TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Post je desktop
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Post je desktop
is vast al eens gedaan, maar kon eff niets vinden. Kijken of er nog creatievelingen tussen ons zitten.

oooooooooh hij speelt mp3s!!!!



Verkleind van 1600*1200 ;

hijs niet echt mooi maar de achtergrond wel 
't Is geen Ocean Diva, maar toch.....
Me bootje 


| quote: |
Originally posted by tijs08 |
Grappig, ik heb net m'n desktop gisteren ingewisseld:
Mocht iemand nog zo'n pop voor weinig weten: let me know
!
| quote: |
| Originally posted by total woot 't Is geen Ocean Diva, maar toch..... Me bootje ![]() |






| quote: |
Originally posted by kolkiewolkie |
Mijn desktop:

Ik wil je zusje op mn desktop

Mijne:

Desktop, thema's, grafische meuk wordt je pc alleen maar trager van en benadeeld gaming. Vandaar
Tis overigens XP..
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Mocht iemand nog zo'n pop voor weinig weten: let me know ! |
| quote: |
| Originally posted by Chicane Ik wil je zusje op mn desktop ![]() http://www.midgetporn.com/ Desktop, thema's, grafische meuk wordt je pc alleen maar trager van en benadeeld gaming. Vandaar Tis overigens XP.. |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 GodOGod wat ben jij weer triest! En doe nou eens wat met dat zusje van Dancetrend en val ons niet lastig met je stoere gefrustreerde gepraat omtrent dancetrends zusje! |
| quote: |
| Originally posted by Chicane godogod wat ben jij een eerste klas k*nkerjood. Nu dat er uit is, kan je tevens ook je hoofd uit je anus halen. Dan kan je tenminste eens normaal lezen en het verschil tussen 'stoere' praat (deze post) en een grapje (eerdere post) zien. Mijn dank. |
Mijn hoofd past tenminste in mijn anus, jouw witte albino kop past nog niet eens voor de helft in de KUT van Ien Dales, HOMO dat je er g*dverdomme (laten we wel wezen) bent!
kkthnxforyourinputnowdisconnect!11!one!1!1onehundereleven
Jongens, doe nou een lief voor elkaar... 
achtergrond wisselt wel ieder kwartier.. tenminste dat is de bedoeling, soms 2x per minuut soms dagen niet.
en nee ik weet niet waarom ie op am/pm staat. 
Woooh ben nou wel erg geintresseert in Dancetrends zusje. Is ze leuk??
Wie ook info heeft over haar kan mij pmen. 
En foto's zijn altijd meer dan welkom. 
Tevens mijn aquarium

| quote: |
| Originally posted by Three 'O Three Zwak hoor dat *sterretje* ! Mijn hoofd past tenminste in mijn anus |


vond deze wel mooi, dus deze heb ik nu

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.