TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nogmaals Armin op een bootje !
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Nogmaals Armin op een bootje !
Armada is preparing the second party on the Ocean Diva. This time the Ocean Diva boat can be found in the harbour of Rotterdam on 14th August. DJs: Remy, Markus Schulz and Armin van Buuren. More info will follow.
(www.armadamusic.nl)
Armin op een boot samen met Remy en Markus zeer cooooooool 
Vaart ie deze keer dan wel verder dan het eind van de sloot? 
Vette sig JP!
En een leuk feessie
Gaaf dit 
wordt ondanks hertentamens toch wel weer een leuke maand denk ik zo
Maar waarom moet het dan weer helemaal in Rotterdam... Het was prima daar in A'dam 
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Maar waarom moet het dan weer helemaal in Rotterdam... Het was prima daar in A'dam |
ben erbij 
Ben d'r ook bij 
VET! amazing afterparty na de FFWD dus 
oooh kijk aan, das relaxed zeg 
Kan ik gelijk mijn Ocean Diva muntjes van het vorige feestje er door heen jagen 
Beter! Hier wil ik ook wel weer naar toe 
Dit is zeeeer gunstig....overdag lekker op de FFWD en savonds stukkie varen 
kut alweer op vakantie, mis alle vette feesten zo
nee nee, hier ga ik ECHT niet naartoe dus!!!
pfffffffffftttttttttt armin op een boot
NOT
Superlocatie! Zeer waarschijnlijk weer aanwezig 
oeiiiiii dit wordt een leuk dagje zo!!!
Ga er ook zeker bij zijn!
Okay dan ben ik om
Zat nog te twijfelen tussen Lovefields en FFWD, maar met zo'n afterparty in R'dam sla ik Landgraaf een keertje over...
Denk niet dat ik er bij zal zijn en ik hoop voor jullie dat meneer van Buuren niet weer een uur eerder weggaat zoals hier het geval was in de Oosterpoort, dat vond ik toch eigenlijk niet zo netjes van hem, wat jullie er ook van zeggen....
anyway, have fun 
Cheers
jippieeee! Hier ben ik zeker bij! 3 van mijn helden op een bootje..mwah sla ik natuurlijk niet af! 
woeiiii lekker after na FFWD!!
had eerst houseqlassics als after gepland maar dat laat ik nu maar gaan
| Originally posted by TranceFool Dit is zeeeer gunstig....overdag lekker op de FFWD en savonds stukkie varen |
Hoorde vandaag dat kaartje voor het eindfeest 25,75 E gaat kosten.... echt belachelijk! Vond het afgelopen jaar niet veel soeps dus was niet echt van plan te gaan dit jaar, maar met dit feest is er eindelijk eens een degelijke after voor de FFWD in R'dam!
Ik vind Rotterdam echt een kutstad en zal er ook niet heen gaan voor Armin van B al vind Roos mij een held. 
Heb maar 3 hertentamens staan die week 
Hmnn, dan is dus ook Lovefields!
Wordt dus het een of het ander.
| Originally posted by moogwai Hmnn, dan is dus ook Lovefields! Wordt dus het een of het ander. |