TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Sommeren 2004 erklæres nå offisielt for ÅPNET!!!
Sommeren 2004 erklæres nå offisielt for ÅPNET!!!
Nyt det så lenge det varer!!!!
Alt skole-dritt er ferdig!!!
![]()
Ja hva har folket planlagt å ta seg til da? Her er agendaen min så langt (pastet fra engelsk blog jeg har):
June 19th: Richard Dorfmeister @ Kokkos, Oslo
July 2nd: Trance.nu Summer Dance Event, Bloemendaal (Bart van Wissen vs Phynn, Envio, Precision, Misja Helsloot, Astrid, Perry O' Neil, Signum ++)
July 3rd: Awakenings, Spaarnwoude (Regis vs James Ruskin, Ricardo Villalobos, Adam Beyer, Miss Djax, Steve Rachmad, Chris Liebing, Marco Remus, Oscar Mulero, Cristian Varela vs Marco Bailey + shitloads of other top notch techno acts)
July 7th: Frankie Knuckles @ Kick, Kristiansand
July 9th - 12th: Love From Above, Columbiahalle, Berlin (Paul van Dyk, Tiesto, Timo Maas, Nu NRG live) + more
July 31st: Summerparade, Oslo
blir nok en tur til ibiza
Re: Sommeren 2004 erklæres nå offisielt for ÅPNET!!!
| quote: |
| Originally posted by atlearmeen Nyt det så lenge det varer!!!! Alt skole-dritt er ferdig!!! |
Re: Re: Sommeren 2004 erklæres nå offisielt for ÅPNET!!!
| Originally posted by ziddy Pøh! Jeg har forsatt minst en eksamen igjen |
Samme her. Jeg kom opp i skriftlig engelsk, og da er sannsynligheten minimal for at jeg skal komme opp. Sånn er det i alle fall i 1. klasse.
Nja, for meg starter den vel på fredag, etter at jeg er ferdig med muntlig eksamen i Nyere Historie 
skal til statene jeg.... hadde vært tøft å få me seg Trance.nu summerparty, men jeg r sikkert for liten til å være med
blir 16 1ste august....
urkle jobbe i 2 uker til :\
| Originally posted by PacMan urkle jobbe i 2 uker til :\ |
Skole i en uke til, så sommerjobb, så Øyafestivalen. Quart ble ikke noe av. Enten i slutten av ferien eller til høsten skal bandet spille på Ås. (nope, ikke electronica band :/)
Jeg skal på dance valley da! Det blir konge fett. 10 års jubileum og alt. Noen andre som skal nedover dit?
ENDELIG ferdig med muntlig eksamen!! Måtte bare få det ut.. :P
Jaja, da har ferien begynt for meg. Egentlig har vi skole en og en halv uke til, men siden lærerne har så mye å gjøre, (vet ikke hva
) så har de ikke mulighet for å undervise oss neste uke. Et ord: DIGG!