TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Drum&Bass זה הדבר
Drum&Bass זה הדבר
חזונו של פלוצר לשנים הבאות:
היום בעידן ה
MP3
אופנת המוזיקה מתחלפת כל הזמן, משום שאנשים חשופים להרבה יותר סגונות.
בשנים הקרובות הטראנס הפסיכודאלי לאט לאט ישתלט על המועדונים בארץ ויתרחב מאוד מעגל הדיג'ייז שיקפיצו מועדונים עם פול-און עצבני
וכמו לכל דבר בחיים, גם לזה תהיה תופעת לוואי,
אנשים סקרנים יחפשו סגונות חדשים, מעניינים רעננים ומגרים עוד יותר
בקיצור יחפרו מתחת לאדמה,
ואני כבר רואה את היום הזה קרוב
במועדונים הגדולים אנשים מפרכסים ונכנסים לאטרף, מזיזים את הגוף כמו חולי נופש לצלילי
סט
drum & bass
עצבני ומהיר
זה הטרנד הבא, חייב להיות.
אני כבר די מכור
בעיקר בזכות תחנת הרדיו האהובה עלי
106FM
קול הקמפוס
אפשר לשמוע היום דראם אנד בייס
במועדונים כמו הסופהביט או הצופה ומבטיח לכם שזה יתרחב
הבעיה היא שאני לא מבין במוזיקה בשיט, לא באומנים לא בטראקים
אם מישהו רוצה לעזור לי בזה אני מאוד מאוד אשמח
מה דעתכם חברי היקרים לפורום?

אתה מתכוון לסגנון של הטראקים שדיג'יי דאלי מנגנת?
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. אתה מתכוון לסגנון של הטראקים שדיג'יי דאלי מנגנת? |
LTJ Bukem
LTJ Bukem
and again -
LTJ Bukem
i rest my case

אין סיכוי לחזון הזה אחי...
הלוואי וילך בארץ דראמ אנד בייס אבל זה בחיים לא יקרה
פסיכודאלי מתפשט?..מה הוא לא גם ככה מופשט בארץ?
רוב הקלאברים אוהבים ויודעים להשתלב...
| quote: |
| Originally posted by YoraY פסיכודאלי מתפשט?..מה הוא לא גם ככה מופשט בארץ? |
| quote: |
| ואתה חייב להסכים איתי שלפני כמה שנים מסיבות במועדנים או רייבים מיוחצנים וממוסחים של פסייטראנס לא היו כל כך נפוצים כמו היום. |
מיכאל קבל אחלה רדיו לדראם אנד בייס..
http://www.bassdrive.com/
לפעמים אני שומע אותו 
הקהל הישראלי תמיד יזרום ויקבל פסיכודלי..
לגבי דראם אנד בייס אני מצטרף ליוראי
קשה לי להאמין שהקהל הישראלי יקבל דראם אנד בייס בתור הסגנון הבא
וחבל.. וגם חבל בכללי
אנשים מאוד מוכשרים בעלי סגנונות אחרים ושונים לא יכולים לבוא לארץ.. למשל
BT
Hybrid
Moby
ובחו"ל אלו אמנים ממש ממש מצליחים
ו.. אין מה לעשות.. הקהל הישראלי פשוט לא בנוי לזה

שמעתי ברדיו הזה כמה קטעים ובואנה הטראקים האלה רצים בבי פי אמים מטורפים! נראה לי רק חולי פארקינסון יכולים לרקוד את זה
ממש לא הסגנון שלי... החזון שלך לא כולל אותי 
אם אתה שואל אותי יכול להיות שהסצנה תתקדם לקראת דראם אנד בייס כמו שברגע זה רוב האומנים יוצרים פרוגרסיב אבל לא יודע אין לי הרגשה שזה יתפוס בארץ
חוץ מזה אם כבר מדברים על סגנונות אני בזמן האחרון שומע מלא צ'יל וברייקס
כמו שהזכירו פה ברייקס ודראם אנד בייס מאוד נחשבים בארה"ב ויש מקומות שהמועדונים מנגנים רק את זה שם
ועוד משהו הייבריד לפעמים עושה דראם- זה לא הסגנון שלו בד"כ
למרות שאני די מאוכזב מהדיסק האחרון שלו
morning sfci
משהו כזה - אכזבה עצומה לעומת הקודם
וחבל

