TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- FredNova - progressive promo cdtje
Pages (2): [1] 2 »
FredNova - progressive promo cdtje
Hello,
Hierbij een nieuwe promo cdtje.
Meer progressive met wat lichte trance ertussen 
Enjoy! En laat me weten wat jullie ervan vinden.
greetz,
Fred
http://www.evolving-moods.net/mixed2/

Tracklist ziet er wel leuk uit, proberen vanavond is te luisteren! 
tracklist ziet er zeer behoorlijk uit.. zal hem een dezer dagen es d/l
reacties please? 
"kan de pagina niet vinden" 
Evolving Moods is offline door DNS-probs, wordt z.s.m. gefixed. Ik ondervindt ook problemen met het plaatsen van mijn wekelijkse set 
owww, ok
en de mensen die hem al geDL hebben?
| quote: |
| Originally posted by FredNova owww, ok en de mensen die hem al geDL hebben? |
jammer genoeg nog nie kunne doen. tracklistje ziet er echt heerlijk uit. zal het later eens proberen te downen. reacties zullen volgen...
Heb'em ok nog ni kunne d/l Fred, ok omwille van di K*** examens
Ma volgende week gedaan, dus ga dan m'n best doen met de nodige commentaar 
morgen is beluisteren na mn examen
Ik zal straks ff luisteren, als ik in mijn bed lig 
kvind het echt k*t da ik da nie heb!!!!!!!!!!!!
die azior - deep and inside... eerste keer da ik naar gdjb had geluisterd, kwam die daar in voor. ah what a memories eh.
/me wants this set so badly!!! 
Stuur een mail naar Fred toch gewoon? Hij zal u wel de link geven veronderstel ik...
Linkje doet het (voorlopig) weer 
Yes Zehra, link is up (thanx Freez)
set is ok, vooral de nummerkeuze.
alleen klinken niet alle overgangen even goed. beatmatching is over het algemeen wel geslaagd (tweetal keer wat offbeat, maar zeker geen grote trainwrecks), maar harmonisch klinkt niet alles altijd goed samen.
overgang van My Memory naar The Shepherd was vb. wel heerlijk 
conclusie/advies: zoek wat meer uit welke nummers goed bij elkaar passen.
| Originally posted by TOR set is ok, vooral de nummerkeuze. alleen klinken niet alle overgangen even goed. beatmatching is over het algemeen wel geslaagd (tweetal keer wat offbeat, maar zeker geen grote trainwrecks), maar harmonisch klinkt niet alles altijd goed samen. overgang van My Memory naar The Shepherd was vb. wel heerlijk ![]() conclusie/advies: zoek wat meer uit welke nummers goed bij elkaar passen. |

Ik moet me bij tor aansluiten: ik vind dit een geweldig lekker setje, heel fijne platen allemaal, ideaal om op te zetten tijdens het blokken... maar soms zijn de overgangen iets minder.
Het klinkt soms nogal bruusk en zo... kweet ni goe hoe ik het moet uitleggen, maar het kon misschien gewoon een beetje subtieler en zo.
Maar toch: lekker setje, gaat hier nog vaak opstaan denk ik!
Thanx Bertn
no offence he, maar kunnen ook mensen die zelf draaien commentaar geven
want ik dacht dat zowel Kevin als Bert hierboven niet zelf dj'n en je dan heel anders naar een set luistert
als je zelf draait snap je beter dat die opmerkingen niet zo evident zijn
en dat in dat geval enkel Armin en Markus jullie kunnen bekoren
snappie? 
ivm met 'bruusk'
tja, ik blijf erbij ik wil meer dan 9 nummers op een mixcd van mezelf
anders is het voor mij geen mix cd meer, maar gewoon een saaie boel zonder stiltes daartussen 
natuurlijk klinkt het met meer nummers wel agressiever
he, ik probeer maar opbouwende kritiek te geven he, moest ik zeggen: wow dit setje klinkt lekker punt, dan zou je daar niks aan hebben...
omdat er meer niet-djs zijn dan djs is het volgens mij belangrijk dat niet-djs ook comment geven
| Originally posted by Bertn he, ik probeer maar opbouwende kritiek te geven he, moest ik zeggen: wow dit setje klinkt lekker punt, dan zou je daar niks aan hebben... * omdat er meer niet-djs zijn dan djs is het volgens mij belangrijk dat niet-djs ook comment geven ** |
maar ik bedoel maar dat het niet zo evident is om zo effe een perfecte smooth (key)matched mix te maken
natuurlijk niet, maar ge mixt technisch wel al beter dan Tiesto tegenwoordig
| Originally posted by Bertn natuurlijk niet, maar ge mixt technisch wel al beter dan Tiesto tegenwoordig |
Ik ben de set is aan het downen, kwas wel is benieuwd na al de commentaren....
Straks mijn commentaar dus!