TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin van Buuren Interview op The Box


Posted by BaRTeZ on Jun-11-2004 19:49:

Armin van Buuren Interview op The Box

Was net op The Box een interview met Armin van Buuren, opgenomen op de Ocean Diva!

Ze hadden ook nog beelden van de avond zelf, en ik zag mezelf weer op tv :P

Leuk gedaan, ff hopen op een herhaling

[edit]
Volgens mij is er zometeen om 00:00 weer een herhaling!


Posted by HardKiller on Jun-11-2004 20:02:

Toevallig dezelfde als deze?

http://www.dancetrippin.tv/?page=vi...iatype=players&


Posted by BaRTeZ on Jun-11-2004 20:09:

hah, inderdaad

bedankt, scheelt me ook weer wat gekloot met de videorecorder


Posted by MaGiK54 on Jun-11-2004 20:47:

quote:
Originally posted by HardKiller
Toevallig dezelfde als deze?

http://www.dancetrippin.tv/?page=vi...iatype=players&


Issie al gepost op het main-forum. Zullen ze daaro ook wel cool vinden en helemaal dattie tranceaddict noemt als community.


Posted by HiGH_NrG on Jun-11-2004 22:16:

Heb het net ook even gezien. Wel vet om dit terug te zien . Ik ben alleen niet in beeld (of niet herkenbaar).

Maar Armin heeft 't er nu ook over een een set te willen doen met alleen zijn eigen nummer of samenwerkingen met andere DJ's. Hij zegt meer een artiest te willen worden. Beetje dezelfde uitspraak dus als Tiesto...

Wel grappig dat 'ie TA noemt

En progressive-trance wordt helemaal HOT, heb ik van een betrouwbare bron


Posted by Hitman on Jun-11-2004 23:55:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
En progressive-trance wordt helemaal HOT, heb ik van een betrouwbare bron


Echt waar??? wanneer gaat dit gebeuren?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.