אחלה של מוסיקה מהירה מאוד לופים שחוזרים על עצמם בלי סוף מהיר מאוד ועם בסיס קבוע אשר מורגש תמיד!
אני אוהב את היותר הארד של המוסיקה הזאת ולא את הדיפ!
ומממ...אין לי מושג בגרוש במוסיקה הזאת.
מממ...היום יש מסיבת
Drum n' Bass
של INFUSE
מסיבת יום הולדת שלוש שנים!
אחלה מסיבות יש להם הייתי כבר באיזה 10 בערך וממש כיף!
אחלה מוסיקה חוץ ממשהו אחד שזה
MC'S
יעני ראפרים כאלו מגניבים ששרים ברקע ומזיינים את השכל ואז אתה לא שומע את האלקטרונית וזה מגעיל למה אני שונא ראפ ואני רוצה רק אלקטרונית וזה כלכך הורס!!!
שנה שעברה הייתי בפסטיבל בבודפשט היה שם יום של דראם נ' בסס ניגנו שם גולדי ודילינג'ה והיה סוווווווףףףףףףף!!!!!!
בקיצר היום המסיבה בצופה מסיבה אחת לפני הסגירה של המועדון!
אני מתכנן להגיע!
לעוד פרטים כנסו לכאן:
www.hatzofe.com
ומי שמגיע שידע שזה קהל קשה ומחסן נטוש חחח...גם כן אנדרגראונד!
| quote: |
| Originally posted by THE_BLUE_DRAGON אחלה של מוסיקה מהירה מאוד לופים שחוזרים על עצמם בלי סוף מהיר מאוד ועם בסיס קבוע אשר מורגש תמיד! אני אוהב את היותר הארד של המוסיקה הזאת ולא את הדיפ! ומממ...אין לי מושג בגרוש במוסיקה הזאת. מממ...היום יש מסיבת Drum n' Bass של INFUSE מסיבת יום הולדת שלוש שנים! אחלה מסיבות יש להם הייתי כבר באיזה 10 בערך וממש כיף! אחלה מוסיקה חוץ ממשהו אחד שזה MC'S יעני ראפרים כאלו מגניבים ששרים ברקע ומזיינים את השכל ואז אתה לא שומע את האלקטרונית וזה מגעיל למה אני שונא ראפ ואני רוצה רק אלקטרונית וזה כלכך הורס!!! שנה שעברה הייתי בפסטיבל בבודפשט היה שם יום של דראם נ' בסס ניגנו שם גולדי ודילינג'ה והיה סוווווווףףףףףףף!!!!!! בקיצר היום המסיבה בצופה מסיבה אחת לפני הסגירה של המועדון! אני מתכנן להגיע! לעוד פרטים כנסו לכאן: www.hatzofe.com ומי שמגיע שידע שזה קהל קשה ומחסן נטוש חחח...גם כן אנדרגראונד! |
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. שמעתי ברדיו הזה כמה קטעים ובואנה הטראקים האלה רצים בבי פי אמים מטורפים! נראה לי רק חולי פארקינסון יכולים לרקוד את זה |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E אם אתה שואל אותי יכול להיות שהסצנה תתקדם לקראת דראם אנד בייס כמו שברגע זה רוב האומנים יוצרים פרוגרסיב אבל לא יודע אין לי הרגשה שזה יתפוס בארץ חוץ מזה אם כבר מדברים על סגנונות אני בזמן האחרון שומע מלא צ'יל וברייקס כמו שהזכירו פה ברייקס ודראם אנד בייס מאוד נחשבים בארה"ב ויש מקומות שהמועדונים מנגנים רק את זה שם ועוד משהו הייבריד לפעמים עושה דראם- זה לא הסגנון שלו בד"כ למרות שאני די מאוכזב מהדיסק האחרון שלו morning sfci משהו כזה - אכזבה עצומה לעומת הקודם וחבל |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.