TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armada Night - Ocean Diva Rotterdam 14-08-2004


Posted by Freezel on Jun-14-2004 20:52:

Armada Night - Ocean Diva Rotterdam 14-08-2004

Die van 26 juni moet nog plaats vinden, maar de volgende is ook al gepland 14 augustus op de Ocean Diva in Rotterdam. De Ocean Diva is een relaxte boot, waar ik en Emma met Armin Only al waren. Van de partij zijn:

Armin van Buuren, Markus Schulz en Remy

Diezelfde dag is overdag de Fast Forward Dance Parade in Rotterdam, mooie gelegenheid dus om overdag in de stad rond te toeren en 's avonds op de boot mee te gaan voor Armada Night

Ik ben zeker van de partij


Posted by Freezel on Jun-14-2004 20:53:

Andere thread is vaag Benny, closen die hap


Posted by Wildfir3 on Jun-14-2004 20:53:

kunt ge zelf deleten hoor, bij 'edit'


Posted by Freezel on Jun-14-2004 20:54:

quote:
Originally posted by Wildfir3
kunt ge zelf deleten hoor, bij 'edit'


Dat knopje krijg ik dus niet meer te zien


Posted by djcresto on Jun-14-2004 21:27:

zal ik weer moeten missen gvd, 15 augustus feest voor 25 jaar huwelijk van men ouders.


Posted by Zehra on Jun-15-2004 07:50:

kga hier ook voor passen want kga al naar DV de week ervoor. kga dus in augustus ook int weekend werken en mijn baas en ook bankrekening zouden het nie fijn vinden als ik elk weekend vrij neem.

( weer in NL!?! jullie hebben wel om de week een goeie dj over de vloer eh... )


Posted by Eagle` on Jun-15-2004 09:22:

Vorig boot feesie gemist, denk dat ik deze meepik ipv 26 juni. Moe er nog is grondig over nadenken


Week ervoor DV, maar ach teveel feesten bestaat niet enkel voor men zakgeld


Posted by Freezel on Jun-15-2004 09:49:

quote:
Originally posted by Zehra
( weer in NL!?! jullie hebben wel om de week een goeie dj over de vloer eh... )



Posted by eieregooie on Jun-16-2004 01:59:

ik ben er deze keer ook niet bij... zit dan met me kont in Frankrijk tussen DV en ML door


Posted by emma on Jun-16-2004 05:36:

zoals verwacht :

moi present


Posted by MaGiK54 on Jun-16-2004 07:09:

Tuurlijk ben ik ook weer present, de Ocean Diva is trouwens een errug gave locatie.


Posted by emma on Jun-16-2004 09:57:

quote:
Originally posted by MaGiK54
de Ocean Diva is trouwens een errug gave locatie.


ja, erg relaxed

en heb nog een heleboel muntjes over van vorige keer


Posted by Freezel on Jun-16-2004 10:12:

quote:
Originally posted by emma
ja, erg relaxed

en heb nog een heleboel muntjes over van vorige keer


Hehe, eerste waar ik aan dacht toen het bekend was van een nieuw feest op de Ocean Diva, was het inleveren van mijn overgehouden muntjes. Zijn er nog een stuk of 15 ofzo (als ik ze nog ergens vind)


Posted by Kelly* on Jun-22-2004 12:57:

En ikke ga ook nog eens afkomen!!!!!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.