar wel leuk dat de SUPERBOEREN weer terug zijn na een paar jaar afwezigheid in de eredivisie |

| quote: |
| Originally posted by Yarnie Maar wel leuk dat de SUPERBOEREN weer terug zijn na een paar jaar afwezigheid in de eredivisie |
| quote: |
| Originally posted by Hitman 1 jaar toch? |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Jep, 1 jaar. En laat ze er maar LANG blijven! |
kutboeren...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.