TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Em 2004
Pages (15): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Em 2004
Idag drar det ig�ng 
Portugal vs Grekland klockan 18 ikv�ll p� tv4 
Re: Em 2004
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew Idag drar det ig�ng ![]() |

de har spelat s������� d�ligt att de f�rtj�ner att f�rlora allt. 
Re: Re: Em 2004
| Originally posted by Glorie bevare mig v�l. det h�r ska jag inte titta p�. M�jligen om Sverige g�r till final |

vem vinner em d� ? vad tror ni ?
jag hoppas att Sverige g�r l�ngt men jag vill att Portugal lr Spanien ska vinna... 
ITALIA!

SWE-BUL 2-1
SWE-ITA 1-1
Mitt tips f�r dom matcherna i alla fall. F�r hoppas att K�llstr�m tar sitt ansvar och regerar p� mittf�ltet. 
| Originally posted by SMC ITALIA! |
hoppas som vanligt p� Holland. Har alltid gillat deras fotboll. Och Ajax fotbollsakademi skolar ju n�gra av europas b�sta spelare =)
Fast v�rst av allt �r att jag missar n�stan hela EM. �ker till Asien p� tisdag =(
yaay..fn va najs detta blir....f�rfest me em premi�r ikv�ll.....� p� m�nndag b�rjar allvaret

Re: Re: Em 2004
| Originally posted by Glorie bevare mig v�l. det h�r ska jag inte titta p�. M�jligen om Sverige g�r till final |
ledset �gda Portugal blev =)=)=)=)=)=)
| Originally posted by RebeL9 ledset �gda Portugal blev =)=)=)=)=)=) |
| Originally posted by St_Andrew mmm.. hehe.. lite synd iof, portugal �r ju roliga att se p� annars |
| Originally posted by RebeL9 tyckte grekerna var roligare att titta p� =P |
S�ndag 20.45 - Frankrike Vs. England
ALLEZ LES BLEUS!!! 

F�r �vrigt s� s�g jag b�da matcherna idag.. och kommer nog se n�stan alla matcher i EM..s�l�nge man �r hemma s� 
Gillar inte fransk fotboll men ikv�ll hejar jag p� dem. Ska bli kul att se britterna lida ett bittert nederlag. De l�ter h�gst och mest men n�r det kommer till kritan s� inser man att det �r mycket prat och lite verkstad. De har ju inte vunnit ett m�sterskap p� ca 40 �r =)
�lskar att se n�r de brittiska medierna f�rst h�jer sina spelare till skyarna och kallar dem "GODS" och n�r de sen f�rlorar s� lynchar man dem och skriver "LEAVE ENGLAND"
LOL!
Fy fan vad England kommer f�rlora idag.
Arroganta svin �r vad dom �r. Tror att dom �r top 5 i v�rlden.
England - Frankrike 1-3
England - Frankrike 2-1
C�mon lads!
Edit: Tro inte att Hnery kommer f� det att lossna s� tidigt i turneringen.
h�ller med om att england tror dom �r mkt b�ttre �n vad dom �r och att deras press �r mest lol, men jag tror �nd� dom tar hem det h�r =)
idag spelar ju kroatien ocks�. Eftersom jag �r halvkroat s� f�r amn ju heja p� dom idag. Synd att deras m�lis Pletikosa �r skadad.
Fast kroaternas anfall �r riktigt bra. Olic och Prso kan s�nka vem som helst.
Kroatien vinner 2-0 m�l av ovanst�ende.
| Originally posted by St_Andrew naaah, ni kommer f� s���� mkt stryk |
| Originally posted by RebeL9 �lskar att se n�r de brittiska medierna f�rst h�jer sina spelare till skyarna och kallar dem "GODS" och n�r de sen f�rlorar s� lynchar man dem och skriver "LEAVE ENGLAND" LOL! |
| Originally posted by SMC Precis, landslaget och hela deras fotbollskultur �r �verskattade. Jag vill dock inte r�kna bort England i denna turnering, Beckham �r grymt duktig och de har n�gra anfallare som kan vara riktigt giftiga n�r de �r i god form, Rooney och Owen bla. Fr�gan �r om ett helt lag kan b�ras av n�gra f� spelare. Ska bli sp�nnande att se. |
Originally posted by ScuL ![]() de har spelat s������� d�ligt att de f�rtj�ner att f�rlora allt. |