TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Skitsnack
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Aendy on Sep-10-2001 09:17:

Skitsnack

Pallar inte paja de andra tr�darna med flumm... skulle bara vilja h�ra... �r det n�gon h�r som tr�ffat n�gon normal holl�ndare n�gonsin. Umgicks med en bunke s�dana i helgen och de var inte mycket b�ttre �n de jag m�tt tidigare... faen inte friska n�gonstans.

Posted by Aendy on Sep-10-2001 09:20:

Det var ingen som var p� Moonflower p� Docklands eller?

Posted by rayDreamer on Sep-10-2001 09:38:

Rasta

Har aldrig umg�tts med n�gra Holl�ndare....d�remot har jag varit p� samma b�t som n�gra av dom galningarna...deras spr�k kanske l�ter snyggt!! det l�ter som dom bara sl�ddrar en massa slang ju!! hajjar inte ett ord!!

Sen r�ker dom ju p� som f*n. � vad dom g�r ute p� klubbarna vill man kanske inte ens veta...

Posted by Johan (DJ Irish) on Sep-10-2001 10:08:

En kursare till mig var utbytesstudent fr�n Holland. Han var r�tt normal faktiskt. Han ber�ttade d�remot att Holl�ndska antagligen �r det enda spr�ket i v�rlden som har ett gemensamt ord f�r att vara full och drogp�verkat samtidigt. Nu minns jag typiskt nog inte vad ordet var men jag tyckte det var j�vligt roligt n�r jag h�rde det

Posted by Gaby on Sep-10-2001 11:03:

Holl�ndarna �r ju dom roligaste club people jag tr�ffat!! Alltid p� G och glada. Gillar att parta. Ok visst det �r mycket droger runt en holl�ndare men inte �verdrivet d� dom kan hanskas med det, till skillnad fr�n m�nga svenskar...

Posted by reveal on Sep-10-2001 13:07:

Re: Skitsnack

quote:
Originally posted by Aendy
Pallar inte paja de andra tr�darna med flumm... skulle bara vilja h�ra... �r det n�gon h�r som tr�ffat n�gon normal holl�ndare n�gonsin. Umgicks med en bunke s�dana i helgen och de var inte mycket b�ttre �n de jag m�tt tidigare... faen inte friska n�gonstans.

en familj vi k�nner har flyttat till holland pga arbete om det r�knas

har funderat p� att man borde kunna best�lla skivor via dom... eller s� g�r man helt enkelt in p� magik store n�r man h�lsar p�

Posted by Aendy on Sep-10-2001 14:52:

quote:
Originally posted by Gaby
Holl�ndarna �r ju dom roligaste club people jag tr�ffat!! Alltid p� G och glada. Gillar att parta. Ok

Jo det �r sant... men det kan vara lite drygt n�r de beter sig likadant i andra sammanhang. F�r det g�r dem uppenbarligen... sen �r de ruffar de som faen ;)

Posted by Gaby on Sep-10-2001 14:57:

Jag har tr�ffat trevliga holl�ndare... roliga att parta me p� kv�llen och softa med p� dagarna p� stranden. Jag tycker inte man ska dra alla �ver en kant heller...

Posted by Aendy on Sep-10-2001 15:00:

Jag drar alla �ver en kant... ser det en av mina f� r�ttigheter h�r i detta miserabla liv.

Posted by reveal on Sep-10-2001 15:01:

p� vilket s�tt �r det miserabelt?

Posted by Aendy on Sep-10-2001 15:03:

Alla t�nkbara. Men s� ska ju livet tydligen vara.

Posted by reveal on Sep-10-2001 15:05:

nu senast kan vi n�mna som exempel att din skrivare/scanner inte vill samarbeta, LOL

Posted by Aendy on Sep-10-2001 15:07:

Exakt Murphys lag... eller snarare O�Tools lag (eller n�n annan irl�ndar typ): Murphy var en optimist.

Posted by x-dream on Sep-10-2001 15:09:

Har inte r�kat ut f�r n�gra holl�ndare �nnu s� jag vet inte hur dom �r i s�ttet....

Posted by Aendy on Sep-10-2001 16:38:

N�n som har lust att nysta ut alla trace-genre (g�rna med exempel p� musik) s� att jag en g�ng f�r alla kan f� reda p� vad de �r f�r j�la trance jag tycker om och inte tycker om. Har d�lig koll p� det... dansar bara till skiten.

Posted by reveal on Sep-10-2001 16:58:

man kan ju dela in i genrar i all evighet, oftast ingen nytta med det...

jag tippar p� att du gillar epic/uplifting

Posted by Aendy on Sep-16-2001 01:23:

Faen va lack jag blir. Om man nu utger sig f�r att vara DJ, borde man d� inte minst ha de grundl�ggande kunskaperna f�r att kunna v�nda plattor. Var ute inatt p� ett st�lle med blandad publik. D�rf�r r�knade jag med att DJ:n skulle spela mycket skit som inte f�ll mig i smaken...men vafaen, detta var ju l�jligt. Han var s� j�la usel s� det var faen inte sant. Han tom pratade i alla �verg�ngarna f�r att inte avsl�ja att han inte kunde fixa dem. HAT!

Posted by x-dream on Sep-16-2001 08:32:

Det l�ter ju inte s� roligt.....Fan vad jobbigt n�r dom ska h�lla p� att snack under tiden dom spelar det �r det v�rsta jag vet...

Posted by reveal on Sep-16-2001 17:05:

bortsett fr�n att d�lja sina d�liga �verg�ngar, finns det n�n egentlig anledning att snacka?

Posted by Aendy on Sep-16-2001 17:19:

Han tyckte tydligen det "Everybody clap your hands... let me hear you clap your hands" eller favoriten "Any alcoholics in tha house... let me hear you alcoholics!" Publiken brydde sig inte ens, k�nns som det �r l�ge att l�gga av d�!

Posted by x-dream on Sep-16-2001 18:25:

quote:
Originally posted by Aendy
Han tyckte tydligen det "Everybody clap your hands... let me hear you clap your hands" eller favoriten "Any alcoholics in tha house... let me hear you alcoholics!" Publiken brydde sig inte ens, k�nns som det �r l�ge att l�gga av d�!

M�ste k�nnas pinsamt som dj n�r man h�ller p� s�....

Posted by reveal on Sep-16-2001 18:40:

ja fyfan
den djn l�r ju inte f� fler spelningar
eller dj och dj
tom jag �r b�ttre, och jag har aldrig djat

x-dream: ska du inte �ndra status nu n�r du �r uppe i 400+ poster?

Posted by Aendy on Sep-16-2001 19:25:

Enligt en tjej som hade koll hade han h�llt p� s� de senaste 14 �ren... s� han l�r spela igen.

Posted by reveal on Sep-16-2001 19:36:

men va? 14 �r?! d� m�ste det ju allts� finnas dom som tycker att han �r bra?!?! fy f�r

Posted by Aendy on Sep-16-2001 19:43:

Studentaj�larna tycker tydligen att han �r bra.

Pages (2): [1] 2 »