TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Drum&Bass זה הדבר


Posted by Flotser on Jun-03-2004 22:57:

Drum&Bass זה הדבר

חזונו של פלוצר לשנים הבאות:

היום בעידן ה
MP3
אופנת המוזיקה מתחלפת כל הזמן, משום שאנשים חשופים להרבה יותר סגונות.
בשנים הקרובות הטראנס הפסיכודאלי לאט לאט ישתלט על המועדונים בארץ ויתרחב מאוד מעגל הדיג'ייז שיקפיצו מועדונים עם פול-און עצבני
וכמו לכל דבר בחיים, גם לזה תהיה תופעת לוואי,
אנשים סקרנים יחפשו סגונות חדשים, מעניינים רעננים ומגרים עוד יותר
בקיצור יחפרו מתחת לאדמה,
ואני כבר רואה את היום הזה קרוב
במועדונים הגדולים אנשים מפרכסים ונכנסים לאטרף, מזיזים את הגוף כמו חולי נופש לצלילי
סט
drum & bass
עצבני ומהיר

זה הטרנד הבא, חייב להיות.

אני כבר די מכור
בעיקר בזכות תחנת הרדיו האהובה עלי
106FM
קול הקמפוס

אפשר לשמוע היום דראם אנד בייס
במועדונים כמו הסופהביט או הצופה ומבטיח לכם שזה יתרחב
הבעיה היא שאני לא מבין במוזיקה בשיט, לא באומנים לא בטראקים
אם מישהו רוצה לעזור לי בזה אני מאוד מאוד אשמח

מה דעתכם חברי היקרים לפורום?


Posted by DJ Alex E. on Jun-03-2004 23:02:

אתה מתכוון לסגנון של הטראקים שדיג'יי דאלי מנגנת?


Posted by Flotser on Jun-03-2004 23:06:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אתה מתכוון לסגנון של הטראקים שדיג'יי דאלי מנגנת?


וואלה אחי אין לי מושג מה היא מנגנת

מה שנאי מתכוון זה...
אם אתה עוד מחובר
אז עכשיו מ2:00
עד 3:00
תקשיב ב
www.106fm.co.il
בצד שמאל יש לך כפתור כזה שאתה יכול לשמוע את הרדיו במחשב.


Posted by Viber on Jun-03-2004 23:08:

LTJ Bukem
LTJ Bukem

and again -
LTJ Bukem

i rest my case


Posted by YoraY on Jun-03-2004 23:12:

אין סיכוי לחזון הזה אחי...


הלוואי וילך בארץ דראמ אנד בייס אבל זה בחיים לא יקרה


פסיכודאלי מתפשט?..מה הוא לא גם ככה מופשט בארץ?
רוב הקלאברים אוהבים ויודעים להשתלב...


Posted by Flotser on Jun-03-2004 23:20:

quote:
Originally posted by YoraY
פסיכודאלי מתפשט?..מה הוא לא גם ככה מופשט בארץ?


כמו שאני רואה את זה,
מועדונים גדולים זה ה
main-stream
של חיי הלילה
מאוחרה מתחבאים מועדנים קטנים יותר, מסיבות בטבע,תחנות רדיו עם ביצים וכו...

ואתה חייב להסכים איתי שלפני כמה שנים מסיבות במועדנים או רייבים מיוחצנים וממוסחים של פסייטראנס לא היו כל כך נפוצים כמו היום.


Posted by YoraY on Jun-04-2004 00:17:

quote:
ואתה חייב להסכים איתי שלפני כמה שנים מסיבות במועדנים או רייבים מיוחצנים וממוסחים של פסייטראנס לא היו כל כך נפוצים כמו היום.



מממממ לא יודע... הייתי קטן מדי בשביל זה

אבל מה שכן...
פסיכודאלי זה הסיגנון היחיד שיכול לקבל בארץ הזאת חופש תיקלוט
יענו מה שהדי ג'י ישים מה בזין שלו העיקר שיהיה פסיי והקהל יזרום...


Posted by Rising on Jun-04-2004 10:18:

מיכאל קבל אחלה רדיו לדראם אנד בייס..

http://www.bassdrive.com/

לפעמים אני שומע אותו


Posted by skelz on Jun-04-2004 10:25:

הקהל הישראלי תמיד יזרום ויקבל פסיכודלי..
לגבי דראם אנד בייס אני מצטרף ליוראי
קשה לי להאמין שהקהל הישראלי יקבל דראם אנד בייס בתור הסגנון הבא
וחבל.. וגם חבל בכללי
אנשים מאוד מוכשרים בעלי סגנונות אחרים ושונים לא יכולים לבוא לארץ.. למשל
BT
Hybrid
Moby

ובחו"ל אלו אמנים ממש ממש מצליחים
ו.. אין מה לעשות.. הקהל הישראלי פשוט לא בנוי לזה


Posted by DJ Alex E. on Jun-04-2004 10:30:

שמעתי ברדיו הזה כמה קטעים ובואנה הטראקים האלה רצים בבי פי אמים מטורפים! נראה לי רק חולי פארקינסון יכולים לרקוד את זה


Posted by eXeTik on Jun-04-2004 11:32:

ממש לא הסגנון שלי... החזון שלך לא כולל אותי


Posted by Eitan E on Jun-04-2004 11:45:

אם אתה שואל אותי יכול להיות שהסצנה תתקדם לקראת דראם אנד בייס כמו שברגע זה רוב האומנים יוצרים פרוגרסיב אבל לא יודע אין לי הרגשה שזה יתפוס בארץ

