TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Antiphus @ Black-Hole Stage op Mysteryland
DJ Antiphus @ Black-Hole Stage op Mysteryland
Was vanmiddag op NJOY, kwam ik DJ Joop tegen. U kent hem wel, DJ Joop, 'trance'-dj uit het Noorden van Nederland en veel te zien op ID&T feesten. Nu is Joop een vriend van Antiphus, oftewel die gozer die hier ook schijnt te zitten maar laatste tijd weinig van zich laat horen en veels te bescheiden is
Nu ken ik Joop ook wel een klein beetje en hij mij (lekker belangrijk, maar oke), maar raakte aan de praat, en hoorde dit:
DJ Antiphus opent op de BlackHole stage op Mysteryland!
Hartstikke leuk voor die jongen, niet? Hij draait een mix van Progressive cq techhouse! Dus hebben we 2 TA'ers op Mysteryland staan! 
Dus Andreas, gefeliciteerd!
En zet EINDELIJK eens een keer een promo-mix van je online, eikel, dan kan ik je gaan promoten in NL! 
Greetz,
SnuggLe
super cool voor hem!!
maar ik denk dat ik dit jaar oversla en op lowlands zit 
Go DJ Brapke! 
Goed voor mekaar man!
Verder nog gigs hier in de buurt binnenkort?
Grtz
Woot
ff supporten als we op MysteryLand zijn
Heel goed nieuws!! Gefeliciteerd Dre 
Hey, doe me ff zo'n kaartje dan vergeet ik alle trauma�s die je me hebt bezorgd gheghegehgeheghe 
Ik ga heel maybe ook nog wel even dan als ik ergens wat kan sletten!
Ik ga ook draaien op ML! 
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik ga ook draaien op ML! |
yo yo yo wazzzaaaaaaap!!
Vind het errrrug cool dat ik er sta!!!, heb er nu al zin in!!
, maar eerst volgende week Sensation Black Vip-room!! Hoop jullie te zien zowieso op Mysteryland!!!!
Hoe laat moet meneer op? Dan kunnen alle TA's ff supporten 
volgens mij moet ik openen,maar weet t nog niet zeker, en of hoelang ik mag draaaien!!
Echt heeeele vette shit Andreas!
Heb net je setje (25 min) gedownd en het klinkt echt super. Helemaal in mijn straatje die techhouse dingetjes...
Nog genoten daar?? Ik wel iig bij Q-Dance 
Setje is lekker, maar beetje kurt
Wat is die plaat rond de 7 � 8 minuten? Heerlijke zwoele beukplaat helemaal mijn ding!
Beetje jammer dat Dre�s illegaal gratis internet verbinding afgesloten is. Hij zal waarschijnlijk niet snel reageren...maar ik kan t tnatuurlijk mishebben 
Heb er niks van gehoord, tenzij t op de radio was op t moment dat we in de auto zaten. Dan vond ik t wel OK! 
Maar het was toch weer een superset, dat is natuurlijk je (zijn) handelsmerk
En ik mag je no. 1 groupie dan wel niet meer zijn...je bent nog wel steeds 1 van de beste 
En Verdine...je gemist en tevens geen sms terugeghad. Maar ik kan me indenken dat je helemaal DOOD gesmsed bent door al die mensen die net iets minder bevriend met je zijn dan ik
j/k
Ben nu het setje van kale aan het binnerausen. Ben benieuwd hoe die klinkt.
Hey ben blij dat jullie het een leuk setje vonden!! , beetje jammer dat het rustig was in de tijd, maar ben echt super blij dat t uitgezonden is, want er stonden aardig wat mensen in de file rond die tijd!! Ik moet hem zelf nog ff luisteren, maar t draaien ging wel ok!!
Hoe ging het draaien bij jou Vedine??
| Originally posted by Antiphus Hey ben blij dat jullie het een leuk setje vonden!! , beetje jammer dat het rustig was in de tijd, maar ben echt super blij dat t uitgezonden is, want er stonden aardig wat mensen in de file rond die tijd!! Ik moet hem zelf nog ff luisteren, maar t draaien ging wel ok!! Hoe ging het draaien bij jou Vedine?? |