TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?
Pages (4): [1] 2 3 4 »
מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?
כולנו פה מכורים למוסיקה אלקטרונית כזאת או אחרת,אם זה פרוגרסיב,אפליפטינג,ברייקס,פסי..you name it
אבל האהבה הזאת התחילה איפהשהו
אתם זוכרים איפה?מה הטראק הראשון שאתם זוכרים שהתמכרתם אליו?
אני זוכר שהקטע הראשון שאהבתי היה
666-alarma
זה היה בכיתה ג' או ד'...חבר שלי קנה דיסק של טראנס כבד ושם את זה באיזה מסיבת מקלט שעשינו(חחח כמה שזה נשמע עלוב)וכולם נדלקו על הקטע הזה וגם אני וכל פעם ששמענו את הטראק הזה התלהבנו כמו שרק פצלוחים קטנים יודעים להתלהב.אני זוכר ששיא ההתלהבות היה בקטע של הצופר חחח.
גם היה עוד איזה טראק שאני לא זוכר את השם שלו אבל היה בו כזה חלק שמישהו מדבר בערבית ואז בסוף הוא עושה :"יאללה" עם מבטא ערבי כבד ואז מתחיל אסיד עצבני
אחחח איזה תקופה אפלה...
בדוגרי זה היה הטראק של הדרדסים
אבל אם אני זוכר טוב זה התחיל ב:
Veracocha - Carte Blanche
הענק של פרי ווינסנט
חחחחחחחח הטראק של הדרדסים זה גם היה אחד הראשונים שלי אני זוכר כשהייתי בקייטנה כל הזמן היו שמים את זה חחח
capella - move on baby
Cygnus - The oragnge theme
Alice deejay - better off alone
ATB- till I come
משהו project - King of my castle
| quote: |
| משהו project - King of my castle |
מממ זה היה משו בכיתה ב' ללא ספק של הפרודיג'י אם אני לא טועה
Prodigy - no good
אין על ההרכב הזה!!!
666 - amokk
holyman - the last universe
eyal & oren barkan
mr. club trance
viagra [ voyage ]
good morning israel
דיסקים של קראחנה
פאאקק איזה ילדות כיפית
כל יום שישי לרקוד בבצפר לצלילי פסיי טראנס...
ביסודי הכוונה
כנראה
Melt to the ocean...
Juan & Domi & Jorg - Spiritual Healing
שמעתי אותו בכיתה ד..
| quote: |
| Originally posted by Ron_Shtren כנראה Melt to the ocean... |
AvB - BLUE FEAR
:ועוד משהו קלאסי ביותר
ROBERT MILES - CHILDREN
| quote: |
| Originally posted by eXeTik Alice deejay - better off alone משהו project - King of my castle |
| quote: |
| Originally posted by Rising Juan & Domi & Jorg - Spiritual Healing שמעתי אותו בכיתה ד.. |
ממממ וואלה אני זוכר כמה טראקים שהתחלתי איתם
vincent de moor - eternity
vincent de moor - moor cd!!! איזה דיסק !
ayla - angelfalls
משנקרא בזמנו דרים טראנס...
אחחח איזה מלודיות שולטות
קשה קשה מאד להיזכר....
אחד הראשונים נראה לי באמת
melt to the ocean
אולי גם
more&more (ענק!!!!)
Southside Spinners - Luvstruck...
אבל אז טחנו לו את הצורה....
וכמובן יש את
DuMonde - Never Look Back 
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs 666 - amokk holyman - the last universe viagra [ voyage ] good morning israel דיסקים של קראחנה |
Barthezz - On Da Move (A Mix)
Push - Universal Nation (Live Mix)
Holymen - Nitch O Not
זה הדיסק הראשון שאני זוכגר ששמעתי שהיה מעורב בו טראנס
חחחחח יש שם טראקים מהירים אחושרמוטה איך הייתי חולה על טראק הטברנה ועל
the seventh universe....
היה שיר אחד בערבית שהלך ככה
וואחד תנין תלתה ארבעה
ואז התחילו הפצצות ואישהו ווקאל של אישה מעפנה....
נראה לי קראו לזה
Love transmission
אבל זה ממש ישן
כאילו משהו כמו תחילת שנות ה-90-
| quote: |
| Originally posted by YoraY מממ זה היה משו בכיתה ב' ללא ספק של הפרודיג'י אם אני לא טועה Prodigy - no good אין על ההרכב הזה!!! |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman capella - move on baby |
| quote: |
| Originally posted by §chop¥ היה שיר אחד בערבית שהלך ככה וואחד תנין תלתה ארבעה ואז התחילו הפצצות ואישהו ווקאל של אישה מעפנה.... נראה לי קראו לזה Love transmission אבל זה ממש ישן כאילו משהו כמו תחילת שנות ה-90- |
robert miles - children
הראשון הראשון
אחרי כמה שנים גם הולימן ואייל\אורן ברקן כובן לא זוכר מה בא קודם
הקטע האלקטרוני הראשון שאהבתי היה
prodigy - out of space

נזכרתי עכשיו שגם גדלתי על כל שירי היורודאנס האלה של שנות ה-90 שאח שלי היה שומע כמו סאש,דוקטור אלבן,מאסטרבוי וכאלה
שלא נדע מצרות חחחח
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.