TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- uitverkoop in 2dance mechelen
Pages (3): [1] 2 3 »
uitverkoop in 2dance mechelen
| quote: |
HI EVERYBODY,THIS THURSDAY, FRIDAY AND SATURDAY WE ARE HAVING HUGE SALES @ 2 DANCE RECORD STORE. ALL VINYL ON 3 EURO PER UNIT....... EVERYTHING HAS TO GO !!!!!!! Opening hours are ; thursday 15.00 - 18.30 friday 12.00 - 18.30 saturday 12.00 - 18.30 After this weekend 2 Dance record store is closing its doors and I want to thank all our clients for great support during last 5 years.... Kind regardsRed |

Damn, moest ik Mechelen een beetje kennen...
Wil er iemand afspreken aant station? 
get ene in Gent ook ze 
monee getter gene in gent.
ik ga morgen na mijn examen en ik kom met den trein, dus voor mijn part kunne wij afspreken int station zenne 
Ah merci, laat mij op een of andere manier weten wanneer ge daar toekomt en ik zal mijn best doen om rond dat uur toe te komen 
probleem is dak dus ni weet om hoelaat mijn examen gedaan is. tis engels dus da kan fucking snel gaan, of kan ook heel veel zijn en dus wa langer duren. Hmmm, let's say 16u30 ofzo aan den uitgang? 
pm mij ff uw gsm nummer enzo anders
oej ff van winkel vergist 
Is bij deze gebeurd 
Wat voor muziek is het daar eigenlijk? Een beetje van alles?
Lievez gij peist wss op Strictly dance in Gent 
Beetje vanalles ja, maar voornamelijk trance/dance toestanden. Hebben ook een aparte goa sectie en van die dingen. Laatste keer dat ik er geweest ben lagen der 10 000 platen ofzoiets 
Ah ok, klinkt vrij goed dus 
Het zal wel een hele lading worden denk ik als ik mijn smaak vind, 3 euro per vinyl is echt wel niks 
Kut he... Dit mag ik mezelf echt ni aandoen. 
Toch es over denken en zien of ik rond 16u in Mechelen kan geraken. Ik laat wel iet weten. 
tis trouwens 10 minuutjes stappen van aant station tot de winkel, dus da valt al bij al nog mee vind ik. Ik denk zelf dk ni h��l lang ga blijven daar, een uurke max, want kheb nog veel te blokken voor zaterdag. Ma ik zou het mij beklagen als ik is ni langs ben geweest 
en ik heb besloten om ook nog maar is mijn studies te verwaarlozen maar dit is een buitenkanske
ik denk dak me een plaat of 30 ga buitenkomen
Hola, dit kan ik ook niet missen! 
Whehehe, het wordt een halve beta-meeting 
any cd's? =)
Geen idee, misschien wel? Elke platenzaak heeft normaal toch ook een klein assortiment cd's...
En anders is het gewoon de ideale moment om aan een vinylcollectie te beginnen 
geen cd's, niks, njet 
klinkt goe..
ik ga donderdag of vrijdag na mijn werk ook wel eens binnen springen. Dat is toch op weg richting Antwerpen
enkel jammer dat het in Mechelen zo lastig is om te parkeren 
| Originally posted by Sportingboy klinkt goe.. ik ga donderdag of vrijdag na mijn werk ook wel eens binnen springen. Dat is toch op weg richting Antwerpen |
| Originally posted by Jasperovitsj Morgen (= donderdag) zal er rond 17u wel een delegatie beta's zitten, feel free to join us! |
omg, als ik uit men bed kan ben ik er ook.
jeuj nog eens naar mechelen das een feest.
een schoon maar pokke saaie stad
| Originally posted by Kaidreas omg, als ik uit men bed kan ben ik er ook. jeuj nog eens naar mechelen das een feest. een schoon maar pokke saaie stad |
| Originally posted by Kaidreas omg, als ik uit men bed kan ben ik er ook |