TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Min film från Luciakryssen :)
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Laszlo on Jun-05-2004 16:58:

Min film från Luciakryssen :)

ÄNTLIGEN

35 intensiva minuter av PARTY! Dessutom lite pinsampt fyllesnack och en runtvandring i stockholms tunnelbannor av sällan skådat slag

Filmen finns att tanka på min FTP

ip: 194.47.108.244
port: 10201
login: luciacruise
pass: mondaybar

Längd: ca 35 min
Storlek: ca 380 MB
Format: DivX 5.05

Håll detta inom SWETA är ni gulliga, för jag har begränsad trafilk utåt från sunet. :| Om ni vill sprida filmen vidare till andra så skulle jag uppskatta om ni själva stod för det, så ni inte belastar mitt nät mer än nödvändigt.

När brorsan kommer hem från Cypern från måndag lägger jag upp den på hans FTP - han har obegränsad trafik utåt, dock bara 2mit tyvärr.

Och kommentarer är alltid välkommet

Posted by mjz on Jun-05-2004 17:05:

haha, låter ju lovande... det är ingen mintu eller rajraj involverat i fyllesnacket va? annars blir det kanske copyright problem med en annan luciakryss film...

tror jag väntar tills jag får mitt j*vla bredband först, ska ha stelias 8mbit adsl, men det verkar ta evigheter...

Posted by Laszlo on Jun-05-2004 17:19:

quote:
Originally posted by mjz
haha, låter ju lovande... det är ingen mintu eller rajraj involverat i fyllesnacket va? annars blir det kanske copyright problem med en annan luciakryss film...

tror jag väntar tills jag får mitt j*vla bredband först, ska ha stelias 8mbit adsl, men det verkar ta evigheter...

haha - nej, inget rajraj - men jag tror inte det skulle fälla oss i rätten ändå med tanke på att rajrajandet var på samma kryssning - alltså helt utan vår vetskap. Vi hade lika gärna kunnat hävda att det var de som kopierat oss isf

Posted by ice_key on Jun-05-2004 18:10:

tankar nu, kommentarer senare

Posted by CJ InterCity on Jun-05-2004 18:38:

håller på att få Tiesto's Just Be releaseparty från amsterdam, så jag sparar mig till imorgon med denna

Posted by Aendy on Jun-05-2004 19:50:

Hahahahahahahaha!!!!!

Jag garvar ihjäl! "Nä, fan vad coolt" "allvarlig" utropas när sällskapet får syn på den "moving sidewalk" eller "rullband" som finns nere i T-centralen. Underbart!

Posted by Laszlo on Jun-05-2004 20:18:

quote:
Originally posted by Aendy
Hahahahahahahaha!!!!!

Jag garvar ihjäl! "Nä, fan vad coolt" "allvarlig" utropas när sällskapet får syn på den "moving sidewalk" eller "rullband" som finns nere i T-centralen. Underbart!

hahaha Vi rednecks har precis fått elektricitet här nere i Småland, så såna där moderniteter kommer vi få vänta på. Vi får fortfarande ta oss fram med åsna och kärra om vi ska någonstans

Posted by ScuL on Jun-05-2004 22:19:

ni är fan störda

Posted by Laszlo on Jun-06-2004 00:55:

quote:
Originally posted by ScuL
ni är fan störda

Jag tar det som en komplimang

Filmen från vårkryssningen är inte nådig den heller... Ska bara få upp filmen från releasepartyt med Tiësto, sen kommer den också upp

Posted by Rikard on Jun-06-2004 01:28:

äre inte han tv4:as vin expert som går på precis innan er också? trodde det var honom ni sa "åh va coolt" åt hahaha, värsta kändisen

Posted by Kongo_kim on Jun-06-2004 08:09:

tankar nu.

Och jo Dioxys om det är vid blålinjen så kan det mycket väl vara han. Har sett honom där förut

Posted by Fresh Prince on Jun-06-2004 08:28:

Thanks Laszlo
Now I hope you get the video from march soon

Posted by DJmoXX on Jun-06-2004 09:03:

för er som e lata så här e länken: ftp://luciacruise:[email protected]:10201

snabbftp tog ca: 5 minuter för mig

kommenterar.. sen

Posted by verminator on Jun-06-2004 10:38:

har du filmet fra panorama bar også eller?

der det var lee burridge/henrikb/thomas krome og? eller bare trance nede i mainhallen?

Posted by Laszlo on Jun-06-2004 10:45:

quote:
Originally posted by verminator
har du filmet fra panorama bar også eller?

der det var lee burridge/henrikb/thomas krome og? eller bare trance nede i mainhallen?

Filmade ytterst lite från Panoramagolvet på Luciakryssningen. Desto mer därifrån på vårkryssningen däremot, så håll godo

Posted by SteveTranz4ever on Jun-06-2004 11:03:

Fan vågar man se där här utan att få grym "längta-tillbaks-ångest"

Posted by St_Andrew on Jun-06-2004 11:07:

tankar nu

tack för länken DJmoXX

Posted by Laszlo on Jun-06-2004 14:03:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan vågar man se där här utan att få grym "längta-tillbaks-ångest"

Klart som fan du ska se det - du är ju med ett kort ögonblick i början och i slutet Andra gången något mer berusad än första

Posted by jofawe on Jun-06-2004 18:08:

fast det känns ju som om jag redan har sett denna

Underbart Laszlo

Posted by Laszlo on Jun-06-2004 18:27:

quote:
Originally posted by jofawe
fast det känns ju som om jag redan har sett denna

Underbart Laszlo

Njae...du såg slutet när vi sprang runt i tunnelbanan

Posted by jofawe on Jun-06-2004 18:31:

fast den funkar inte alls för mig ..
får väl ta å hitta nån ny codec ... eller nått

Posted by Laszlo on Jun-06-2004 18:32:

quote:
Originally posted by jofawe
fast den funkar inte alls för mig ..
får väl ta å hitta nån ny codec ... eller nått

Den är kodad med en ganska ny version av DivX. Tanka hem den senaste versionen så ska du nog kunna se den. www.divx.com/divx

Posted by jofawe on Jun-06-2004 18:44:

quote:
Originally posted by Laszlo
Den är kodad med en ganska ny version av DivX. Tanka hem den senaste versionen så ska du nog kunna se den. www.divx.com/divx

mmm.. 5.1.1 är senaste tydligen ..
men min underbara datorjävel ville inte ändå .. ska mörda och slakta den så går det nog över ... tjo!

(lite senare)
Jahapp, nån som vill ha en sönderslagen datorjävel?

Posted by Laszlo on Jun-06-2004 19:16:

hehe...vilke spelade kör du med? Inte mediaplayer hoppas jag? VLC mediaplayer är det enda som gäller. Den ser inte ut att vara mycket för världen, men det är fan i mig den absolut bästa spelaren som finns. Klarar så gott som alla format som finns. Och så är det gratis dessutom

http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html

Posted by jofawe on Jun-06-2004 19:35:

quote:
Originally posted by Laszlo
hehe...vilke spelade kör du med? Inte mediaplayer hoppas jag? VLC mediaplayer är det enda som gäller. Den ser inte ut att vara mycket för världen, men det är fan i mig den absolut bästa spelaren som finns. Klarar så gott som alla format som finns. Och så är det gratis dessutom

http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html

Jag har testat med både VLC (som jag förövrigt tycker suger) och Light Alloy, men det funkar verkligen inte nånstans.
när jag försöker öppna den i Virtualdub står det bara att den inte känner igen formatet...

jävligt märkligt..

Pages (2): [1] 2 »