TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »
Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck

MA GVD EUHHHHHHHHHHHHHHHHH
nooooooooooooooooo :/
hahaha
dees is TE graaf!
had ik echt NIET verwacht !
VET COOL !!!!!!
super! +10 man voor cityparade 
woohoow!
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 woohoow! |
ga er wss nie naartoe!
Zou gij ni op msn zitten?
Nu begin ik echt te twijfelen, trouw of dees + armada night :/
en gij twijfelt nu nog ofwa? 
woooooooooooow!!!
Keuze achter welke truck ik moet lopen direct gemaakt se. Nu hopen dat het geluid op de versuz truck beter is dan vorig jaar. 
daaaaamhn, nu de rest trachte te overtuige van daar achter te lopen 
Leuk hoor, twee maal in een dag dezelfde dingen horen
flame me maar I don't care
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Leuk hoor, twee maal in een dag dezelfde dingen horen flame me maar I don't care |

| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 ne mens die verwoordt wa ik zelf dacht ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz En ik zijn het dan nog ook |
Woohoooooooow Armin, dat wordt dan zeker city parade
. Voordeel is hier kunne ze me niet weigeren, ahaha OWNAGE
Denk dat ik dan niet naar Armada Night ga, maar gewoon savonds naar fuifke in Boelekewis die avond, lekker met vrienden, in dworp dus lekker dichtbij en bovendien gratis ingang, dus geen geld uitgeven aan trein en ingang om dan geweigerd te worden in de toko.
HAHAAAAAAAAAAAAAAAa nu nog hopen op goed weer 
seg euh, kan er es iemand een kort lijstje maken van de TRANCE (!) dj's die komen op resp. city parade EN dien Armada dinges aub?
Armadanight = Armin Van Buuren, Markus Schulz en Perry O'Neil
Armin is trance, Markus zal een mix zijn van trance en progressive (the infamous Mcprog), en hopelijk gaat Perry redelijk diep qua progressive!
als ik het goed begrijp gaat Armin dus op de pre-party draaien ...
= alle trucks aan station verzameld en daar elke eigen muziek, opwarming voor vertrek ?
dus da zou dan van 14.00u tot 16.00u (dan vertrekt de parade) Armin op Versuz-truck zijn ?
helemaal niet slecht lijkt me zo ...
nog genoeg tijd om ons dan naar den haag te begeven !
ps. best wel funny; stuurde vorige week nog mail naar Versuz om te vrage wanneer ze Armin nog eens naar Versuz gingen laten komen ... (ma kreeg geen reply
; dit zal dus de reden geweest zijn)
who's in eigelijk ? (Voor cityparade OF Armadanight OF allebei )
| quote: |
| Originally posted by emma who's in eigelijk ? (Voor cityparade OF Armadanight OF allebei ) |
k tx jasper (het onderscheid tussen armin en markus en perry weet ik wel hoor =).
Maar ik denk dat ik ga passen, te weinig trance..
weet iemand waar je zon poster kunt scoren, vind hem wel nifty tbh 
edit: vinden sommige trouwens ook niet dat de naam Armin erg veel door je strot geduwd wordt
hahaaaaaaaaaaaa uber Gent here i come 
Ik dacht dit jaar de City Parade links te laten liggen en naar de Armadanight te gaan maar met dit nieuws nu te horen zijn mijn plannen gewijzigd
Ik zal zeker aan de truck van Versuz hangen en als ik nog genoeg energie over heb s'avonds dan ga ik nog ff naar Den Haag
mmm da gaat een zalig dagske worden
Der komt toch een mieting he?

| quote: |
| Originally posted by Pumaz Leuk hoor, twee maal in een dag dezelfde dingen horen flame me maar I don't care |
Ik ben wat aant twijfelen...
Als ik op tijd uit mn bed ben na de TD op vrijdag, dan kom ik mss wel naar Gent. Dus als er iemand uit Hasselt of omstreken mij uit mn bed wilt zetten, zie ik da goed zitten. 
Armadanight ga ik sowieso - Asta is een fenomenale discotheek, en de line-up is oerdegelijk. Ik zit er ni mee in dak weet wa ik kan verwachten, want wa ik kan verwachten is gewoon pokkegoed. 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.