TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Assorted Trance Volume 13
Assorted Trance Volume 13
Eftersom jag �ntligen lyckats f� min filserver att ta emot filer jag vill ha upplagda igen t�nkte jag passa p� att g�ra min senaste Assorted Trance mix tillg�nglig f�r er som kanske skulle vara intresserade.
DJ Irish - Assorted Trance Volume 13
Klicka h�r f�r Cue-filen 
Tracklist:
01. Son Kite - On Air (Original Mix) - Digital Structures
02. Ferry Corsten - It's Time (Ferry Corsten's Flashover Mix) - Tsunami
03. Castaneda - Floor COntrol (John Askew's 5 AM Gallery Mix) - Vandit
04. Wippenberg - Water - Touched By Sound
05. MK-S - Illuminate (Original Mix) - Trance Communication
06. Mindsensation - Daydreamer - Altitude Yellow
07. Sander Van Doorn - Punk'D (S.V.D Remix) - Oxygen
08. Nenes - Turbulence (Original Mix) - Spinnin'
09. Age Of Love - Age Of Love (Marc Et Claude Remix) - Alphabet City Progressive
10. Arc In The Sky - Vainquer (7 am at Heavens Gate Mix) - Discover
11. Blank & Jones - Mind Of the Wonderful (Mark Norman Remix) - Liquid
12. Koglin & Dewar - Pushed On (Original Mix) - Noyse
Mixen �r v�l ca 2 veckor gammal vid det h�r laget men kan vara trevlig att lyssna p� �nd� 
klockrent
�lskar mixen mellan 1:an och 2:an
01. Sun Kite - About Radio (Original Mix) - Digital Structures
l�ter n�stan som GTR & The Shrink - Nervous Breakdown
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim klockrent �lskar mixen mellan 1:an och 2:an01. Sun Kite - About Radio (Original Mix) - Digital Structures l�ter n�stan som GTR & The Shrink - Nervous Breakdown |

Najs
Ska tanka ner asap.... Men var det inte s� att du fick klagom�l fr�n lite labels f�r att du la upp dina sets ?
Cheers // Steve 
| Originally posted by SteveTranz4ever Najs Ska tanka ner asap.... Men var det inte s� att du fick klagom�l fr�n lite labels f�r att du la upp dina sets ? Cheers // Steve |
| Originally posted by Sand Leaper Det var bare fra Bonzai s�vidt jeg husker, og det er ingen plater fra dem med her. |

va bra d� irish, bra att allt gick bra med hela bonzai grejern, men ska ladda ner och lyssna sen, tack f�r denna mix,
har bara ett klag�m�l p� tracklistinen, varf�r marc et claude remixen p� age of love? (mr sam vs.) fred baker remixen & marco v remixen �r ju s� mycket b�ttre
| Originally posted by montana va bra d� irish, bra att allt gick bra med hela bonzai grejern, men ska ladda ner och lyssna sen, tack f�r denna mix, har bara ett klag�m�l p� tracklistinen, varf�r marc et claude remixen p� age of love? (mr sam vs.) fred baker remixen & marco v remixen �r ju s� mycket b�ttre |
gah, mr sam �r ju ett sk�mt, det �r ju fred baker som proddar allt, mr sam tog bara �t sig all �ra, den j�veln, det �r d�f�r jag kallar den fred baker remix, och det g�ller allt d�r mr sam har n�t och g�ra, s� har inte mr sam lyft ett finger, fr�ga terry bones eller mike eller fred baker och nu ocks� tim coltrane, fred har brytit all samarbete med sam
| Originally posted by montana gah, mr sam �r ju ett sk�mt, det �r ju fred baker som proddar allt, mr sam tog bara �t sig all �ra, den j�veln, det �r d�f�r jag kallar den fred baker remix, och det g�ller allt d�r mr sam har n�t och g�ra, s� har inte mr sam lyft ett finger, fr�ga terry bones eller mike eller fred baker och nu ocks� tim coltrane, fred har brytit all samarbete med sam |
Jao tankat o klart, ska bara lyssna igenom den sen s� kommer jag med Feedback =)
Edit: Meeen Duuuu! Ingen d�lig mix det h�r inte!
MUMMA TILL FOLKET!
Grymt bra mix 
Har alltid gillat Assorted Trance, och denna �r inget undantag. F�rra mixen kanske var n�got b�ttre, men denna h�ller klart lika h�g klass..
valet av l�tar �r det b�sta med hela mixen tycker jag, grymt bra som vanligt 
| Originally posted by M1cro5lave Grymt bra mix ![]() Har alltid gillat Assorted Trance, och denna �r inget undantag. F�rra mixen kanske var n�got b�ttre, men denna h�ller klart lika h�g klass.. valet av l�tar �r det b�sta med hela mixen tycker jag, grymt bra som vanligt |

Tr�kig fart.... 1.14MB/s
Nu ska jag dunka s�nder min skalle... trance �r nog b�sta bakis pillret som finns 
| Originally posted by SteveTranz4ever Tr�kig fart.... 1.14MB/s Nu ska jag dunka s�nder min skalle... trance �r nog b�sta bakis pillret som finns |

H�ller p� att tanka nu... KOmmer med kommentarer n�r jag lyssnat klart 
[EDiT]
Mycket bra mixat p� sina st�llen. Grymma l�tar.
Har du n�n cue p� den h�r?
| Originally posted by NooN H�ller p� att tanka nu... KOmmer med kommentarer n�r jag lyssnat klart ![]() [EDiT] Mycket bra mixat p� sina st�llen. Grymma l�tar. Har du n�n cue p� den h�r? |
Ehem...b�ttre sent �n aldrig eller n�tt 
Klicka h�r f�r cue-filen
Min sk�ne web designer skickade mig ett Cd-omslag till denna mixen ocks� s� om n�gon nu skulle vilja ha ett s�dant finns det h�r:

finns n�ra stavfel i tracklisten
den �r upp � ner
| Originally posted by Kongo_kim den �r upp � ner |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det �r nog s� att det �r frontside inlay... man viker den d�r s� �r den p� insidan av luckan |