TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Sommeren 2004 erklæres nå offisielt for ÅPNET!!!

Posted by atlearmeen on Jun-08-2004 16:07:

Sommeren 2004 erklæres nå offisielt for ÅPNET!!!

Nyt det så lenge det varer!!!!
Alt skole-dritt er ferdig!!!

Posted by Sand Leaper on Jun-08-2004 16:13:

Ja hva har folket planlagt å ta seg til da? Her er agendaen min så langt (pastet fra engelsk blog jeg har):

June 19th: Richard Dorfmeister @ Kokkos, Oslo

July 2nd: Trance.nu Summer Dance Event, Bloemendaal (Bart van Wissen vs Phynn, Envio, Precision, Misja Helsloot, Astrid, Perry O' Neil, Signum ++)

July 3rd: Awakenings, Spaarnwoude (Regis vs James Ruskin, Ricardo Villalobos, Adam Beyer, Miss Djax, Steve Rachmad, Chris Liebing, Marco Remus, Oscar Mulero, Cristian Varela vs Marco Bailey + shitloads of other top notch techno acts)

July 7th: Frankie Knuckles @ Kick, Kristiansand

July 9th - 12th: Love From Above, Columbiahalle, Berlin (Paul van Dyk, Tiesto, Timo Maas, Nu NRG live) + more

July 31st: Summerparade, Oslo

Posted by itsamemario on Jun-08-2004 22:39:

blir nok en tur til ibiza

Posted by ziddy on Jun-09-2004 18:25:

Re: Sommeren 2004 erklæres nå offisielt for ÅPNET!!!

quote:
Originally posted by atlearmeen
Nyt det så lenge det varer!!!!
Alt skole-dritt er ferdig!!!

Pøh! Jeg har forsatt minst en eksamen igjen

Posted by atlearmeen on Jun-09-2004 18:43:

Re: Re: Sommeren 2004 erklæres nå offisielt for ÅPNET!!!

quote:
Originally posted by ziddy
Pøh! Jeg har forsatt minst en eksamen igjen

Det er 0.01% mulighet for at jeg kommer opp i muntlig!

Posted by DJ_Audun on Jun-09-2004 20:24:

Samme her. Jeg kom opp i skriftlig engelsk, og da er sannsynligheten minimal for at jeg skal komme opp. Sånn er det i alle fall i 1. klasse.

Posted by moore on Jun-10-2004 08:57:

Nja, for meg starter den vel på fredag, etter at jeg er ferdig med muntlig eksamen i Nyere Historie

Posted by netroM on Jun-10-2004 16:28:

skal til statene jeg.... hadde vært tøft å få me seg Trance.nu summerparty, men jeg r sikkert for liten til å være med blir 16 1ste august....

Posted by PacMan on Jun-10-2004 19:04:

urkle jobbe i 2 uker til :\

Posted by ziddy on Jun-10-2004 19:15:

quote:
Originally posted by PacMan
urkle jobbe i 2 uker til :\

Hehe. Sa opp jobben som telefonselger for noen få dager siden jeg da. Hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg bare hatt 3 uker sommerferie og det er ikke nok

..så i sommer skal jeg leve på sparepengene også får jeg se hva som skjer når høsten kommer

Posted by noonboy on Jun-10-2004 20:41:

Skole i en uke til, så sommerjobb, så Øyafestivalen. Quart ble ikke noe av. Enten i slutten av ferien eller til høsten skal bandet spille på Ås. (nope, ikke electronica band :/)

Posted by moore on Jun-10-2004 20:52:

Jeg skal på dance valley da! Det blir konge fett. 10 års jubileum og alt. Noen andre som skal nedover dit?

Posted by moore on Jun-11-2004 09:34:

ENDELIG ferdig med muntlig eksamen!! Måtte bare få det ut.. :P

Posted by DJ_Audun on Jun-11-2004 11:39:

Jaja, da har ferien begynt for meg. Egentlig har vi skole en og en halv uke til, men siden lærerne har så mye å gjøre, (vet ikke hva ) så har de ikke mulighet for å undervise oss neste uke. Et ord: DIGG!