TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tshirts: postadres/betaling
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »

Posted by Tiger777 on Jun-09-2004 18:53:

Tshirts: postadres/betaling

Bon, Ik heb gisteren dus die e-mailtjes verstuurd naar iedereen. Ik heb wel nog maar van enkele mensen een postadres gekregen... Toch niet vergeten?

Enfin...
De status van de betalingen, ik zal hem dagelijks updaten.

Nu plots blijkt buoyant een opmerking te hebben tegen het een-grote-potsysteem. Ik steek tijd en energie in het bijeenhouden van gegevens van iedereen, ik neem de financiele risico's ook op mij en dan voel ik dat er zo disrespectvol mee omgesprongen wordt. Even was ik van zin om alles op te blazen, ermee te kappen en iedereen die betaalde zijn geld gewoon terug te sturen. Maar goed, ik ben/was vergevingsgezind. Ik hoop dat jullie begrijpen dat als ik niet aan het nodige bedrag kom voor de T-shirts, de operatie vervalt en de schuldigen openbaar gemaakt zullen worden. Ik hoop dat het niet zover komt... maar dat ligt volledig buiten mijn macht.

Posted by pooley on Jun-09-2004 19:04:

Hendrik, kheb geen mail gekregen :/

Posted by Tiger777 on Jun-09-2004 19:11:

oh, das zwak...
ffe op msn regelen

Posted by Dark Apostle on Jun-09-2004 19:15:

Ik betaal morgen al want de bank is achter den hoek van mijn school.

Posted by Buoyant on Jun-09-2004 19:26:

Ja sorry hoor dude, met het veralgemenen van de verzendkosten was ik het helemaal eens, maar ik was blijkbaar ergens vergeten te lezen dat iemand met 1 t-shirt net zoveel moet betalen als iemand met 2 t-shirts ?!?!?! dan denk ik toch wel ff wtf ei, kom eh das toch een beetje te gek, niet ???

maar blijkbaar had IK het beter moeten lezen dan en er rekening mee moeten houden dat ZO EEN regeling een normale gang van zaken is !!!!!!

Had ik dit eerder gezien, had ik ook wel vroeger een opmerking gemaakt

Posted by Tiger777 on Jun-09-2004 19:28:

het was aangegeven en iedereen was ervan op de hoogte. Het is zo al een enorme administratieve molen. Je kan eruit hoor, maar weet dan wel dat je het hele project voor iedereen annuleert.

Posted by Buoyant on Jun-09-2004 19:32:

ja dus niet iedereen was op de hoogte, heb het nergens gelezen en ook nergens gezelen dat er over gesproken werd.

Posted by pooley on Jun-09-2004 19:33:

merci
ik betaal asap

Posted by Nyah on Jun-09-2004 19:39:

quote:
Originally posted by Buoyant
Ja sorry hoor dude, met het veralgemenen van de verzendkosten was ik het helemaal eens, maar ik was blijkbaar ergens vergeten te lezen dat iemand met 1 t-shirt net zoveel moet betalen als iemand met 2 t-shirts ?!?!?! dan denk ik toch wel ff wtf ei, kom eh das toch een beetje te gek, niet ???

maar blijkbaar had IK het beter moeten lezen dan en er rekening mee moeten houden dat ZO EEN regeling een normale gang van zaken is !!!!!!

Had ik dit eerder gezien, had ik ook wel vroeger een opmerking gemaakt

Euhm, ja Tiger, sorry maar ik moet ook wel toegeven dat ik dit stom vind. All� nu, als ik 1 t shirt wil, betaal ik dus 15euro en die wat er 2 willen moeten dan normaal toch t dubbel betalen. Dat lijkt me logisch, eh.

Btw: ik meen wel dit gelezen te hebben

quote:
Het bedrukken van een T-shirt zou dus niet meer dan 5�/Tshirt mogen kosten. Al bijeen (zonder verzendkosten) kunnen we rekenen op 10 � 15�/Tshirt (als alle bestellingen binnen zijn, wordt er een gemeenschappelijke prijs opgesteld, dus iedereen zal hetzelfde per t-shirt moeten betalen).

Hierin staat toch 15euro/t shirt
Dus ja daar maak ik uit op dat iedereen per t shirt tzelfde moet betalen... Dus als iemand er twee wil, telt die toch gewoon voor 2 mee. Lijkt me toch ni zo moeilijk om dat uit te tellen. Gewoon totaal bedrag delen door aantal t shirts en die wat er twee wil: dat bedrag maal 2.

Ik volg uw regling echt ni. En als t zo is dat ik 15euro moet betalen voor 1 t shirt en anderen ook 15euro voor 2 tshirts, vind ik echt ni eerlijk. Dan kan iedereen ook zeggen dat die er twee wil.

Mhh sorry ga ik echt niet akkoord mee.

Posted by Buoyant on Jun-09-2004 19:46:

quote:
Originally posted by Nyah
Euhm, ja Tiger, sorry maar ik moet ook wel toegeven dat ik dit stom vind. All� nu, als ik 1 t shirt wil, betaal ik dus 15euro en die wat er 2 willen moeten dan normaal toch t dubbel betalen. Dat lijkt me logisch, eh.

Btw: ik meen wel dit gelezen te hebben

Hierin staat toch 15euro/t shirt
Dus ja daar maak ik uit op dat iedereen per t shirt tzelfde moet betalen... Dus als iemand er twee wil, telt die toch gewoon voor 2 mee. Lijkt me toch ni zo moeilijk om dat uit te tellen. Gewoon totaal bedrag delen door aantal t shirts en die wat er twee wil: dat bedrag maal 2.

