TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiesto STHLM, 21 September
Pages (3): [1] 2 3 »
Tiesto STHLM, 21 September
Ok...H�r kan ni som vill fors�tta diskussion om att denna underbara snubbe ska spela p� Cafe opera d�r det F�R �VRIGT �r FUCKING 23 �rs gr�ns g�ra det! ARGH!
Keep it going.....
hmm jod� nog allt �r det 23, men vad h�nde med ryktet att det endast �r ett promogig?? Med fuxkin antiloop? Jag menar, det �r ju inte direkt en lokal att sl�ppa l�s sig sj�lv i...
Faen vad Svarje threaden rann iv�g bara �ver en helg... m�ste ta mig ett par timmar s� jag kan l�sa igenom den. �ngest p� Cafe Opera... kommer de ens sl�ppa in en om man kommer i dansv�nliga kl�der? Och Antiloop... jag hatar dem live. De st�ller si l�ngst bak p� scenen, drar ig�ng r�kmaskinen framf�r dem och sedan lirar de... man vet inte ens om det �r dem eller bara n�n stand-in f�r man ser ju faen inte ens dem. Ox� varierar deras sets n�t s� grymt i kvalitet. N�v�l... f�r la ut och jaga biljetter nu d�... men de s�ljs v�l knappast p� Saturn?
M�ste bara till�gga att jag �r lite stolt :~) �ver att min Svarje blev s� stor... tycker n�stan den b�r l�sas som en klassiker eller n�t. 
23 �rs gr�ns!! suger!!
Fan va ruttet!! N�r han �ntligen hittar till Sverige s� ska dom f�rst�ra allt det roliga med 23 �rs gr�ns!! F*N!!
Som jag sa till er tidigare, s� kan ni g�ra en liten fuling...boka bord och k�ka d�r s� d� �r ni inne. Bara ni �r �ve 18 s� �r det ok. Ring 08-676 58 07 och kolla l�get!!!
JAG VET: att han ska g�ra det med antiloop
JAG HAR H�RT\TROR: att det �r ett promo gig f�r hans nya platta som antiloop ska mixa en l�t p�.....
Caf� opera suger 
�r det verkligen bekr�ftat att det �r 23�rsgr�ns? Gaby? Anden? eller n�n annan i sthlm? kan n�n vara sn�ll och kontrollera?
Cafe Opera har alltid 23 f�r killar p� helger!!! Sj�lv s� h�ngde jag r�tt s� mycket d�r med killarna n�r vi var under 23, s� hela kostymgrejen g�r hem men �r inte s� kul!!!
�r du med �ldre s� bryr dom sig inte s� mycket om du �r under 23.
Jag har snackat med vakten som jag k�nner men han kommer inte att jobba den kv�llen. Ring och boka bord helt enkelt. Den funkar alltid s� l�nge du �ver 18 och ok kl�dd. Tyv�rr s� g�r nog inte klubbkl�derna hem den h�r g�ngen...

Bord �r bokat!
I'm there dude.
NordLight
N�n hj�lp mig... vad faen �r r�tt kl�dsel p� s�dana st�llen. Jeans l�r ju inte duga och kommer man i lite sk�na dansbrallor s� blir man ocks� ratad. Finns det n�got annat eller m�ste man komma i shorts och skjorta?
Aendy...har inte du �ldern inne?
Dresscode
Bally skor
Lacoste pik�
Boss byxor
lol
Men shit....jag ser det framf�r mig.....en massa 30 �riga snubbar med kostym som st�r och diggar med ena foten p� dansgolvet samtidigt som dom s�ger att det �r bra att sl�ppa loss lite ibland och g� ut och festa, inte t�nker dom heller p� att det �r v�lrdens n�stan grymmaste DJ som spelar....det kvittar f�r dom...dom skulle lika g�rna kunna dansa till Darude....
Jo... jag tror jag har �ldern inne... men det brukar s�llan betyda att jag i praktiken kommer in.
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Men shit....jag ser det framf�r mig.....en massa 30 �riga snubbar med kostym som st�r och diggar med ena foten p� dansgolvet samtidigt som dom s�ger att det �r bra att sl�ppa loss lite ibland och g� ut och festa, inte t�nker dom heller p� att det �r v�lrdens n�stan grymmaste DJ som spelar....det kvittar f�r dom...dom skulle lika g�rna kunna dansa till Darude.... |
| quote: |
| Originally posted by mindshooter ...dom skulle lika g�rna kunna dansa till Darude.... |
Har inte spritts i mina krestar, jag var f�rst med den nyheten. De snackar mest om MTV-grajset p� Bryggeriet.
Fan.....ja...varf�r g�r dom s�h�r......dom har inte ens svarat p� mitt mail 
Fan...om dom �r s� noga med droger och s�...varf�r �r det s� h�g �ldersgr�ns d�? fan dom kunde juh ha �ldergr�ns p� att dricka d�r ist�llet f�r att dansa! fan........
snacka om antiklimax
det bra:
1) tiesto kommer �nligen f�r att lira i sverige
sen b�rjar det d�liga:
1) det �r i sthlm, ok det k�per jag
2) t�g dit kostar 1200, ok hade inte tvekat heller
3) cafe opera?!?!?!
4) �lder 23??? (s�kert l�gre f�r tjejer, s�n j�vla diskriminerande lag, kom aldig igen med att tjejer har det sv�rare pga k�n)
5) boka bord???
6) kl�dsel kavaj?!?!?
men va faaaaan... jag blir s� tr�tt...
hata sverige ibland...
hmm, polarn har vipkort till skiten (cafet allts�, fr�ga inte
)) - men jag st�ller mig ite undrandes till om det kommer att bli ngt officiellt s� till vida att biljetter kommer att beh�vas? jag menar - det kommer att komma tungt mycket folk utan tvekan...
Men vad �r det sen f�r folk?
Vad fan �r det h�r m�ste man vara fint kl�dd....Kan ju inte komma och titta och dansa till Tiesto i finkl�der.....Hahahaha....
�rligt talat vet jag inte om jag skulle g� fast jag kunde.....
Det blir aldrig bra n�r det k�nns obekv�mt eller onaturligt