TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- nieuwe pass voor promo whores......
Glanis wilt u asjtublieft op deze thread klikken
He glanis/snuggle
Willen jullie beide mij een andere een groot plezier doen om armin van buuren live at id-t radio op 7-9-01(beide uren op de promo whores te zetten). Blik+henkie_henk sorry weet dat dit een pm moet zijn alleen daar reageren ze niet op
Greetz Muppet
P.s is er iets met promo whores(kom er niet op, vragen naar wachtwoord????/)
POvvedomme!
Nou Blik wat doen we hiermee? Meteen ban??
ah lijkt me vrij duidelijk..
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk POvvedomme! Nou Blik wat doen we hiermee? Meteen ban?? ah lijkt me vrij duidelijk.. |

why I only asked a question is that so bad???????????????? Als je wilt delete ik hem wel weer hoor
hehehe...
Maarre, goed dat je erover begint Muppet, ik heb hetzelfde probleem met inloggen, dus als Glanis zo vriendelijk wil zijn om de juiste link (+pass) hier wil posten ipv pm-en ben ik hem zeer dankbaar.
MXLS
Wat zijn ze er toch weer snel bij he die mods 
effe serieus, als iemand snel z'n pm's reply'd is het glanus wel. Dus wacht maar rustig af, zal zo wel een reply komen....
grtz,
TNG
| Originally posted by Muppet bannen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() why I only asked a question is that so bad???????????????? Als je wilt delete ik hem wel weer hoorGreetz Muppet |
nou bannen vind ik zeker een optie
maar ok, er is inderdaad een nieuw wachtwoord en als jullie hem willen kunnen jullie mij PM-en, of iemand anders die het paswoord ook al weet
**thread renamed naar: nieuwe pass voor promo whores**
| Originally posted by Little Theseus hehehe... Maarre, goed dat je erover begint Muppet, ik heb hetzelfde probleem met inloggen, dus als Glanis zo vriendelijk wil zijn om de juiste link (+pass) hier wil posten ipv pm-en ben ik hem zeer dankbaar. MXLS |

Sorry henkie_henk zal vertaan altijd braaf en netje nederlands praten in dit forum ok meneer de moderator
Greetz Muppet
whaha Muppet.. alles wat de mods hier poste.. was bla bla 
meende er nix van 
(ps wel 1,5 waarschuwing..)
WOOOOOOT!!
Machtsmisbruik van de moderators in het Holland forum!
Ik ga Swamper informeren!!
Ehhhh.... fuk.. als ik dat doe... ben ikzelf hartstikke ban!![]()
god zeg, de nood is hoog, in 5 minuten 4 pm's gehad voor dat password
(little theseus: eerste offici�le waarschuwing........
)
ejj maar ik ben wel sociaal vandaag: ik denk die bLik zal wel gebombardeerd worden met pm's dus ik vraag iemand anders.
THX TNG!
Sorry
Sorry tegen snuggle en glanis want ze hadden hem er al opgezet en muppet was een beetje ongeduldig(maar kon ook promo whores niet zien omdat er een nieuwe pass is)
Maar das nog geen rede voor haastig gedrag
dus hierbij mijn excusus aanm snuggle en glanis(das bekakt gezegd)
Greetz Muppet
Ik zal ff alle pm's enzo beantwoorden....
De nieuwe pass is voor de veiligheid
We zijn aan het kijken wat we kunnen doen om het ip gewijs te laten verlopen (usernames enzo) want er zit altijd wel ergens een lek...
De set van Armin staat er op (deel 1 & 2) (met dank aan ons aller SnuggLe die vanmiddag geen les had (ofzo), want ik dus wel
)
De nieuwe pass wordt dus nog bekend gemaakt
Wacht rustig af
Greetz,
Glaniskanis
Ja ik vond het al zo gek, want ik kwam er al niet meer in. Noyu pm komt er ook aan hoor hehe.