TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »


Posted by FredNova on Jun-11-2004 20:11:

Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck


Posted by pooley on Jun-11-2004 20:11:

MA GVD EUHHHHHHHHHHHHHHHHH

nooooooooooooooooo :/


Posted by emma on Jun-11-2004 20:19:

hahaha
dees is TE graaf!
had ik echt NIET verwacht !
VET COOL !!!!!!


Posted by Tiger777 on Jun-11-2004 20:25:

super! +10 man voor cityparade


Posted by Wildfir3 on Jun-11-2004 20:26:

woohoow!


Posted by Zehra on Jun-11-2004 20:28:

quote:
Originally posted by Wildfir3
woohoow!




fijn voor de mensen die gaan. ga er wss nie naartoe!


Posted by pooley on Jun-11-2004 20:28:

Zou gij ni op msn zitten?


Nu begin ik echt te twijfelen, trouw of dees + armada night :/


Posted by Tiger777 on Jun-11-2004 21:36:

en gij twijfelt nu nog ofwa?


Posted by djcresto on Jun-11-2004 21:45:

woooooooooooow!!!

Keuze achter welke truck ik moet lopen direct gemaakt se. Nu hopen dat het geluid op de versuz truck beter is dan vorig jaar.


Posted by lievez on Jun-12-2004 00:16:

daaaaamhn, nu de rest trachte te overtuige van daar achter te lopen


Posted by Jakhira on Jun-12-2004 00:39:

Leuk hoor, twee maal in een dag dezelfde dingen horen


flame me maar I don't care


Posted by Wildfir3 on Jun-12-2004 02:18:

quote:
Originally posted by Pumaz
Leuk hoor, twee maal in een dag dezelfde dingen horen


flame me maar I don't care


vooruit achteruit, ne mens die verwoordt wa ik zelf dacht

anyway, ik denk dat ik zoiezo achter andere trucks zou gaan lopen, dus maakt me �cht niet veel uit


Posted by Jakhira on Jun-12-2004 02:49:

quote:
Originally posted by Wildfir3
ne mens die verwoordt wa ik zelf dacht

En ik zijn het dan nog ook


Posted by Wildfir3 on Jun-12-2004 02:51:

quote:
Originally posted by Pumaz
En ik zijn het dan nog ook


yeah, life is scary


Posted by Eagle` on Jun-12-2004 13:45:

Woohoooooooow Armin, dat wordt dan zeker city parade . Voordeel is hier kunne ze me niet weigeren, ahaha OWNAGE Denk dat ik dan niet naar Armada Night ga, maar gewoon savonds naar fuifke in Boelekewis die avond, lekker met vrienden, in dworp dus lekker dichtbij en bovendien gratis ingang, dus geen geld uitgeven aan trein en ingang om dan geweigerd te worden in de toko.



HAHAAAAAAAAAAAAAAAa nu nog hopen op goed weer


Posted by Gladius on Jun-12-2004 14:07:

seg euh, kan er es iemand een kort lijstje maken van de TRANCE (!) dj's die komen op resp. city parade EN dien Armada dinges aub?


Posted by Jasperovitsj on Jun-12-2004 14:12:

Armadanight = Armin Van Buuren, Markus Schulz en Perry O'Neil

Armin is trance, Markus zal een mix zijn van trance en progressive (the infamous Mcprog), en hopelijk gaat Perry redelijk diep qua progressive!


Posted by emma on Jun-12-2004 14:18:

als ik het goed begrijp gaat Armin dus op de pre-party draaien ...
= alle trucks aan station verzameld en daar elke eigen muziek, opwarming voor vertrek ?
dus da zou dan van 14.00u tot 16.00u (dan vertrekt de parade) Armin op Versuz-truck zijn ?
helemaal niet slecht lijkt me zo ...
nog genoeg tijd om ons dan naar den haag te begeven !

ps. best wel funny; stuurde vorige week nog mail naar Versuz om te vrage wanneer ze Armin nog eens naar Versuz gingen laten komen ... (ma kreeg geen reply ; dit zal dus de reden geweest zijn)

who's in eigelijk ? (Voor cityparade OF Armadanight OF allebei )


Posted by Jasperovitsj on Jun-12-2004 14:20:

quote:
Originally posted by emma


who's in eigelijk ? (Voor cityparade OF Armadanight OF allebei )

Armada night only, geen cityparade wegens laatste examen om 12u...


Posted by Gladius on Jun-12-2004 14:23:

k tx jasper (het onderscheid tussen armin en markus en perry weet ik wel hoor =).
Maar ik denk dat ik ga passen, te weinig trance..


Posted by Eagle` on Jun-12-2004 14:25:

weet iemand waar je zon poster kunt scoren, vind hem wel nifty tbh





edit: vinden sommige trouwens ook niet dat de naam Armin erg veel door je strot geduwd wordt






hahaaaaaaaaaaaa uber Gent here i come


Posted by FUSyke on Jun-12-2004 14:50:

Ik dacht dit jaar de City Parade links te laten liggen en naar de Armadanight te gaan maar met dit nieuws nu te horen zijn mijn plannen gewijzigd Ik zal zeker aan de truck van Versuz hangen en als ik nog genoeg energie over heb s'avonds dan ga ik nog ff naar Den Haag mmm da gaat een zalig dagske worden


Posted by Tiger777 on Jun-12-2004 15:16:

Der komt toch een mieting he?


Posted by djcresto on Jun-12-2004 15:19:

quote:
Originally posted by Pumaz
Leuk hoor, twee maal in een dag dezelfde dingen horen


flame me maar I don't care


bij mij blijft het enkel city parade en het niveau van de dj's ligt voor de rest op de city parade toch vrij laag imo. Dusja en als ge dan nog het liefst trance hoort dan is de keuze snel gemaakt.

Maar als het is zoals emma zegt is het misschien nog beter. Alhoewel da vorig jaar bij het vertrek mega druk was. Bij de stoet zelf redelijk int begin vertrekken en u dan stillaan laten afzakken, zo ziede het meest denk ik.


Posted by SilentEagle on Jun-12-2004 15:28:

Ik ben wat aant twijfelen...

Als ik op tijd uit mn bed ben na de TD op vrijdag, dan kom ik mss wel naar Gent. Dus als er iemand uit Hasselt of omstreken mij uit mn bed wilt zetten, zie ik da goed zitten.

Armadanight ga ik sowieso - Asta is een fenomenale discotheek, en de line-up is oerdegelijk. Ik zit er ni mee in dak weet wa ik kan verwachten, want wa ik kan verwachten is gewoon pokkegoed.


Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.