TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- the sound of progression
the sound of progression
the sound of progression
Ons siteje!
Kijk en ik hoor graag jullie mening...
Ziet er keurig uit... Ik hou het in de gaten 
Ja, idd leuke site!
Die Wilderness tune klinkt erg lekker evenals Mildura!
(vocals alleen iets minder)
en die Empyreal Sun remix sample doet het niet 
Bedankt mannen,
De 'Empyreal Sun remix' en 'Points of Departure' sample komen er nog aan.
ziet er goed uit, alleen bij een 1280/1024 resolutie zijn de lettertjes wel heel erg klein 
klopt ja, excuses daarvoor.
versie 2 zal voor alle resoluties beschikbaar zijn.
Jullie weten wat ik er van vind!!
Freelancer word een knallertje!!!
Stadspolders power 
Goed gedaan beiden, leuke site en lekkere muziek ook nog eens.
zit er idd netjes uit heren!
vooral Freelancer klinkt erg lekker!!
Grtz
Woot
zo, dat ziet er superstrak uit zeg 
prachtig design!
en netjes; Progression - Ocean Green op nummer 2 in Misja Helsoot's top10 van dit moment! ![]()
Nice site & nice sounds...
Benieuwd naar Points of Departure
Mooie site, ziet er goed uit. Ik kan het nog wel aardig lezen op een resolutie van 1280/1024. Zijn die nummers van jullie label die op de site staan ( vette nummers trouwens
)
timothy: alle samples zijn onze eigen werken, helaas hebben we geen label 
m_peror: uploaded!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.