TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto nog in Grenslandhallen Hasselt dit jaar
Tiësto nog in Grenslandhallen Hasselt dit jaar
Ik citeer Johan Vanmuysen (voorzitter van Grenslandhallen):
Ethias Arena... nu al 60 kalenderdagen bezet tot eind 2004... Voorts ligt ook nog een enorme massafuif vast met onder meer DJ Tiësto, waar we zeker 20.000 mensen verrwachten.
bron: HBVL woensdag 16 juni 2004 pagina 20
Die plannen waren er inderdaad al ja... Ma dacht dat ie in mei ging komen, uitgesteld of geannuleerd dacht ik opnieuw ( auw
), ma nu blijkt het voo't najaar te zijn, das MOOI
Misschien wa meer plaats deze keer 
ja idd, Pat Krimson had eens verteld van Tiesto en nog enkele namen (o.a. Davidoff) in Grenslandhallen voor mei 2004... is nu voor najaar
nice 
Wat is de capaciteit van die nieuwe hal?
Grenslandhallen...
Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz?
| quote: |
| Originally posted by FredNova ja idd, Pat Krimson had eens verteld van Tiesto en nog enkele namen (o.a. Davidoff) in Grenslandhallen voor mei 2004... is nu voor najaar nice |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Grenslandhallen... Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz? |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Grenslandhallen... Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz? |
Grenslandhallen is een complex van (feest)zalen een kilometer of twee buiten Hasselt. Heel makkelijk te vinden.
| quote: |
Originally posted by SilentEagle Grenslandhallen is een complex van (feest)zalen een kilometer of twee buiten Hasselt. Heel makkelijk te vinden. |
| quote: |
| Originally posted by FredNova Tussen Hasselt Centrum en het LUC |

| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ow, dan ben ik er weleens langsgekomen denk ik ![]() Z? |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz? |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Grenslandhallen... Is dat nou die "parkeerhal" naast de Versuz? |
LOL
Weet ik veel joh... ik ben geen Belg 
| quote: |
| Originally posted by Nyah die ei toch |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Doet hij nog zo'n dingen misschien? Please tell... |

Heeft Tiesto niet ergens in een interview gezegd dat ie een Tiesto in Concert in belgië ging doen ergens dit jaar? 
op tmf zeker?
Maar naart schijnt zegt hij dat in elk land wel :-)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.