Ik volg uw regling echt ni. En als t zo is dat ik 15euro moet betalen voor 1 t shirt en anderen ook 15euro voor 2 tshirts, vind ik echt ni eerlijk. Dan kan iedereen ook zeggen dat die er twee wil.

Mhh sorry ga ik echt niet akkoord mee.

sorry Tiger, kwil ook nie da het afgeblazen wordt hoor. Maar ik ben dus blijkbar niet de enige. Der is toch wel een goeie oplossing te vinden zoals Anja al aangeeft???

Posted by TOR on Jun-09-2004 20:23:

�15 is toch het einde van de wereld niet?

Posted by Nyah on Jun-09-2004 20:31:

quote:
Originally posted by TOR
�15 is toch het einde van de wereld niet?

Klopt, maar ik ga er niet mee akkoord. 2 t shirts telt voor twee
I'm sorry.

Posted by Dark Apostle on Jun-09-2004 20:31:

idd, maareuh, klopt dat wel dan?

originele berekening was 15 per t-shirt
maar als sommige mensen 15 per 2 betalen is er toch vijftien tekort, tenzij er maar 2 a 3 mensen zijn met 2 t-shirts en de gemiddelde prijs per t-shirt 7 is of zo maakt het niets uit uiteraard, enfin ik betaal zoizo morgen.
Had zelf zoizo gerekend op 15, kan mij wa schelen dat iemand er 2 krijgt voor dezelfde prijs, die hebben dan sjaans van keer h�

Posted by Jasperovitsj on Jun-09-2004 20:34:

Ik kan de redenering ergens wel volgen, het lijkt nu precies of sommigen te veel betalen en anderen daardoor hun 2de t-shirt bijna gratis krijgen. En echt fair is dat nu ook niet...(en das niet persoonlijk bedoeld, ik vind het chic dat je alles op jezelf wilt nemen Tiger en ik snap ook volledig dat je alles zo simpel mogelijk wilt houden)

Maar goed, is het systeem niet aan te passen zoals Anja zei? Dan is er toch geen probleem voor meer?

Posted by Myst3ria on Jun-09-2004 20:36:

quote:
Originally posted by TOR
?15 is toch het einde van de wereld niet?

Tuurlijk is dat het einde van de wereld niet, maar ik geef eerlijk toe dat ik mij aansluit bij de mening van Nyah.
Dat iedereen dezelfde prijs betaalt (maakt niet uit hoeveel T-Shirts hij of zij besteld heeft), had misschien beter moeten aangegeven worden van het begin, want ik kan best begrijpen dat de mensen die maar 1 T-Shirt hebben besteld dit een vervelende regeling vinden.

Posted by pooley on Jun-09-2004 20:53:

Logisch toch.
2 != 1
dus 2 kost meer dan 1 ...

Posted by Jasperovitsj on Jun-09-2004 20:56:

Ehm, is 2! niet 1x2=2? Of begrijp ik het hier weer allemaal verkeerd?

Posted by eieregooie on Jun-09-2004 21:02:

eens met anja

Zoals het nu is, zeg ik als gierige nederlander "Doe mij er dan ook maar 2 voor �15,=

En volgens mij is het niet zo moeilijk om het wel gewoon eerlijk te doen toch?

Volgens mij is het rekensommetje

totaalbedrag / aantal personen

net zo lastig als

totaalbedrag / aantal t-shirts

en dan kunnen de personen die er 2 besteld hebben zelf ook wel natellen dat zij dan het dubbele moeten betalen.

Bovendien heeft anja je al gequote (thx, scheelt me zoeken) maar je hebt dus ook gezegd dat de prijs over alle t-shits gelijk getrokken zou worden... Per shirt dezelfde prijs dus. Nu is de gang van zaken anders, zonder dat dat van tevoren aangekondigd is. En ik (als nederlander ) wil best die 15 euro betalen hoor, dan steek je de marge maar in een potje, maar op deze manier worden een aantal mensen voorgetrokken.

Posted by eieregooie on Jun-09-2004 21:02:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ehm, is 2! niet 1x2=2? Of begrijp ik het hier weer allemaal verkeerd?

!= betekent "is niet"

Posted by Zehra on Jun-09-2004 21:03:

ok. we have a problem! 15 euro is niet zo veel maar eerlijk is eerlijk eh?

voorstel van anja: gewoon alle kosten optellen en delen door aantal tshirts. mensen met 2 tshirts moeten er dan ook 2 betalen...

logisch!

Posted by eieregooie on Jun-09-2004 21:06:

Re: Tshirts: postadres/betaling

EDIT

nm, ik moet gewoon rtfm

Posted by Jasperovitsj on Jun-09-2004 21:07:

quote:
Originally posted by eieregooie
!= betekent "is niet"

Okay, silly me!

*vorige week examen statistiek gehad, het zal daaraan liggen*

Posted by Zehra on Jun-09-2004 21:13:

dit stond wel in de email eh...

quote:
De prijs die iedereen, ongeacht de hoeveelheid of soort T-shirts die hij of zij gekocht heeft, komt op 15.00 � verzending inclusief.

Posted by FredNova on Jun-09-2004 21:35:

ik volg Nyah
logisch lijkt me ook prijs per tshirt
2 x tshirt = 2x prijs

ik kan best leven met 1 tshirt voor 15 euro hoor
maar iedereen gelijk voor de wet toch

allee, wat gaat het nu zijn? want den deze heeft overschrijving al online doorgestuurd

Posted by Buoyant on Jun-10-2004 07:58:

quote:
Originally posted by Zehra
dit stond wel in de email eh...

quote:
De prijs die iedereen, ongeacht de hoeveelheid of soort T-shirts die hij of zij gekocht heeft, komt op 15.00 � verzending inclusief.

Juist daarom trok ik aan de alarmbel, en is de hele heisa hier rond onstaan

Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »