TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
Pages (2): [1] 2 »
Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
Pumaz heeft de naam hier al een paar keer laten vallen, dus ik dacht het nu wat 'officieel' te maken...
er wordt dus gewerkt aan een nieuwe Kindred Spirits, getiteld "Compos Sui".
hieronder kunnen jullie een sample downloaden van een drietal minuten (meer is er nog niet
), in 256kbps. ik vertel jullie alleen dat het iets compleet anders is dan Plus Ultra, dus niet schrikken! 
Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
khou echt wel van die tribalgeluidjes erin! hmmmmm na 1:40 ongeveer: ZALIG!
ow en na 2:12 
nice jongens. sweet melody, kick-ass tribal feeling! doe zo verder! In you I believe!!! 
Mmhh, hier hou ik niet van.
Ik vond het begin wel veelbelovend, maar dan valt het, in mijn ogen, gewoon stil.
Maakt totaal niets in me los, vind het te rustig, te veel hetzelfde; begint me zelfs te vervelen na een tijdje 
vinnet al erg okee!
begin is wel pakkend/emotioneel ..
ma der zou nog zo'n breakpunt moete komen, waarop alles losbarst ...
Anders is het beetje teveel hetzelfde zoals Nyah al zei ...
Maar klinkt wel al veelbelovend!
Het is niet de eerste keer dat ik de sample hoor, maar wel de eerste keer dat ik effectief commentaar geef!
De intro is magistraal, op 0.43 viel mijn mond ff open, die sounds klinken zo diep en perfect, pet af Kevin! Daarna bouwt het ook rustig, dit is echt een ideale opener voor een set of een proggy cd. Maar na 2 minuten (2.12) begint het inderdaad tijd te worden voor een gewone 4x4 kick, zo voelt het gewoon aan. Ik weet nu niet wat de plannen voor het verdere verloop van het nummer zijn, maar naar mijn gevoel schreeuwt dit om een vervolg van 10 minuten in die diepe zweverige Pole Folder & CP stijl! Die 2 minuten intro is geweldig, geef het een lekkere diepe drive mee, speel veel met die - prachtige - percussie, en dan gewoon een vet lange break met dezelfde sounds, een mooie string of melodie eronder (Jack?
), en dan gewoon beginnen zweven als de kick er terug inkomt...
All�, that's my vision, het is nog steeds jullie track, doe ermee wat je wilt!
In ieder geval, h��l goed bezig, dit klinkt qua sounds en afwerking echt ongeloofelijk!
grave intro
goede sounds & percussie
ik zat op het einde te wachten op een vette, ingewikkelde basslijn!
gaat dat er ook komen?
hmmm ... begint best nice ... lijkt ENORM op men nieuwe produce-stijl ... ook dat soort drums en rustige pad's enzo ... i like it
... alleen jah, beetje lang hetzelfde vind'k ... ik gebruik vocals & extra melodie'tjes voor op te vullen ... ma 3minuten zo'n ��ntonige opbouw ... zou'k best nog wat aan doen , mss al een eerste echte break erin verwerken, wat andere drums ofzo ...
(ff vragen, met welk programma heb je dit gemaakt eigenlijk, vind sommige sounds echt wel naaaaijs
)
owjah ... over een weekje of 2 kunnen jullie ook eindelijk es men remix van de BeTA anthem verwachte 
Greetz, despe
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X ff vragen, met welk programma heb je dit gemaakt eigenlijk, vind sommige sounds echt wel naaaaijs ![]() |

owjah ... over een weekje of 2 kunnen jullie ook eindelijk es men remix van de BeTA anthem verwachte ![]() Greetz, despe |
Misschien iets wat je in overweging kunt nemen, maar wat me echt leuk lijkt is een sample van aanspoelende golven aan de eerste 30 seconden van de intro toe te voegen, intro geeft me een heel zomers gevoel om een of andere redenen en het geluid van aankomende golven op het strand zou het echt afmaken imo 
Re: Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
| Originally posted by TOR Pumaz heeft de naam hier al een paar keer laten vallen, dus ik dacht het nu wat 'officieel' te maken... |

| Originally posted by TOR er wordt dus gewerkt aan een nieuwe Kindred Spirits, getiteld "Compos Sui". hieronder kunnen jullie een sample downloaden van een drietal minuten (meer is er nog niet ), in 256kbps. ik vertel jullie alleen dat het iets compleet anders is dan Plus Ultra, dus niet schrikken! ![]() Kindred Spirits - Compos Sui (sample) |
Re: Re: Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
| Originally posted by Dark Apostle Die naam laten vallen was gewoon een marketing strategie ja Dit is de 2de fase van jullie marketing project. Je released een sample zodat we kunnen beginnen speculeren 5de fase: Nieuwe sample laten horen, mogelijk in een mix. Zo hou je onze aandacht en door een variatie op het origineel te geven voorkom je ook dat je mensen verliest aan de concurrentie |
| 6de fase: Je betaalt Dark Apostle veel geld om de track overal te gaan hypen *essenti�le fase* |
Re: Re: Re: Kindred Spirits - Compos Sui (sample)
| quote: | ||
Originally posted by Pumaz
die zeker niet |
Maar mannen, ge zijt de bassdrum vergeten
Voor de rest cool hoor, maar er moet een beetje schot in de zaak komen. En een melodie ook 
| Originally posted by Belgian Bonzai Maar mannen, ge zijt de bassdrum vergeten Voor de rest cool hoor, maar er moet een beetje schot in de zaak komen. En een melodie ook |
| Originally posted by Pumaz Moest dit een trance-track zijn had je misschien gelijk. Neem je ons voor debielen of zo? |
Die laatste was sarcastisch 
Blij dat te horen, kan ik gaan slapen.

Leuk nummertje, doet me aan filmmuziek denken.
Wat wil Compos Sui zeggen trouwens?
Compos Sui is Latijn voor 'meester over zichzelf' 
LOL Apostle =).
Btw, klinkt veeeelbelovend, hoewel ik den indruk heb dat dit enkel den intro is, of heb ik het verkeerd
dit is idd bedoeld als intro voor een set...
geen idee hoe het verder moet, ik wacht op een ingenieuze melodie van jack 
een 4/4 kick komt er zeker in, dat typische 1-11 breakbeat patroon was maar voorlopig..
| Originally posted by TOR geen idee hoe het verder moet, ik wacht op een ingenieuze melodie van jack ![]() |
ondertss ook ff hypen in het amateur producers forum 
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=189443
dit is wel mijn kopje thee
Kheb ook zo het gevoel van alle komaan, wanneer begint het, maar da begin gaan we er dan eens zelf inmixen eh. Very nice done. Volgens mij toch een zeer goeie basis om een progressive tribal achtige plaat te maken.