TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T Radio presents Paul van Dyk (3 hr set)
Pages (2): [1] 2 »
ID&T Radio presents Paul van Dyk (3 hr set)

Grappig, wellicht dat ik hier wel naar toe ga 
Hmm...ziet er wel interessant uit! En voor maar 17 euro...
Maar die week er voor staat 'ie natuurlijk ook al op Mysteryland...
Die dag draaitie ook in Engeland:
Liverpool
Creamfields
http://www.cream.co.uk
(www.paulvandyk.com)
Cream/Goodgreef & Mixmag Arena
Paul Oakenfold, Paul Van Dyk, Armin Van Buuren, Ferry Corsten, Judge Jules, Fergie, Tall Paul, Eddie Halliwell, Christopher Lawrence, Adam Sheriden, Shan, Alex Kidd
(www.cream.co.uk)
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Die dag draaitie ook in Engeland: Liverpool Creamfields http://www.cream.co.uk (www.paulvandyk.com) Cream/Goodgreef & Mixmag Arena Paul Oakenfold, Paul Van Dyk, Armin Van Buuren, Ferry Corsten, Judge Jules, Fergie, Tall Paul, Eddie Halliwell, Christopher Lawrence, Adam Sheriden, Shan, Alex Kidd (www.cream.co.uk) |
| Originally posted by HiGH_NrG Maar dat is toch gewoon overdag? Zodat hij 's avonds hier wel kan draaien... |
Dat ziet er leuk uit! Misschien een kijkje waard! 
helaas dan ben ik op Ibiza, maar kan vast wel een leuk vervangend feestje daar... 
| Originally posted by Matthijs helaas dan ben ik op Ibiza, maar kan vast wel een leuk vervangend feestje daar... |
Daar gaan we dus ECHT wel heen 
Ik ben er denk ik, hopenlijk wel BIJ! 
misschien dat ik ook wel kom buurten als ik niets tedoen heb
| Originally posted by emma me 2 en in Ibiza kunnen we hem enkele daagjes later aan het werk zien met tijsie |
kicke! 
Deze jongen gaat waarschijnlijk ook heen, heeeeeeeeeeerlijk!
(Al ga ik dan natuurlijk alleen heen om Stef Vrolijk te zien)

Staat genoteerd in de agenda! Ik ben er wel bij denk ik...
andere datum: 21/08

WTF op Mysteryland dag
Makkelijk voor PvD -die hoeft maar een keer te reizen- maar minder als je al de hele dag in de open lucht hebt lopen stampen. 
Het moet dan maar 
Voor Paul van Dyk ben ik nog nooit warmgelopen. Denk dat ik 'm op Mysteryland ook skip. Weet echt niet waar het aan ligt, maar hij kan mij gewoon niet boeien.
Hmmm, dat komt niet heel goed uit! Ik denk niet dat ik nu aanwezig ben... Maarja, meneer Van Dyk kan het nu mooi combineren met Mysteryland en dan kan hij de week erna rustig draaien op Creamfields!
IS toch best leuk als afterparty! Ik denk dat het prima te doen is om nog eventjes door te gaan 
Ik ga hem wel even checken op ML, maar de Powderzone sla ik mooi over ...
Ik ben erg bang dat de ML set heel erg op die van Nature One gaat lijken. Mijn hoop op een lekkere partij beuken is dan ook hierop gevestigd 
Ik schijn ook te gaan, als cam-support.
Moest jij niet op visite?