TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Soundstation Thread
Pages (2): [1] 2 »

Posted by SilentEagle on Jun-06-2004 23:22:

De Soundstation Thread

Aangezien het aantal Hasselaars & aanverwanten hier maar blijft toenemen, en ik het enorm belachelijk vind dak eerst een half uur naast Desperatos-X heb staan luisteren vorige week voordat Tom me duidelijk maakte dak die mens eigenlijk wel kende: De Soundstation Thread.

Post hier wanneer ge daar zijt, want samen plaatjes zoeken is altijd leuker dan alleen.

Wat mezelf betreft, mss morgen, mss dinsdag... Hangt er wat vanaf.

Posted by Myst3ria on Jun-06-2004 23:27:

Leuk idee deze thread Kdenk dat ik morgen even langsga na mn werk, maar da's pas om kwart voor vijf, een redelijk f*cked up uur dus

Posted by eieregooie on Jun-07-2004 01:21:

Ik zou er ooit draaien, met FredNova, maar helaas flikte me pa het om de dag ervoor de auto onklaar te maken Nog nooit geweest dus... Maybe volgende Hasselt meeting?

Posted by DeSpErAtOs-X on Jun-07-2004 11:17:

ik zal pas gaan na de examens ... dus pas na den 22ste juni ... btw, nice idea

Posted by SilentEagle on Jun-07-2004 16:05:

En binnen drie maand, als Gert & Gery merken dat we der altijd met een hoop zijn, vragen we groepsreductie.

Posted by Jasperovitsj on Jun-07-2004 16:20:

Na de examens ga ik toch ook is een tripje richting Hasselt maken denk ik...

Posted by pooley on Jun-07-2004 16:40:

Idem , als ik geld heb.

Posted by FredNova on Jun-07-2004 17:23:

doen!

ik ga er sinds het open is, the place to be!

Posted by pooley on Jun-07-2004 17:56:

Xtrazone in Brussel wordt anders wel ee nzeer goede concurrent.
Prijs is miniem, 8�de plaat, en tis centraal gelegen.
De trance komt er ook meer en meer aan te pas dwz ze verkopen ...

Posted by Eagle` on Jun-07-2004 18:46:

quote:
Originally posted by pooley
Xtrazone in Brussel wordt anders wel ee nzeer goede concurrent.
Prijs is miniem, 8�de plaat, en tis centraal gelegen.
De trance komt er ook meer en meer aan te pas dwz ze verkopen ...

en hoe komt dat denk je, door mijn gezaag

Posted by Tiger777 on Jun-07-2004 19:43:

maar toch, extrazone slaagt zijn prijzen op. Ik weet dat toen ik mijn eerste plaatjes kocht, de normale prijs 7.50� was, nu al 8. En het aanbod, mja, blijft toch vrij beperkt. Ik denk niet dat ik tot hasselt ga, tenzij er een �chte meeting is. Hasselt kost mij al 11� aan trein en voor dat geld laat ik de plaatjes hier leveren...

Posted by pooley on Jun-07-2004 19:56:

Michael als ge nog is gaat, let me know.
Gezelliger da nalleen te luisteren / snuffelen.

Weet ge al iets van Just Be?

Posted by Kaidreas on Jun-07-2004 20:52:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Na de examens ga ik toch ook is een tripje richting Hasselt maken denk ik...

kga dan wel mee denk ik. ik zoek al een tijd een plaatsje in men druk schema om eens naar ginder te trekken

Posted by Meltoz on Jun-07-2004 21:58:

quote:
Originally posted by Tiger777
maar toch, extrazone slaagt zijn prijzen op. Ik weet dat toen ik mijn eerste plaatjes kocht, de normale prijs 7.50� was, nu al 8. En het aanbod, mja, blijft toch vrij beperkt. Ik denk niet dat ik tot hasselt ga, tenzij er een �chte meeting is. Hasselt kost mij al 11� aan trein en voor dat geld laat ik de plaatjes hier leveren...

He he en bij Sound-Station zijn de prijzen nog niet zo lang geleden omlaag gegaan, weliswaar ne veel maar enfin het deed'em iets...

Goed idee van deze thread Seb Deze week ga'k overslagen se, ma as er h��l lekkere plaat binnen zou zijn, dan zal'k wel binnespringe

Posted by SilentEagle on Jun-07-2004 22:23:

Kzen van plan om ergens deze week eens te gaan graven in de MVC, maar Soundstation wacht ik ook effe mee. As da eerste u interesseert, let me know.

Posted by Meltoz on Jun-07-2004 22:26:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Kzen van plan om ergens deze week eens te gaan graven in de MVC, maar Soundstation wacht ik ook effe mee. As da eerste u interesseert, let me know.

Nee merciekes, die periode ben'k al voorbij Is niks ten opzichte van Sound-Station Voor'k Sound-Station kende ging'k ook altijd naar MVC, maar ik moest daar toen meestal m'n platen bestellen en da wachten vond ik ma niks... Nu ziet de lijst er al veel beter uit da ze elke week doorsturen, ma ja Sound-Station he (amai, als de Gert en Gery nu gene extra reclame hebbe )

Posted by SilentEagle on Jun-07-2004 22:27:

Hmmm... Ben daar vorige week toch een paar schone plaatjes gaan halen voor weinig geld, en da was maar op 10 minuten gevonden. Dus verdienen ze wat meer tijd.

Ma ge hebt gelijk, de bediening, sfeer en totale assortiment bij Soundstation is meer wa ik zoek.

Posted by Meltoz on Jun-16-2004 07:29:

Ik ga morgen rond 12u30 na m'n examen, m'n plaatjes van volgende en deze week ophalen... Interesse?

Posted by FredNova on Jun-16-2004 10:39:

Steve-Austin, Mysteria en mezelf zullen er zaterdag namiddag omstreeks 14h tot 15h zijn

Posted by SilentEagle on Jun-16-2004 12:34:

quote:
Originally posted by Meltoz
Ik ga morgen rond 12u30 na m'n examen, m'n plaatjes van volgende en deze week ophalen... Interesse?

Hangt er wat vanaf, kga morgen voor mn rijbewijs van 9-12... Ik laat u wel iet weten as ik er geraak!

Posted by pooley on Jun-16-2004 13:51:

Good Luck Seba

Ik moet nog wachten tot 3 augustus :s

Posted by SilentEagle on Jun-16-2004 14:41:

quote:
Originally posted by pooley
Good Luck Seba

Ik moet nog wachten tot 3 augustus :s

Kans is vrij groot da ik ook ni door ben hoor.

Posted by Kaidreas on Jul-08-2004 18:48:

Ik ga proberen om maandag12 juli naar soundstation te gaan.
iemand interesse? lot mo weten.

Posted by dj Elof on Jul-12-2004 18:27:

Begin dit jaar (of was het eind vorig jaar?) eens binnen gesprongen bij mijn ex-Atmoz collega Gert om wat plaatjes te beluisteren. Dikke proficiat toen omdat hij die Sono vs Filur - Want control? bootleg had. Heeft meer dan 4 maand geduurd voor deze in Gent te verkrijgen was!!!

Nu heb ik 'm dubbel, you never know dat er iets aan mankeert

Posted by DeSpErAtOs-X on Jul-26-2004 18:59:

kga morgevoormiddag (27 juli) naar SS ... if anyone wanna join, ... let me know

Pages (2): [1] 2 »