חוץ מזה אם כבר מדברים על סגנונות אני בזמן האחרון שומע מלא צ'יל וברייקס

כמו שהזכירו פה ברייקס ודראם אנד בייס מאוד נחשבים בארה"ב ויש מקומות שהמועדונים מנגנים רק את זה שם

ועוד משהו הייבריד לפעמים עושה דראם- זה לא הסגנון שלו בד"כ
למרות שאני די מאוכזב מהדיסק האחרון שלו
morning sfci
משהו כזה - אכזבה עצומה לעומת הקודם
וחבל


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jun-04-2004 11:48:

אחלה של מוסיקה מהירה מאוד לופים שחוזרים על עצמם בלי סוף מהיר מאוד ועם בסיס קבוע אשר מורגש תמיד!
אני אוהב את היותר הארד של המוסיקה הזאת ולא את הדיפ!
ומממ...אין לי מושג בגרוש במוסיקה הזאת.

מממ...היום יש מסיבת
Drum n' Bass
של INFUSE
מסיבת יום הולדת שלוש שנים!
אחלה מסיבות יש להם הייתי כבר באיזה 10 בערך וממש כיף!
אחלה מוסיקה חוץ ממשהו אחד שזה
MC'S
יעני ראפרים כאלו מגניבים ששרים ברקע ומזיינים את השכל ואז אתה לא שומע את האלקטרונית וזה מגעיל למה אני שונא ראפ ואני רוצה רק אלקטרונית וזה כלכך הורס!!!

שנה שעברה הייתי בפסטיבל בבודפשט היה שם יום של דראם נ' בסס ניגנו שם גולדי ודילינג'ה והיה סוווווווףףףףףףף!!!!!!

בקיצר היום המסיבה בצופה מסיבה אחת לפני הסגירה של המועדון!
אני מתכנן להגיע!
לעוד פרטים כנסו לכאן:
www.hatzofe.com
ומי שמגיע שידע שזה קהל קשה ומחסן נטוש חחח...גם כן אנדרגראונד!


Posted by Flotser on Jun-04-2004 13:25:

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אחלה של מוסיקה מהירה מאוד לופים שחוזרים על עצמם בלי סוף מהיר מאוד ועם בסיס קבוע אשר מורגש תמיד!
אני אוהב את היותר הארד של המוסיקה הזאת ולא את הדיפ!
ומממ...אין לי מושג בגרוש במוסיקה הזאת.

מממ...היום יש מסיבת
Drum n' Bass
של INFUSE
מסיבת יום הולדת שלוש שנים!
אחלה מסיבות יש להם הייתי כבר באיזה 10 בערך וממש כיף!
אחלה מוסיקה חוץ ממשהו אחד שזה
MC'S
יעני ראפרים כאלו מגניבים ששרים ברקע ומזיינים את השכל ואז אתה לא שומע את האלקטרונית וזה מגעיל למה אני שונא ראפ ואני רוצה רק אלקטרונית וזה כלכך הורס!!!

שנה שעברה הייתי בפסטיבל בבודפשט היה שם יום של דראם נ' בסס ניגנו שם גולדי ודילינג'ה והיה סוווווווףףףףףףף!!!!!!

בקיצר היום המסיבה בצופה מסיבה אחת לפני הסגירה של המועדון!
אני מתכנן להגיע!
לעוד פרטים כנסו לכאן:
www.hatzofe.com
ומי שמגיע שידע שזה קהל קשה ומחסן נטוש חחח...גם כן אנדרגראונד!


כן אני גם רוצה ללכת לזה היום,
אבל נראה לי בכל זאת אני אוותר ומקסימום אלך היום למסיבת יומהולדת של
106FM
בסופהביט,

איזה באסה מלא חברים שלי סוגרים דווקא היום


ואורן תודה על ההמלצה

ומי שהזכיר את
Hybrid, BT, Moby
....
לא לסגנון הזה אני מתכוון...
אבל גם מצויין כמובן


Posted by Flotser on Jun-04-2004 14:18:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
שמעתי ברדיו הזה כמה קטעים ובואנה הטראקים האלה רצים בבי פי אמים מטורפים! נראה לי רק חולי פארקינסון יכולים לרקוד את זה


כן אחי!!
ולפי החזון של פלוצר, היום הזה יגיע ולא כל כך בקטן.
לא אמרתי זה יגיע בעוד 5 או 10 שנה אבל זה יגיע.


Posted by Elior on Jun-04-2004 14:49:

quote:
Originally posted by Eitan E
אם אתה שואל אותי יכול להיות שהסצנה תתקדם לקראת דראם אנד בייס כמו שברגע זה רוב האומנים יוצרים פרוגרסיב אבל לא יודע אין לי הרגשה שזה יתפוס בארץ

חוץ מזה אם כבר מדברים על סגנונות אני בזמן האחרון שומע מלא צ'יל וברייקס

כמו שהזכירו פה ברייקס ודראם אנד בייס מאוד נחשבים בארה"ב ויש מקומות שהמועדונים מנגנים רק את זה שם

ועוד משהו הייבריד לפעמים עושה דראם- זה לא הסגנון שלו בד"כ
למרות שאני די מאוכזב מהדיסק האחרון שלו
morning sfci
משהו כזה - אכזבה עצומה לעומת הקודם
וחבל


ברייקס שולט...
הייברד שולט...
אני דווקא מאוד אהבתי את האלבום
Morning Sci-Fi
[ אני חושב ]

יש מצב שהוא עוד נמצא אצלי על המחשב אפילו



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.