TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- sjekk her
Pages (2): [1] 2 »
sjekk her
| quote: |
| and secondly there is hardly anything happening in Norway trancewise at the moment (Trance Department @ John Dee and THT are probably the only events/promotors doing something trancewise at the moment). A few attempts to get one have been made in the past, but to no avail. |
Det h�res jo bra ut dette da. Hvor skjer det? Kommer det til � v�re aldersgrense, is�fall hvor h�y?
Mvh Kim
| Originally posted by dj2001 Det h�res jo bra ut dette da. Hvor skjer det? Kommer det til � v�re aldersgrense, is�fall hvor h�y? Mvh Kim |
)
Litt irriterendes at jeg er 17�r n�r partyet er da...:\ Du f�r smugle meg inn 
JAA. smugl inn meg ogs�. jeg er bare 160 ca. s� det skulle g� rimelig fett. btw kim, du er bare 16, owned 
Haha, ja n� er jeg 16, men partyet er rundt juletider neste �r, og da er jeg 17... eid?
greit kim, du blir 17.. vi er fortsatt mindre�rige da 
slemt at d m� v�re 18-20 �rsgrense p� alt!
blir 16 til sommern.... 
DJ Lars Holte gig'en som skulle v�rt her i dr�bak neste fredag ble avlyst, s�..... 
| Originally posted by netroM DJ Lars Holte konserten |
kan sjekke om dere kan v�re crew, men kan ikke love noe...
Hvis det skal v�re i Oslo kan det hende jeg skal ha scene/backline likevel. Hvis du er med � arrangere, kan du sjekke hvem dere har bestillt PA fra? Hvis ikke det er bestillt enda anbefaler jeg Lydpartner. PM hvis noensomhelst skulle v�re interessert, ogs� til andre arrangement.
[/internreklame]
| Originally posted by noonboy Hvis det skal v�re i Oslo kan det hende jeg skal ha scene/backline likevel. Hvis du er med � arrangere, kan du sjekke hvem dere har bestillt PA fra? Hvis ikke det er bestillt enda anbefaler jeg Lydpartner. PM hvis noensomhelst skulle v�re interessert, ogs� til andre arrangement. [/internreklame] |
Det g�r bra. Verdt � sp�rre likevel 
send meg en pm md mailen du bruker p� msn, s� kan jg se hva jg kan f� gjort 
| Originally posted by dj_alfi det blir p� gamle posthallen i oslo (dronningens gate/prinsens gate) det vil v�re 18 i mainhall og 20 p� delicious m/ djer som Luis Molinari++.. Dette er forutsatt at f�rste partyet som blir mer hard dance orientert g�r bra (s� du f�r f� r�vva di ned hit da oxo )og litt s�nn off topic ogs�, ang�ende det som ble kvotert p� f�rste posten, trance scenen er ikke d�d.. Tiesto kommer til Bergen |
| Originally posted by DJ_Audun WTF?? Skal Tijs til Bergen...? Anyways jeg blir ikke 18 f�r i Januar s� dette g�r nok litt d�rlig. |
Jekk deg ned et par hakk, du er tross alt bare et og et halv �r eldre enn meg (if�lge profilen din). 
det vil si at du er... hmmm... 17 og ett halvt?
N�r er det Tiesto kommer til Bergen????
husker ikke... kan hende d r bare rykter, men jeg har d ifra relativt sikre kilder..
| Originally posted by dj_alfi husker ikke... kan hende d r bare rykter, men jeg har d ifra relativt sikre kilder.. |
| Originally posted by atlearmeen Jaja, men n�r er det? |
| Originally posted by dj_alfi oktober.. eneste jg vet |
alfi pm meg hvis det er muligheter for crew a 
Dette h�res jo lovende ut!