TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar is back!!!
Pages (2): [1] 2 »
Monday Bar is back!!!
Tio kompromissl�sa m�ndagar!
Lineup f�r Monday Bar p� Mondo 28 juni-26 juli
MONDAY BAR
Mondo Medborgarplatsen
22.00-03.00. 20 �r
Entr� 140 kr. F�rk�p 100 kr (fr. 18 �r) p�
Pitch Control, Ynglingatatan 2
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23
M�NDAG 28 JUNI - SOMMARPREMI�R!
Adam Beyer (Stockholm)
www.drumcode.se
Christian Smith (New York)
www.djchristiansmith.com
M�NDAG 5 JULI
Kai Tracid (Frankfurt)
www.kaitracid.de
M�NDAG 12 JULI
Chus & Ceballos (Madrid)
www.stereo-productions.com
M�NDAG 19 JULI
John "OO" Fleming (Brighton)
www.john00fleming.com
M�NDAG 26 JULI
Tall Paul (London)
www.djtallpaul.com
Oj oj oj nu �r det dax att b�rja ta ledigt p� tisdagar!!
Mina favvos �r nog 12 Juli och 26 Juli som kommer ju bara fetkn�cka!!!
Re: Monday Bar is back!!!
| quote: |
| Originally posted by Gaby M�NDAG 19 JULI John "OO" Fleming (Brighton) www.john00fleming.com M�NDAG 26 JULI Tall Paul (London) www.djtallpaul.com |
Gaby is back !
Kul � se dig igen tjejen...
Har sett de h�r och det �r goda nyheter... inte bara FOKUSED k�r varje fredag och l�rdag utan nu blir det Monday Bar ocks�... Vilka h�rliga DJs dom har p� g�ng sen d� !!!
Det kanske blir en underbar sommar trots allt (kommer inte har r�d med utlands resor som det ser ut
)
Jag ska r�na lite pension�rer s� jag kan g� p� allt !!! 
j�f�jw: H�r av dig till mig inf�r dom datumen du n�mde... �r jag hemma d� s� kan du slagga hos mig...
j00f:en till STHLM!!!!!!!!!!!!!!!
iiiiiich, detta kan jag inte missa f�r hela v�rlden
satan vilka kv�llar, synd att man e bortrest tills den 10:e men d� missar jag ju bara tracid- & beyer-kv�llarna, tracid har jag sett f�rut men beyer e ju synn � missa :/
hoppas bara att dom h�ller p� det dom skriver om att det �r 18 �r om man k�per f�rk�p, har h�rt aldeless f�r m�nga historier innan d�r det inte har funkat
19 juli ser ju bra ut... beh�ver nog ta en dag ledigt fr�n jobbet... 
12 och 19`e �r 2 minst sagt intressanta datum.
| Originally posted by lonne 12 och 19`e �r 2 minst sagt intressanta datum. |
hhmmm, funderar n�stan p� att �ka till stockholm 
| Originally posted by SteveTranz4ever Vilka �r Chus & Ceballos ? Vad lirar dom ? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vilka �r Chus & Ceballos ? Vad lirar dom ? |
hmmm...hinner bara se Beyer innan jag drar till Rum�nien - tyv�rr kommer jag nog inte ha st�lar till att �ka upp. � andra sidan kommer vi se honom p� Dance Valley och sommarkryssningen, s� det �r v�l ingen j�ttef�rlust.
Men om n�gon berusad nisse st�rtar in i mitt garage med en v�rdetransportbil s� kan ni nog r�kna med mig ocks� ..
Beyer f�r man aldrig nog av.
Finns det n�gon v�nlig sj�l jag kan BO hos medans modaybar k�r sina underbara fester wheee =) VIll ju vara d�r
MONDAYBAR 
Om jag har r�d s� vill jag se Fleming den 19:e! Det �r enda datumet jag kan, alla andra dagar jobbar jag samma dag eller dagen efter, naturligtvis...
Avis p� alla stockholmare som kan v�lja och vraka fritt... jag skulle vilja se alla, i princip
Men ok Tracid och Tall Paul har jag ju redan sett och det kanske �r roligast att se n�n ny.
F�r oss som inte kommer att �ka utomlands, s� verkar det ju �nd� som att Sverige har en del att bjuda p�!
fan va fint.....
12.e ska jag nog p� me en polare....grymma jue...
� flemming kanske e dags � se me.......=)
naajs najz
Varf�r ska det va s� dyrt att ta sig till o fr�n Sthlm? 
| Originally posted by jeremy1984 Varf�r ska det va s� dyrt att ta sig till o fr�n Sthlm? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Blir ju snor billigt om man makar in 5 snubbar eller snubbelinor i en bil � brummar upp |
Men det finns inte 5 snubbar eller snubbelinor med det intresset h�r i Jkpg.. N�r det kommer till Psy �r det en helt annan sak dock!
Men gillar du tribal/prog ska du knalla, du kommer nog inte bli besviken.
| Originally posted by lonne St�mmer som jeremy1984 sa mannen! Aldrig sett dom live dock, missa dom n�r de var h�r sist. Men gillar du tribal/prog ska du knalla, du kommer nog inte bli besviken. |
jag har best�mt mig f�r att �ka upp � se J00F nu... den 19:e var det va?
N�gon h�rifr�n trakterna som �r sugen p� att f�lja med?
Scintilla kanske? Jag har ju min lilla bil, billigt som fan att k�ra med den =)
Guld!
Beyer ska jag se om jag s� ska beh�va sno cycklar vid pendelstationen och s�lja!
Resten jag vill g� p� f�r bli som en bonus!
L�ter ju sketbra jofawe
Bara jag lyckas skaffa fram pengar till det s� �r jag helt klart p�! Men det var ju billigt, 100kr intr�de och vad kostar det med bensin fram och tillbaka? Antagligen billigare �n t�get i vilket fall som! (tyv�rr, helt sjukt att det ska vara s� dyrt att �ka t�g!)
N�n annan fr�n Sm�landstrakten som k�nner sig manad kanske?
Det blir en bra f�delsedagspresent f�r mig isf... ramlar �ver p� plussidan om 20 den 25:e
Allts� blir jag 21
| Originally posted by Scintilla N�n annan fr�n Sm�landstrakten som k�nner sig manad kanske? |