TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Trance Department: Endelig trance i Oslo!
Trance Department: Endelig trance i Oslo!

Ok, da er vi back in business.
Vi har v�rt p� utkikk etter nye lokaler en stund n� og endelig har vi funnet dem. Dvs vi har inng�tt en muntlig avtale med stedseier og alt burde v�re i orden. Stedet er lokalisert i sentrum vest og vi har v�rt � inspisert lokalene som ser sinnsykt lovende ut. Kommer detaljer siden..
Vi kommer i utgangspunktet til � kj�re p� med �n klubbkveld hver m�ned, men utelukker ikke at vi muligens kommer til � kj�re flere kvelder ved spesielle anledninger.
Holder igjen litt med dato, men kan fortelle at det mest sannsynlig skjer i l�pet av neste m�ned.
Stephano og Kimito vil fortsette � v�re residents + at vi selvsagt kj�rer gjester hver eneste kveld..
I tillegg har vi knyttet endel n�re b�nd ut av landet, s� det er mye spennende som st�r for tur..
Vi driver for �yeblikket ogs� � utarbeider et TD medlemskap, s� det vil v�re mulig � bli medlem av TD for spesielle lukkede parties.
Kan r�pe s�pass som at vi kommer til � kj�re kraftig p� det visuelle ogs�, slik at konseptet virkelig f�r den konsistensen vi er ute etter..
Musikkprofilen blir, for de som ikke kjenner TD dj'sa alt fra dyp trance, prog trance, club trance, stadium/epic og klassikere til hardtrance og acidtrance.
M� desverre ogs� nevne at vi ikke lenger kan kj�re gratis inngang ettersom vi har l�pende utgifter p� flere fronter med den nye modellen av konseptet. Dette betyr rett og slett bare at opplevelsene blir feitere og at vi kan garantere for fremtiden av konseptet. Vi kj�rer til glede for alle under 20 ogs� 18 �rs ID.
�n ting er sikkert, Oslo vil i tiden framover tilby feite beats, massive riff og himmelske toner hver m�ned! 
Kommer offisiell pressemelding ang�ende TRANCE DEPARTMENT 004 snart. H�per vi ser s� mange som mulig av dere der i m�nedene fra Juli og utover 
Mvh,
TRANCE DEPARTMENT CREW

Faen meg p� tide.
Bra nyheter! Dette blir forh�pentligvis supert 
| quote: |
Stephano og Kimito vil fortsette � v�re residents + at vi selvsagt kj�rer gjester hver eneste kveld.. |
Samme her
Vil vel helst ha en demo mix f�rst, antar jeg...?
H�per dette opplegget kommer til � g� bra!

H�rte jeg gjeste dj
hehe

Hehe.. vi er en stor gjeng producere/DJs og partyfolk som st�r bak det her...
Blir eventuelt aktuelt med flere DJs inn i konseptet etter hvert, men det mye bunner i er dugnad fra alle... Alle uavhengig om de er DJs har joina kretsen v�r og jobber paralelt for � gj�re alt s� billig og effektivt som mulig, med tanke p� kostnader, kontakter og tid. Er flere tusen som g�r i prosjektet hver m�ned av leie etc.
Penger, lys, promo, flyers, t-shirts mm+, sms, anlegg, utesteder, equip, d�r-oppgaver, brenning av cd'er, design..
Er ikke f�rst og fremst et "i wanna be a star" konsept, mer det � gj�re trance tilgjengelig i Oslo.
Vi skal nok ha flere inn med tiden, snakk med meg eller noen av de andre siden, s� kan vi ta imot demoer. Lover vi skal h�re p� det. Vi -skal- bygge ut nettverket v�rt ytterligere, men i utgangspunktet leter vi ikke etter mer DJs for �yeblikket.
Viktigste er riktignok � skape et milj�
Gulvet er viktigere enn DJsa, hehe.
Ser helst at vi evt. mottar cd'er n�r/hvis det blir aktuelt, skal komme med en adresse siden.. N�r pressemeldingen for TD004 er klar!
Takk for respons, gutta.. H�per jeg ser s� mange som mulig av dere der!