TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin van Buuren Interview op The Box
Armin van Buuren Interview op The Box
Was net op The Box een interview met Armin van Buuren, opgenomen op de Ocean Diva!
Ze hadden ook nog beelden van de avond zelf, en ik zag mezelf weer op tv :P
Leuk gedaan, ff hopen op een herhaling 
[edit]
Volgens mij is er zometeen om 00:00 weer een herhaling!
Toevallig dezelfde als deze?
http://www.dancetrippin.tv/?page=vi...iatype=players&
hah, inderdaad 
bedankt, scheelt me ook weer wat gekloot met de videorecorder 
| quote: |
| Originally posted by HardKiller Toevallig dezelfde als deze? http://www.dancetrippin.tv/?page=vi...iatype=players& |
Heb het net ook even gezien. Wel vet om dit terug te zien
. Ik ben alleen niet in beeld (of niet herkenbaar).
Maar Armin heeft 't er nu ook over een een set te willen doen met alleen zijn eigen nummer of samenwerkingen met andere DJ's. Hij zegt meer een artiest te willen worden. Beetje dezelfde uitspraak dus als Tiesto...
Wel grappig dat 'ie TA noemt 
En progressive-trance wordt helemaal HOT, heb ik van een betrouwbare bron 
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG En progressive-trance wordt helemaal HOT, heb ik van een betrouwbare bron |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.