TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Grattis till mig!!! ;)
Grattis till mig!!! ;)
p� 30 �rs dan.. =) 16:e Juni woho.. bl���.. old fart..
grym fest i fredags f�r mig med ca 70 pers.. =)) riktigt skoj.. blir nog inte helt lugnt idag ons heller tippar jag p� =))
Grattis, du har nu ena foten i graven 
hehe, fett GRATTIS, gubben 
Grattis grattis 
Grattis.. 
| quote: |
| Originally posted by JayBee Grattis, du har nu ena foten i graven ![]() |
Gratulerar mannen 
CONGRATZ! =) du �r inte gamal �n.. det �r nu livet b�rjar f�r dig.. du har "testat" p� allt ..s� nu sorterar du bort allt skit och g�r roliga och sj�lvklart n�dv�ndiga saker =).. k�p bil.. adoptera mig.. eller n�tt s�nt.. grattis hursomhellst!
grattis o s�nt 
Det �r inte m�nga som f�tt �ran att f�das �ret d� ABBA vann schlager EM med l�ten waterloo... det �r ocks� �ret som faktiskt Sveriges stoltaste och snyggaste m�nniskor f�ddes...
1974 �r det gyllene �ret...
GRATTIS P� 30 �RSDAGEN K�MPIS...... (snart �r det min tur)
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det �r inte m�nga som f�tt �ran att f�das �ret d� ABBA vann schlager EM med l�ten waterloo... det �r ocks� �ret som faktiskt Sveriges stoltaste och snyggaste m�nniskor f�ddes... 1974 �r det gyllene �ret... GRATTIS P� 30 �RSDAGEN K�MPIS...... (snart �r det min tur) |
30 va inte s� dumt hehe
grattis MiB!! 
GRATTS 
Grattis grattis 

Grattis p� dig =) hehe hoppas du f�r en fin f�delsedag =) 
Nu b�rjar livet =) HEHE
nu f�r du ett grattis som �r gratis 
hmm �r det din unge i din signatur?
sk�mt �sido // grattis! 20 �r till sen �r det k�rt, s� lev allt du kan 
Grattis p� 30-�rsdan!
jag har alltid trott att du varit typ h�gst 78:a tills du sa hur gammal du var f�r typ mindre �n 1 �r sen i n�n tr�d
H�lsa kissen! 
grattis..
t�nk p� att det �r nu livet b�rjar ... wieeeee.. vilken resa!
Grattis! juni �ger ;P
grattis
tack ska ni ha =) grym fest.. tur man inte fyller 30 igen.. hmm justfan n�sta g�ng blir 40.. vafaaan..
jaja tack alla fall girls.. =) and boys
grattis...f�r fira me en �rta meetup juh
hm trodde du typ va runt 21 som jag tills st_andrew sa hur det l�g till ig�r...hehe
...
grattis iaf