TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- studenten!
Pages (2): [1] 2 »
studenten!
egentligen en grymt on�dig tr�d men jag e bara s� grymt n�jd idag 
�ntligen �r 12 �rs studier till �nda! (jaja, blir ju mer plugga sen) 
grattis till alla er andra ocks� som tar studenten (e s�kert n�n mer �n jag) 
*hojtar till*
jovars, p� m�ndag �r det �ntligen slut f�r min del
dock ska jag inte ut och hojta som alla andra, nej jag ska hem och sova f�r tisdag morgon drar jag till Hamburg och firar P� RIKTIGT 
grattis vizay och ni andra som tar studenten i�r! 
Nu kan du ju mixa in "F�r vi har tagit studenten" i n�sta set 
| quote: |
| Originally posted by tobo99 Nu kan du ju mixa in "F�r vi har tagit studenten" i n�sta set |
GRATTIS 
Grattis!
Hoppas du �r ute och festar loss rej�lt nu! Det h�r ju studenten till s� att s�ga 
Tja, det �r v�l bara att gratulera! Kommer aldrig gl�mma studenten - de absolut roligaste tv� dagarna i hela mitt liv. Hade s� obeskrivligt skoj s� det finns inte...n�got jag unnar alla...bror min tar ocks� studenten n�sta fredag....ungen �r fan p� klasseresa nere p� Cypern nu....*avis*
grattis!
min brorsa o tre kusiner tog ocks� studenten i �r k�nner en massa som gjorde det i �r 
fyfan va ni e bra 
Grattis p� studenten d� 
Studenttiden gl�mmer man nog aldrig... (kommer iaf ih�g den nu efter ett heeeelt �r
) Sista veckan var verkligen helt galen.. s� passa p� o njut! 
oj det var redan 5 sedan jag tog min
('99)
men gratulerar vizay o alla andra 
Grattis alla! Personligen har jag 3 �r kvar d�.. :/
Grattis!

En vecka kvar f�r min del =) Tiden g�r s� ruggigt snabbt.. samtidigt som det �r riktigt roliga dagar nu s� k�nns det n�stan lite vemodigt att l�gga allt detta bakom sig =()
men men.. nu �r det fest 
grattis 
har sj�lv varit p� en v�ldigt s�t flickas studentfest ikv�ll... mkt trevligt kan jag s�ga... nog den b�sta stundentfesten jag varit p� hittills 
blir tv� till studentfester n�sta vecka (�ven dem med s�ta flickor).. weeehooo 
men... �nnu en g�ng... GRATTIS!!! 
| Originally posted by Kaveh samtidigt som det �r riktigt roliga dagar nu s� k�nns det n�stan lite vemodigt att l�gga allt detta bakom sig =() |

Skulle ha tagit min ig�r ocks� om jag inte tagit ett sabbats�r.
Fan vad rutten man k�nde sig n�r man s�g sina gamla klasspolare ta studenten.
| Originally posted by Vizay ta v�l vara p� den korta tiden som e kvar, det kommer va v�rt det ![]() fifan kom precis hem med nattbussen, vart ute � festat hela natten, satans r�j vare ![]() btw. aviander dom d�r tre �ren kommer g� ruggigt snabbt, k�nns fortfarande osm n�n vecka sen jag b�rjade gymnasiet |
tack f�r st�det Vizay
F�r bara hoppas att det �r sant
2 �r sedan jag tog den... 
FYFAN VA VI �R BRA! 
jag var p� studentfirande ig�r...
var r�tt kul faktist..
Sj�lv tog jag den f�r 3 �r sen .. usch, vad gammal man k�nner sig nu.
haha
grattis 
sen vill jag bara skryta med att jag kommer ta studenten TV� ggr 
gick ut tv�an ig�r iaf
var ox� r�j
fast bara till typ fyra men iaf 
Grattis...ta studenten e najs
...tog den 02 skulle g�rna g�ra om det....allt va s� mkt enklare d� innan man b�rja s�ka jobb � g� p� bidrag

Tog studenten ig�r med Vizay, fast jag r�jde inte mkt alls. Tr�ttnat p� allt som har med svenska barer o pubbar att g�ra.. Kanske f�r tbx suget n�r man sl�ppt taget om denna tr�nings-mani man �r i :P
Studenten va nice imo.. grattis till alla som tagit studenten oxo.. men det va inte i n�rheten av MUCK! =) helvette.. norrlandsskogarna..myrarna..kylan..hungern =) lumpen va mycket v�rre �n skolan .. s� nu har ni tagit studenten.. g�r lumpen om ni inte har n�tt annat viktigt f�r er..
| Originally posted by Kamelen Studenten va nice imo.. grattis till alla som tagit studenten oxo.. men det va inte i n�rheten av MUCK! =) helvette.. norrlandsskogarna..myrarna..kylan..hungern =) lumpen va mycket v�rre �n skolan .. s� nu har ni tagit studenten.. g�r lumpen om ni inte har n�tt annat viktigt f�r er.. |
)
mmm...tar stundenten ja me n�sta vecka,,och tv� dagar efter det �ker man in i lumpen som j�gare