TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Røyker du?
Røyker du?
Isåfall, hvilket merke?
ikkerøyker...
koster for mye penger...
Har ikke testa engang jeg.. ohh:P Alkohol derimot...
Ikke-røyker.
Prøvde det når jeg gikk på ungdomsskolen, men jeg ble heldigvis ikke avhengig. 
Grøsser når jeg tenker på hvor mye penger jeg hadd sløst bort hvis jeg hadde røkt. 
btw, det må være vanskelig å være røyker i disse tider, etter den nye røykeloven kom.
Jeg røyker av og til på fest, men aldri ellers. Snus holder i masse vis, sunt er det og 
| quote: |
| Originally posted by DJ_Audun Jeg røyker av og til på fest |
Nope, røyker ikke.
røyker
Prince 
| Originally posted by PacMan røyker Prince |
Röker
Marlboro Röd el. Camel Filter
Nei røyker ikke, og må si at røykeloven er digg!!!
Har jo prøvd å røyke. Røyket ganske mye på ungdomskolen egentlig, men var aldri avhengig... Sånn som dere er, nikotin slaver! 
Usch nej....Mamma säger att det inte är bra att röka 
| Originally posted by Laszlo Usch nej....Mamma säger att det inte är bra att röka |

| Originally posted by SteveTranz4ever Du röker ju brajj... de vet ju alla ![]() |

rökte ett paket marlboro lights om dagen i knappt tio år. slutade för sex veckor sen. har inte saknat dem en sekund sen dess. mycket skönt.
| Originally posted by subuddha rökte ett paket marlboro lights om dagen i knappt tio år. slutade för sex veckor sen. har inte saknat dem en sekund sen dess. mycket skönt. |

| Originally posted by HyperFreak Ikke-røyker. Prøvde det når jeg gikk på ungdomsskolen, men jeg ble heldigvis ikke avhengig. ![]() Grøsser når jeg tenker på hvor mye penger jeg hadd sløst bort hvis jeg hadde røkt. ![]() btw, det må være vanskelig å være røyker i disse tider, etter den nye røykeloven kom. |
Slutta for 8 dager siden..
hender jeg tar noen cig hvis jeg drikker alkohol eller kaffe etc..
men jeg har egentlig slutta..
Så lenge jeg ligger under 5 om dagen.
Røyker ikke. Ingenting. Aldri.
Blir litt provosert av en kamerat som sier han ikke røyker, men hver gang vi er ute, på fest eller ved den minste 'passende anledning' tar fyren seg en røyk (dvs hver uke). Og han har alltid en pakke hjemme. Nær familie kaller seg 'ferierøyker' og begynner og slutter hvert halvår, men nekter for status som fastrøyker......
Noen som kjenner seg igjen? Kan ikke forestille meg hvor vanskelig det er å prøve å slutte helt 100% for resten av livet, for har kun prøvd ên gang selv. Har en hypotese om at de fleste som har røyka fast før aldri klarer å slutte helt. Altså har jeg ingen planer om å begynne
Men ikke misforstå, jeg driter i om kameraten min røyker, personlig sett.
jeg røyka før, "slutta" for ett år siden.
jeg synes snus er mye bedre, men det passer seg ikke når man drikker så jeg er festrøyker...
nei :P jeg røyker ikke
Non-smoker, bruker heller penga på no annet