TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Post je desktop
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »


Posted by Cosmic on Jun-15-2004 11:24:

Post je desktop

is vast al eens gedaan, maar kon eff niets vinden. Kijken of er nog creatievelingen tussen ons zitten.


Posted by Ding Chavez on Jun-15-2004 11:54:

oooooooooh hij speelt mp3s!!!!


Posted by eXos on Jun-15-2004 12:10:


Posted by sndh on Jun-15-2004 12:12:


Posted by Kakao on Jun-15-2004 12:54:

Verkleind van 1600*1200 ;


Posted by TimeportE on Jun-15-2004 13:14:

hijs niet echt mooi maar de achtergrond wel


Posted by total woot on Jun-15-2004 13:15:

't Is geen Ocean Diva, maar toch.....

Me bootje


Posted by tijs08 on Jun-15-2004 14:22:


Posted by Cosmic on Jun-15-2004 14:45:

quote:
Originally posted by tijs08


gaaf bedacht/gemaakt! Heb je het origineel ook ergens?


Posted by kolkiewolkie on Jun-15-2004 15:04:

Grappig, ik heb net m'n desktop gisteren ingewisseld:



Mocht iemand nog zo'n pop voor weinig weten: let me know !


Posted by AirPole on Jun-15-2004 15:11:

quote:
Originally posted by total woot
't Is geen Ocean Diva, maar toch.....

Me bootje




En dat Fruityloops icoontje wordt binnenkort een Reason2.5 icoontje dames en heren!!


Posted by Opti on Jun-15-2004 15:29:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie



Kolkie, zit jij altijd naakt achter de pc?


Posted by DanceTrend on Jun-15-2004 15:33:

Mijn desktop:


Posted by Chicane on Jun-15-2004 16:58:

Ik wil je zusje op mn desktop


Mijne:


Desktop, thema's, grafische meuk wordt je pc alleen maar trager van en benadeeld gaming. Vandaar Tis overigens XP..


Posted by Chicane on Jun-15-2004 17:02:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Mocht iemand nog zo'n pop voor weinig weten: let me know !


Kon je nooit raak schieten op de kermis dan?


Posted by tijs08 on Jun-15-2004 17:22:

quote:
Originally posted by Chicane
Ik wil je zusje op mn desktop

http://www.midgetporn.com/

Desktop, thema's, grafische meuk wordt je pc alleen maar trager van en benadeeld gaming. Vandaar Tis overigens XP..


GodOGod wat ben jij weer triest!

En doe nou eens wat met dat zusje van Dancetrend en val ons niet lastig met je stoere gefrustreerde gepraat omtrent dancetrends zusje!


Posted by Chicane on Jun-15-2004 18:19:

quote:
Originally posted by tijs08
GodOGod wat ben jij weer triest!

En doe nou eens wat met dat zusje van Dancetrend en val ons niet lastig met je stoere gefrustreerde gepraat omtrent dancetrends zusje!


godogod wat ben jij een eerste klas k*nkerjood. Nu dat er uit is, kan je tevens ook je hoofd uit je anus halen. Dan kan je tenminste eens normaal lezen en het verschil tussen 'stoere' praat (deze post) en een grapje (eerdere post) zien.

Mijn dank.


Posted by Three 'O Three on Jun-15-2004 18:36:

quote:
Originally posted by Chicane
godogod wat ben jij een eerste klas k*nkerjood. Nu dat er uit is, kan je tevens ook je hoofd uit je anus halen. Dan kan je tenminste eens normaal lezen en het verschil tussen 'stoere' praat (deze post) en een grapje (eerdere post) zien.

Mijn dank.



Zwak hoor dat *sterretje* ! Mijn hoofd past tenminste in mijn anus, jouw witte albino kop past nog niet eens voor de helft in de KUT van Ien Dales, HOMO dat je er g*dverdomme (laten we wel wezen) bent!

Graag gedaan.


Posted by Chicane on Jun-15-2004 18:43:

kkthnxforyourinputnowdisconnect!11!one!1!1onehundereleven


Posted by HiGH_NrG on Jun-15-2004 19:24:

Jongens, doe nou een lief voor elkaar...


Posted by robin on Jun-15-2004 21:10:



achtergrond wisselt wel ieder kwartier.. tenminste dat is de bedoeling, soms 2x per minuut soms dagen niet.

en nee ik weet niet waarom ie op am/pm staat.


Posted by Remy D on Jun-15-2004 22:58:

Woooh ben nou wel erg geintresseert in Dancetrends zusje. Is ze leuk??


Wie ook info heeft over haar kan mij pmen. En foto's zijn altijd meer dan welkom.


Posted by moogwai on Jun-16-2004 12:01:

Tevens mijn aquarium


Posted by total woot on Jun-16-2004 13:02:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Zwak hoor dat *sterretje* ! Mijn hoofd past tenminste in mijn anus


Zie hier het bewijs


Posted by Blik on Jun-16-2004 13:34:

vond deze wel mooi, dus deze heb ik nu


Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.