TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pittige Thread: Wil je mij weg hebben?
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Pittige Thread: Wil je mij weg hebben?
Nou lijkt me duidelijk! Ik ga over 3 weken weg naar Engeland dus ga ik ff kijken of ik wel of niet dan terug ga komen hier!
Hijs niet zo pittig als de vorige, maar ik kon niet echt iets anders verzinnen! Maar komt misschien nog wel!
VOTE!
wie ben ik om te zeggen dat je weg moet.....daarom heb ik nee gestemd
Nee, ik heb toch geen probs met je ofzo, heb dus geen enkele reden..
wie ik wel of niet ben om nee of ja te stemmen of ik wel niet weg moet weet ik niet, maar er zijn geen knopjes om aan te klikken om te stemmen, dus ik hebt niet gestemd
zo de threads worden steeds leuker en leuker...nou ja ik ken je dus niet dus ga ik ook maar niet stemmen
| quote: |
| Originally posted by Massive , maar er zijn geen knopjes om aan te klikken om te stemmen, dus ik hebt niet gestemd |
Je zal het niet geloven Rudy maar ik heb toch "NEE" gestemd...!

Je brengt tenminste altijd weer wat leven in de brouwerij en durft voor je eigen mening uit te komen (ook al ben ik het er vaak niet mee eens, maar goed!
)
Dus nee, ik wil je niet weg hebben!
vond deze thread trouwens ook niet zo onwijs pittig...
JAMAN
ROT JE EINDELIJK OP MAN>>>>>IK HEB AL GENUG VAN JE GEHAD
wheheh (ik heb ja gestemd en reden ga ik ni delen)
kheb Nee gestemd, omdat iederen een eigen mening mag hebben
| Originally posted by Jukx Je zal het niet geloven Rudy maar ik heb toch "NEE" gestemd...! ![]() Je brengt tenminste altijd weer wat leven in de brouwerij en durft voor je eigen mening uit te komen (ook al ben ik het er vaak niet mee eens, maar goed! )Dus nee, ik wil je niet weg hebben! vond deze thread trouwens ook niet zo onwijs pittig... |
Natuurlijk heb ik nee gestemd! Ik zal je nog missen man 
maaaaaaaaar wonderbaarijk, maar waar, in Engeland hebben ze ook internet! dus echt weg ben je niet van het forum, wel uit NL.
groetjes!
9 - 2...als dat nou nederland groene pieppies was.. maar neee
Ow ik heb jnea gestemd
Ik heb ja gestemd.
Maar alleen omdat je zo'n threat geopend hebt. Had iemand anders hem geopend had ik ook ja gedrukt wie het ook was. En waarom: Waarom niet.
Maar zoals mijn Opa altijd zei:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Zo dus het is eigenlijk een nee. 
Ik heb ook nee, gestemd, lijkt me niet erg aardig als je hier op dit forum weg wilt hebben. Rudy heeft soms een mening die andere mensen niet echt aanstaat, maar dat heb je natuurlijk maar te accepteren want daar is het een forum voor.
Ik zou het wel zo recht vaardig vinden als de mensen die 'ja' hebben gestemd dat ook hier zeggen, want er zijn nu namelijk 3 votes en alleen Nastra heeft het gezegd, maar dat zal wel een geintje zijn aangezien die twee bevriend zijn. 
Nee uiteraard...
Iedereen is hier welkom... en ons 'oudste' lid kunnen we natuurlijk al helemaal niet missen...
| Originally posted by moogwai Iedereen is hier welkom... en ons 'oudste' lid kunnen we natuurlijk al helemaal niet missen... |
nah, je mag wel blijven hoor
jij brengt tenminste een beetje leven in de brouwerij, alleen soms ben je een beetje een zeikerd
Nee jongens dadelijk krijg ik een beetje teveel capsones 

!
Maar er moeten idd ook wat mensen tegen mij voten en een antwoord geven, anders kan deze Pittige thread nooit pittig worden, en dan kannie geclosed worden...!
Maarja dan verzin ik heus wel wat anders!
ik zou me bijna geroepen voelen om te gaan stemmen 
(en voordat ik mensen op mijn dak krijg: LEES de smiley!)
voordeel van dit forum: sfeertje is lekker gemoedelijk altijd.
Echt onzin dat er hier ook maar iemand van de normale mensen in dit forum wordt weggestemd. We're all human!
OK dat was weer genoeg aardig gelul, ik heb dus ja gestemd
hehe shit! Hier word ik zelf niet populair van! Maar goed dan dat over dat ja-stemmen gelul was!
Ik heb ja gestemd.
De reden waarom: Omdat ik het al zielig vind dat je deze thread moet starten.
Ik heb helemaal nix met je. Van mij mag je blijven, alleen niet zo'n onzinnige thread starten.
Thats it. You've got my blessing!!!!!!!!
BTW, veel spazier in Engeland!!!
kun je de naam van de thread trouwens niet beter veranderen in Onzinnige thread?

ik heb nee gestemd per ongeluk is het nog te veranderen? 
Wat de neuk...slaat echt nergens op deze tread............................ik heb JA gestemt....voor diegene die het willen weten........................
Je mag blijven van mij, iedereen heb recht op zijn eigen mening. Stand is nu 24 keer ja en 5 keer nee