TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Min film från Luciakryssen :)
Pages (2): [1] 2 »
Min film från Luciakryssen :)
ÄNTLIGEN 
35 intensiva minuter av PARTY! Dessutom lite pinsampt fyllesnack och en runtvandring i stockholms tunnelbannor av sällan skådat slag 
Filmen finns att tanka på min FTP
ip: 194.47.108.244
port: 10201
login: luciacruise
pass: mondaybar
Längd: ca 35 min
Storlek: ca 380 MB
Format: DivX 5.05
Håll detta inom SWETA är ni gulliga, för jag har begränsad trafilk utåt från sunet. :| Om ni vill sprida filmen vidare till andra så skulle jag uppskatta om ni själva stod för det, så ni inte belastar mitt nät mer än nödvändigt.
När brorsan kommer hem från Cypern från måndag lägger jag upp den på hans FTP - han har obegränsad trafik utåt, dock bara 2mit tyvärr.
Och kommentarer är alltid välkommet 
haha, låter ju lovande... det är ingen mintu eller rajraj involverat i fyllesnacket va? annars blir det kanske copyright problem med en annan luciakryss film... 
tror jag väntar tills jag får mitt j*vla bredband först, ska ha stelias 8mbit adsl, men det verkar ta evigheter...
| quote: |
| Originally posted by mjz haha, låter ju lovande... det är ingen mintu eller rajraj involverat i fyllesnacket va? annars blir det kanske copyright problem med en annan luciakryss film... ![]() tror jag väntar tills jag får mitt j*vla bredband först, ska ha stelias 8mbit adsl, men det verkar ta evigheter... |
tankar nu, kommentarer senare

håller på att få Tiesto's Just Be releaseparty från amsterdam, så jag sparar mig till imorgon med denna 
Hahahahahahahaha!!!!!
Jag garvar ihjäl! "Nä, fan vad coolt" "allvarlig" utropas när sällskapet får syn på den "moving sidewalk" eller "rullband" som finns nere i T-centralen. Underbart!
| Originally posted by Aendy Hahahahahahahaha!!!!! Jag garvar ihjäl! "Nä, fan vad coolt" "allvarlig" utropas när sällskapet får syn på den "moving sidewalk" eller "rullband" som finns nere i T-centralen. Underbart! |
Vi rednecks har precis fått elektricitet här nere i Småland, så såna där moderniteter kommer vi få vänta på. Vi får fortfarande ta oss fram med åsna och kärra om vi ska någonstans
ni är fan störda 
| Originally posted by ScuL ni är fan störda |

Ska bara få upp filmen från releasepartyt med Tiësto, sen kommer den också upp
äre inte han tv4:as vin expert som går på precis innan er också? trodde det var honom ni sa "åh va coolt" åt
hahaha, värsta kändisen 
tankar nu.
Och jo Dioxys om det är vid blålinjen så kan det mycket väl vara han. Har sett honom där förut
Thanks Laszlo 
Now I hope you get the video from march soon 
för er som e lata så här e länken: ftp://luciacruise:[email protected]:10201
snabbftp tog ca: 5 minuter för mig 
kommenterar.. sen
har du filmet fra panorama bar også eller?
der det var lee burridge/henrikb/thomas krome og? eller bare trance nede i mainhallen?
| Originally posted by verminator har du filmet fra panorama bar også eller? der det var lee burridge/henrikb/thomas krome og? eller bare trance nede i mainhallen? |
Fan vågar man se där här utan att få grym "längta-tillbaks-ångest" 
tankar nu 
tack för länken DJmoXX 
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan vågar man se där här utan att få grym "längta-tillbaks-ångest" |
Andra gången något mer berusad än första
fast det känns ju som om jag redan har sett denna 
Underbart Laszlo

| Originally posted by jofawe fast det känns ju som om jag redan har sett denna ![]() Underbart Laszlo |
fast den funkar inte alls för mig ..
får väl ta å hitta nån ny codec ... eller nått 
| Originally posted by jofawe fast den funkar inte alls för mig .. får väl ta å hitta nån ny codec ... eller nått |
| Originally posted by Laszlo Den är kodad med en ganska ny version av DivX. Tanka hem den senaste versionen så ska du nog kunna se den. www.divx.com/divx |
hehe...vilke spelade kör du med? Inte mediaplayer hoppas jag? VLC mediaplayer är det enda som gäller. Den ser inte ut att vara mycket för världen, men det är fan i mig den absolut bästa spelaren som finns. Klarar så gott som alla format som finns. Och så är det gratis dessutom 
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
| Originally posted by Laszlo hehe...vilke spelade kör du med? Inte mediaplayer hoppas jag? VLC mediaplayer är det enda som gäller. Den ser inte ut att vara mycket för världen, men det är fan i mig den absolut bästa spelaren som finns. Klarar så gott som alla format som finns. Och så är det gratis dessutom ![]() http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html |