TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- DJ Alfi live at....
DJ Alfi live at....
gatebil 2004
litt lol? ja... men samme faen...
andre som skal spille er Stephano (
), subsoniq (
)
og noen andre tror jg..
EDIT: Ugh... leste akkurat p� www.gatebil.no at det var 17000 der i mai, despite bad weather.. st�rste crowden jeg har spilt for er 600
KONGE! Jeg kommer innom en tur garantert. Gleder meg
Hvordan �rna du deg spillejobben?
| quote: |
| Originally posted by moore KONGE! Jeg kommer innom en tur garantert. Gleder meg Hvordan �rna du deg spillejobben? |
Sp�r om de trenger enda en dj a! Hadde v�rt stilig 
Cheese
Du m� nok spille den v�rste cheese'n for at r�nerne p� gatebil skal digge deg...
H�per du har noen scooter, jan wayne, rocco, special d, l�ter p� vinyl ellers er du f*cked!
Ville ikke st�tt og spilt voldtekt av min egen musikksmak for den type folkeslag om jeg hadde f�tt penger for det (sett bort ifra at jeg aldri kommer til � f� meg spillejobb
).
Likevel: Gratulerer! H�per du spiller noe bra innen det almennheten kaller 'techno-musikk'
Glem ikke Alice Deejay klassikerne
Ok, h�rtes litt vel negativ ut n� da. Misunner deg litt, selv om jeg aldri hadde klart � spille et tilfredsstillende set for folk som liker det litt mer.....popul�re.
Kom akuratt hjem derfra, ble vel ikke s� veldig velykka med tanke p� v�ret? S� heller ikke noe DJ Alfi p� programmet da..
| quote: |
| Originally posted by moore Kom akuratt hjem derfra, ble vel ikke s� veldig velykka med tanke p� v�ret? S� heller ikke noe DJ Alfi p� programmet da.. |