TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Skitsnack
Pages (2): [1] 2 »
Skitsnack
Pallar inte paja de andra tr�darna med flumm... skulle bara vilja h�ra... �r det n�gon h�r som tr�ffat n�gon normal holl�ndare n�gonsin. Umgicks med en bunke s�dana i helgen och de var inte mycket b�ttre �n de jag m�tt tidigare... faen inte friska n�gonstans.
Det var ingen som var p� Moonflower p� Docklands eller?
Har aldrig umg�tts med n�gra Holl�ndare....d�remot har jag varit p� samma b�t som n�gra av dom galningarna...deras spr�k kanske l�ter snyggt!! det l�ter som dom bara sl�ddrar en massa slang ju!! hajjar inte ett ord!! 
Sen r�ker dom ju p� som f*n. � vad dom g�r ute p� klubbarna vill man kanske inte ens veta...
En kursare till mig var utbytesstudent fr�n Holland. Han var r�tt normal faktiskt. Han ber�ttade d�remot att Holl�ndska antagligen �r det enda spr�ket i v�rlden som har ett gemensamt ord f�r att vara full och drogp�verkat samtidigt. Nu minns jag typiskt nog inte vad ordet var men jag tyckte det var j�vligt roligt n�r jag h�rde det 
Holl�ndarna �r ju dom roligaste club people jag tr�ffat!! Alltid p� G och glada. Gillar att parta. Ok visst det �r mycket droger runt en holl�ndare men inte �verdrivet d� dom kan hanskas med det, till skillnad fr�n m�nga svenskar...
Re: Skitsnack
| quote: |
| Originally posted by Aendy Pallar inte paja de andra tr�darna med flumm... skulle bara vilja h�ra... �r det n�gon h�r som tr�ffat n�gon normal holl�ndare n�gonsin. Umgicks med en bunke s�dana i helgen och de var inte mycket b�ttre �n de jag m�tt tidigare... faen inte friska n�gonstans. |

| Originally posted by Gaby Holl�ndarna �r ju dom roligaste club people jag tr�ffat!! Alltid p� G och glada. Gillar att parta. Ok |
Jag har tr�ffat trevliga holl�ndare... roliga att parta me p� kv�llen och softa med p� dagarna p� stranden. Jag tycker inte man ska dra alla �ver en kant heller...
Jag drar alla �ver en kant... ser det en av mina f� r�ttigheter h�r i detta miserabla liv.
p� vilket s�tt �r det miserabelt? 
Alla t�nkbara. Men s� ska ju livet tydligen vara.
nu senast kan vi n�mna som exempel att din skrivare/scanner inte vill samarbeta, LOL 
Exakt Murphys lag... eller snarare O�Tools lag (eller n�n annan irl�ndar typ): Murphy var en optimist.
Har inte r�kat ut f�r n�gra holl�ndare �nnu s� jag vet inte hur dom �r i s�ttet....
N�n som har lust att nysta ut alla trace-genre (g�rna med exempel p� musik) s� att jag en g�ng f�r alla kan f� reda p� vad de �r f�r j�la trance jag tycker om och inte tycker om. Har d�lig koll p� det... dansar bara till skiten.
man kan ju dela in i genrar i all evighet, oftast ingen nytta med det...
jag tippar p� att du gillar epic/uplifting 
Faen va lack jag blir. Om man nu utger sig f�r att vara DJ, borde man d� inte minst ha de grundl�ggande kunskaperna f�r att kunna v�nda plattor. Var ute inatt p� ett st�lle med blandad publik. D�rf�r r�knade jag med att DJ:n skulle spela mycket skit som inte f�ll mig i smaken...men vafaen, detta var ju l�jligt. Han var s� j�la usel s� det var faen inte sant. Han tom pratade i alla �verg�ngarna f�r att inte avsl�ja att han inte kunde fixa dem. HAT!
Det l�ter ju inte s� roligt.....Fan vad jobbigt n�r dom ska h�lla p� att snack under tiden dom spelar det �r det v�rsta jag vet...
bortsett fr�n att d�lja sina d�liga �verg�ngar, finns det n�n egentlig anledning att snacka?
Han tyckte tydligen det "Everybody clap your hands... let me hear you clap your hands" eller favoriten "Any alcoholics in tha house... let me hear you alcoholics!" Publiken brydde sig inte ens, k�nns som det �r l�ge att l�gga av d�!
| Originally posted by Aendy Han tyckte tydligen det "Everybody clap your hands... let me hear you clap your hands" eller favoriten "Any alcoholics in tha house... let me hear you alcoholics!" Publiken brydde sig inte ens, k�nns som det �r l�ge att l�gga av d�! |
ja fyfan
den djn l�r ju inte f� fler spelningar
eller dj och dj
tom jag �r b�ttre, och jag har aldrig djat 
x-dream: ska du inte �ndra status nu n�r du �r uppe i 400+ poster?
Enligt en tjej som hade koll hade han h�llt p� s� de senaste 14 �ren... s� han l�r spela igen.
men va? 14 �r?! d� m�ste det ju allts� finnas dom som tycker att han �r bra?!?! fy f�r
Studentaj�larna tycker tydligen att han �r bra.