TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hardstyle/Hardcore/Andere Zware Boenk Appreciation Thread
Pages (3): [1] 2 3 »
Hardstyle/Hardcore/Andere Zware Boenk Appreciation Thread
Nu er al voor techno iets is en voor prog iets is en dit forum totaal gewijd is aan trance.....presenteer ik u de Hardstyle/Hardcore/Andere Zware Boenk.
Wat denk je erover?
Wie zijn je favorieten?
Naar wat luister je het meest?
Waarom?
Stort u hart hier eens maar een keer goed uit (NO FLAMING, OR BITCHSLAP!!)
kheb liever ne Vlaamse schlager thread ofzo 
/me zwijgt en post geen pics
ofwel 1tje !
woops I lied.
Ma bon kga deze thread ni kapotmaken, das foei
ontopic:
Ni echt mijn ding, echt niet :/
Valt hardtrance hier ook onder ? 
Was een periode dat ik helemaal into hard-trance was, kan het nu nog steeds apprecieren though, zoek nog steeds die original daedalus mix van Flutlicht - Icarus. Een van men eerste platen die ik hier ooit gedownload heb op TA, wat een ongelofelijk geile plaat blijft dat toch

Ik ben wel te vinden voor hardcore, maar het moet beluisterbaar blijven. Ge hebt zo van die speedcore/noizecore/terror toestanden, daar moet ik dus nix van weten 
Mja, endymion, nosferatu, promo, die dingen kan ik wel horen 
Alles wa boenkt valt hier onder, maar hardtrance is trance dus ik denk dat er wel genoeg over gezegd wordt op TA...of ni?
als ik aan hardtrance denk, komt meteen arome - hands up op bij mij
| quote: |
| Originally posted by Gladius als ik aan hardtrance denk, komt meteen arome - hands up op bij mij |
Ik ben niet echt voor harde dingen te vinden, maar die 'Hands up' vind ik eerlijk gezegd wel vrij massive 
Heb wel enkel de Scot Project mix gehoord, en zijn 'O' vind ik wel goed, is ook naar de harde kant toe.
Ow ja, veel mensen verstonden niet waarom die Scot Project mix genoemd werd (ik heb het dus weer over Arome) omdat 'Arome' een andere guise van hem is. Mis, want het is hem samen met Yoji Biomehanika (sorry als ik het mis schrijf)
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Ik ben wel te vinden voor hardcore, maar het moet beluisterbaar blijven. Ge hebt zo van die speedcore/noizecore/terror toestanden, daar moet ik dus nix van weten ![]() Mja, endymion, nosferatu, promo, die dingen kan ik wel horen |
Your sig rules once again Rafic 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Ik ben niet echt voor harde dingen te vinden, maar die 'Hands up' vind ik eerlijk gezegd wel vrij massive ![]() Heb wel enkel de Scot Project mix gehoord, en zijn 'O' vind ik wel goed, is ook naar de harde kant toe. Ow ja, veel mensen verstonden niet waarom die Scot Project mix genoemd werd (ik heb het dus weer over Arome) omdat 'Arome' een andere guise van hem is. Mis, want het is hem samen met Yoji Biomehanika (sorry als ik het mis schrijf) |
)
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Bij Arome staat meestal alleen de naam van onze Scot. (F. Zenker zekers, of verwar ik me met Flutlicht ofzo... ) |
Bij 'zware boenk' zal ook wel hardtrance en hardhouse horen zeker?
In het geval van hardhouse zijn er maar 2 die dominaten uiteraard: Lisa lashes & Anne Savage
ik vind de nummers van kai tracid anders niet slecht klinken.
cosmic gate.
btw. die scot project remix van yoda--->
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ik vind de nummers van kai tracid anders niet slecht klinken. cosmic gate. btw. die scot project remix van yoda---> |
als iemand is interesse heeft in hardcore of zo, ik heb hier nog wel nen hoop platen liggen die weg mogen. embargo en neophyte en het harde werk (van men broertje... dus ik verkoop ze
) zelf de first rebirth, eerste pressing 
Heb paar setjes van Lisa Lashes die echt wel de moeite zijn... Hardcore kan af en toe voor me op te pompen bij fitness of zo, of voor een nummerke tussendoor.
hardcore was mijn eerste liefde, zo'n 10 jaar geleden...
maar sinds 1996 is het eigenlijk al altijd trance geweest (wat EDM dan betreft). techno ook wel, maar niet de hitjes � la Vitalic.. geef mij maar diepe tribal.
maar zeker geen hardcore of hardhouse, dat zijn voor mij losse beats zonder enige diepgang...
| quote: |
| Originally posted by TOR hardcore was mijn eerste liefde, zo'n 10 jaar geleden... ...... maar zeker geen hardcore of hardhouse, dat zijn voor mij losse beats zonder enige diepgang... |
| quote: |
Originally posted by Nabistai |
| quote: |
| Originally posted by TOR evolutie van smaak |
Re: Hardstyle/Hardcore/Andere Zware Boenk Appreciation Thread
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Wat denk je erover? Wie zijn je favorieten? Naar wat luister je het meest? Waarom? |
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas als iemand is interesse heeft in hardcore of zo, ik heb hier nog wel nen hoop platen liggen die weg mogen. embargo en neophyte en het harde werk (van men broertje... dus ik verkoop ze ) zelf de first rebirth, eerste pressing |
Maar das meer jeugdsentiment... Ik rip af en toe nog es wat van me ouwe gabber plaatjes. Dikke lol
| quote: |
| Originally posted by Nabistai In het geval van hardhouse zijn er maar 2 die dominaten uiteraard: Lisa lashes & Anne Savage |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.