TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by DJ Alex E. on Jun-04-2004 15:29:

Be Cool! מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?

כולנו פה מכורים למוסיקה אלקטרונית כזאת או אחרת,אם זה פרוגרסיב,אפליפטינג,ברייקס,פסי..you name it
אבל האהבה הזאת התחילה איפהשהו
אתם זוכרים איפה?מה הטראק הראשון שאתם זוכרים שהתמכרתם אליו?

אני זוכר שהקטע הראשון שאהבתי היה
666-alarma
זה היה בכיתה ג' או ד'...חבר שלי קנה דיסק של טראנס כבד ושם את זה באיזה מסיבת מקלט שעשינו(חחח כמה שזה נשמע עלוב)וכולם נדלקו על הקטע הזה וגם אני וכל פעם ששמענו את הטראק הזה התלהבנו כמו שרק פצלוחים קטנים יודעים להתלהב.אני זוכר ששיא ההתלהבות היה בקטע של הצופר חחח.
גם היה עוד איזה טראק שאני לא זוכר את השם שלו אבל היה בו כזה חלק שמישהו מדבר בערבית ואז בסוף הוא עושה :"יאללה" עם מבטא ערבי כבד ואז מתחיל אסיד עצבני
אחחח איזה תקופה אפלה...


Posted by yaman on Jun-04-2004 15:44:

בדוגרי זה היה הטראק של הדרדסים

אבל אם אני זוכר טוב זה התחיל ב:

Veracocha - Carte Blanche

הענק של פרי ווינסנט


Posted by DJ Alex E. on Jun-04-2004 15:58:

חחחחחחחח הטראק של הדרדסים זה גם היה אחד הראשונים שלי אני זוכר כשהייתי בקייטנה כל הזמן היו שמים את זה חחח


Posted by markfeldman on Jun-04-2004 16:13:

capella - move on baby


Posted by eXeTik on Jun-04-2004 16:13:

Cygnus - The oragnge theme
Alice deejay - better off alone
ATB- till I come
משהו project - King of my castle


Posted by markfeldman on Jun-04-2004 16:14:

quote:
משהו project - King of my castle


wamdue project


Posted by YoraY on Jun-04-2004 16:27:

מממ זה היה משו בכיתה ב' ללא ספק של הפרודיג'י אם אני לא טועה

Prodigy - no good





אין על ההרכב הזה!!!


Posted by Elior on Jun-04-2004 16:29:

666 - amokk
holyman - the last universe

eyal & oren barkan

mr. club trance
viagra [ voyage ]
good morning israel


דיסקים של קראחנה

פאאקק איזה ילדות כיפית

כל יום שישי לרקוד בבצפר לצלילי פסיי טראנס...
ביסודי הכוונה


Posted by Ron_Shtren on Jun-04-2004 16:33:

כנראה
Melt to the ocean...


Posted by Rising on Jun-04-2004 16:35:

Juan & Domi & Jorg - Spiritual Healing



שמעתי אותו בכיתה ד..


Posted by eXeTik on Jun-04-2004 16:41:

quote:
Originally posted by Ron_Shtren
כנראה
Melt to the ocean...


צעיר


Posted by taltul on Jun-04-2004 16:41:

AvB - BLUE FEAR




:ועוד משהו קלאסי ביותר

ROBERT MILES - CHILDREN


Posted by FederalBI on Jun-04-2004 16:59:

quote:
Originally posted by eXeTik
Alice deejay - better off alone
משהו project - King of my castle

כנ"ל עד עכשיו יש לי אותם אני עד עכישו זוכר את הקליפ של
king of my castle
ו alice deejay
וואי איזה להיט זה היה כמו
summer jam (חחחח)


Posted by Flotser on Jun-04-2004 17:01:

Love is in the air

quote:
Originally posted by Rising
Juan & Domi & Jorg - Spiritual Healing



שמעתי אותו בכיתה ד..




כל מקרה זה מאוד קשה לזכור מה היה הראשון.


Posted by Glenn-Holmes on Jun-04-2004 17:50:

ממממ וואלה אני זוכר כמה טראקים שהתחלתי איתם

vincent de moor - eternity
vincent de moor - moor cd!!! איזה דיסק !

ayla - angelfalls


משנקרא בזמנו דרים טראנס...
אחחח איזה מלודיות שולטות


Posted by DJ-BON_v2 on Jun-04-2004 18:04:

קשה קשה מאד להיזכר....

אחד הראשונים נראה לי באמת
melt to the ocean
אולי גם
more&more (ענק!!!!)


Posted by sabi10 on Jun-04-2004 19:34:

Southside Spinners - Luvstruck...
אבל אז טחנו לו את הצורה....

וכמובן יש את

DuMonde - Never Look Back


Posted by DJ Alex E. on Jun-04-2004 23:03:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
666 - amokk
holyman - the last universe

viagra [ voyage ]
good morning israel


דיסקים של קראחנה


אוי איזה קלאסיקות...ואני חשבתי שאני היחיד ששמע הולימן


Posted by YuVaL on Jun-05-2004 00:19:

Barthezz - On Da Move (A Mix)
Push - Universal Nation (Live Mix)


Posted by Scorchio on Jun-05-2004 09:07:

Holymen - Nitch O Not
זה הדיסק הראשון שאני זוכגר ששמעתי שהיה מעורב בו טראנס
חחחחח יש שם טראקים מהירים אחושרמוטה איך הייתי חולה על טראק הטברנה ועל
the seventh universe....


Posted by §chop¥ on Jun-05-2004 09:07:

היה שיר אחד בערבית שהלך ככה

וואחד תנין תלתה ארבעה
ואז התחילו הפצצות ואישהו ווקאל של אישה מעפנה....

נראה לי קראו לזה
Love transmission

אבל זה ממש ישן
כאילו משהו כמו תחילת שנות ה-90-


Posted by eXeTik on Jun-05-2004 09:19:

quote:
Originally posted by YoraY
מממ זה היה משו בכיתה ב' ללא ספק של הפרודיג'י אם אני לא טועה

Prodigy - no good





אין על ההרכב הזה!!!


quote:
Originally posted by markfeldman
capella - move on baby


quote:
Originally posted by §chop¥
היה שיר אחד בערבית שהלך ככה

וואחד תנין תלתה ארבעה
ואז התחילו הפצצות ואישהו ווקאל של אישה מעפנה....

נראה לי קראו לזה
Love transmission

אבל זה ממש ישן
כאילו משהו כמו תחילת שנות ה-90-



תאכלס קלאסיקות- אבל זה לא טראנס
חוץ מספירוטל הילינג (חולה סרטן), רוברט מיילס וכאלה בשנות ה-90 הסצנה כמעט ולא הייתה מוכרת (כמעט עד סוף העשור)
כל הדאנס של שנות ה-90 לא מקושר לטראנס, לפחות לא ממה שאנחנו מדברים פה


Posted by DJ_Yuval on Jun-05-2004 11:05:

robert miles - children

הראשון הראשון
אחרי כמה שנים גם הולימן ואייל\אורן ברקן כובן לא זוכר מה בא קודם


Posted by DJ-Kreing^^ on Jun-05-2004 11:08:

הקטע האלקטרוני הראשון שאהבתי היה
prodigy - out of space


Posted by DJ Alex E. on Jun-05-2004 13:38:

נזכרתי עכשיו שגם גדלתי על כל שירי היורודאנס האלה של שנות ה-90 שאח שלי היה שומע כמו סאש,דוקטור אלבן,מאסטרבוי וכאלה
שלא נדע מצרות חחחח


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.