TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hardstyle/Hardcore/Andere Zware Boenk Appreciation Thread
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Dark Apostle on Jun-11-2004 12:40:

Hardstyle/Hardcore/Andere Zware Boenk Appreciation Thread

Nu er al voor techno iets is en voor prog iets is en dit forum totaal gewijd is aan trance.....presenteer ik u de Hardstyle/Hardcore/Andere Zware Boenk.

Wat denk je erover?
Wie zijn je favorieten?
Naar wat luister je het meest?
Waarom?

Stort u hart hier eens maar een keer goed uit (NO FLAMING, OR BITCHSLAP!!)


Posted by lievez on Jun-11-2004 13:28:




kheb liever ne Vlaamse schlager thread ofzo


Posted by pooley on Jun-11-2004 13:34:

/me zwijgt en post geen pics

ofwel 1tje !






woops I lied.
Ma bon kga deze thread ni kapotmaken, das foei

ontopic:

Ni echt mijn ding, echt niet :/


Posted by Eagle` on Jun-11-2004 13:36:

Valt hardtrance hier ook onder ?


Was een periode dat ik helemaal into hard-trance was, kan het nu nog steeds apprecieren though, zoek nog steeds die original daedalus mix van Flutlicht - Icarus. Een van men eerste platen die ik hier ooit gedownload heb op TA, wat een ongelofelijk geile plaat blijft dat toch


Posted by Wildfir3 on Jun-11-2004 13:42:

Ik ben wel te vinden voor hardcore, maar het moet beluisterbaar blijven. Ge hebt zo van die speedcore/noizecore/terror toestanden, daar moet ik dus nix van weten

Mja, endymion, nosferatu, promo, die dingen kan ik wel horen


Posted by Dark Apostle on Jun-11-2004 13:43:

Alles wa boenkt valt hier onder, maar hardtrance is trance dus ik denk dat er wel genoeg over gezegd wordt op TA...of ni?


Posted by Gladius on Jun-11-2004 14:00:

als ik aan hardtrance denk, komt meteen arome - hands up op bij mij


Posted by Jasperovitsj on Jun-11-2004 15:01:

quote:
Originally posted by Gladius
als ik aan hardtrance denk, komt meteen arome - hands up op bij mij

Geweldige plaat!


Posted by Jakhira on Jun-11-2004 15:07:

Ik ben niet echt voor harde dingen te vinden, maar die 'Hands up' vind ik eerlijk gezegd wel vrij massive
Heb wel enkel de Scot Project mix gehoord, en zijn 'O' vind ik wel goed, is ook naar de harde kant toe.
Ow ja, veel mensen verstonden niet waarom die Scot Project mix genoemd werd (ik heb het dus weer over Arome) omdat 'Arome' een andere guise van hem is. Mis, want het is hem samen met Yoji Biomehanika (sorry als ik het mis schrijf)


Posted by Dark Apostle on Jun-11-2004 15:14:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Ik ben wel te vinden voor hardcore, maar het moet beluisterbaar blijven. Ge hebt zo van die speedcore/noizecore/terror toestanden, daar moet ik dus nix van weten

Mja, endymion, nosferatu, promo, die dingen kan ik wel horen


Noisecore heeft zijn charmes...wel wat aan de ruige kant en niet bepaald geschikt voor kamermuziek maar toch.
Speedcore vind ik dom, dat is gewoon de bpm knop cadul draaien
En Terror...awel ik heb atm geen id meer wat Terror is. Want de ene spreekt van Terror ivm rechtse hardcore, den andere noemt Nosferatu etc Terror, nog iemand anders noemt de meer door Industrial beinvloede stijl (Manu Le Malin, etc) Terror. Dus daarover kan ik met niet uitlaten.

Maar Endy (heb ik het album van), Noferatu en Promo zijn gewoon zalig


Posted by Jakhira on Jun-11-2004 15:16:

Your sig rules once again Rafic


Posted by Dark Apostle on Jun-11-2004 15:16:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ben niet echt voor harde dingen te vinden, maar die 'Hands up' vind ik eerlijk gezegd wel vrij massive
Heb wel enkel de Scot Project mix gehoord, en zijn 'O' vind ik wel goed, is ook naar de harde kant toe.
Ow ja, veel mensen verstonden niet waarom die Scot Project mix genoemd werd (ik heb het dus weer over Arome) omdat 'Arome' een andere guise van hem is. Mis, want het is hem samen met Yoji Biomehanika (sorry als ik het mis schrijf)


Bij Arome staat meestal alleen de naam van onze Scot. (F. Zenker zekers, of verwar ik me met Flutlicht ofzo... )


Posted by Jakhira on Jun-11-2004 15:33:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Bij Arome staat meestal alleen de naam van onze Scot. (F. Zenker zekers, of verwar ik me met Flutlicht ofzo... )

Scot Project is idd F. Zenker, maar Hands up was co-produced door die maffe Japanner, al stond zijn naam er niet op.
Zelfde als "Magikal Remake by Dj Ti�sto"


Posted by Nabistai on Jun-11-2004 17:07:

Bij 'zware boenk' zal ook wel hardtrance en hardhouse horen zeker? In het geval van hardhouse zijn er maar 2 die dominaten uiteraard: Lisa lashes & Anne Savage


Posted by Kaidreas on Jun-11-2004 17:10:

ik vind de nummers van kai tracid anders niet slecht klinken.
cosmic gate.
btw. die scot project remix van yoda--->


Posted by Nabistai on Jun-11-2004 17:11:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ik vind de nummers van kai tracid anders niet slecht klinken.
cosmic gate.
btw. die scot project remix van yoda--->


Ja Cosmic Gate heeft ook enkele lekkere nummers, maar de kant die ze nu opgaan is heel wat anders


Posted by Kaidreas on Jun-11-2004 17:15:

als iemand is interesse heeft in hardcore of zo, ik heb hier nog wel nen hoop platen liggen die weg mogen. embargo en neophyte en het harde werk (van men broertje... dus ik verkoop ze ) zelf de first rebirth, eerste pressing


Posted by SilentEagle on Jun-11-2004 17:36:

Heb paar setjes van Lisa Lashes die echt wel de moeite zijn... Hardcore kan af en toe voor me op te pompen bij fitness of zo, of voor een nummerke tussendoor.


Posted by TOR on Jun-11-2004 17:41:

hardcore was mijn eerste liefde, zo'n 10 jaar geleden...

maar sinds 1996 is het eigenlijk al altijd trance geweest (wat EDM dan betreft). techno ook wel, maar niet de hitjes � la Vitalic.. geef mij maar diepe tribal.

maar zeker geen hardcore of hardhouse, dat zijn voor mij losse beats zonder enige diepgang...


Posted by Nabistai on Jun-11-2004 17:45:

quote:
Originally posted by TOR
hardcore was mijn eerste liefde, zo'n 10 jaar geleden...
......
maar zeker geen hardcore of hardhouse, dat zijn voor mij losse beats zonder enige diepgang...



Posted by TOR on Jun-11-2004 17:49:

quote:
Originally posted by Nabistai


evolutie van smaak


Posted by Nabistai on Jun-11-2004 17:51:

quote:
Originally posted by TOR
evolutie van smaak


Ah, kvond maar bizar maar begrijp u best


Posted by eieregooie on Jun-11-2004 17:58:

Re: Hardstyle/Hardcore/Andere Zware Boenk Appreciation Thread

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Wat denk je erover?
Wie zijn je favorieten?
Naar wat luister je het meest?
Waarom?


crap
geen
iets anders dan dit
omdat ik het crap vind


Duidelijk


Posted by eieregooie on Jun-11-2004 18:00:

quote:
Originally posted by Kaidreas
als iemand is interesse heeft in hardcore of zo, ik heb hier nog wel nen hoop platen liggen die weg mogen. embargo en neophyte en het harde werk (van men broertje... dus ik verkoop ze ) zelf de first rebirth, eerste pressing


Ok ok, ouwe gabber is wel cool Maar das meer jeugdsentiment... Ik rip af en toe nog es wat van me ouwe gabber plaatjes. Dikke lol


Posted by Eagle` on Jun-11-2004 18:03:

quote:
Originally posted by Nabistai
In het geval van hardhouse zijn er maar 2 die dominaten uiteraard: Lisa lashes & Anne Savage


vergeet lab 4 en yohi niet


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.