TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יום הדין הגיע!!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Segev on Jun-21-2004 08:25:

יום הדין הגיע!!!!

טוב נוו לא יום הדין

חברה סוף סוף העפתי את המחשב הישן שלי יש לי מחשב חדש שימו לב
p4 3gh
512 ddr
230gb
geforce fx 5700 128mb

אני לא אריחב יותר לוח של אסוס וזהו אז יאללה אני הולך להתחיל למלות אותו בדברים הנחוצים


Posted by taltul on Jun-21-2004 08:36:

Re: יום הדין הגיע!!!!

quote:
Originally posted by Segev
טוב נוו לא יום הדין

חברה סוף סוף העפתי את המחשב הישן שלי יש לי מחשב חדש שימו לב
p4 3gh
512 ddr
230gb
geforce fx 5700 128mb

אני לא אריחב יותר לוח של אסוס וזהו אז יאללה אני הולך להתחיל למלות אותו בדברים הנחוצים

משהו בנבנבזונה!!!!!!!

אני מקנא בך אחי...

אני מת כבר לשדרג את שלי!!!

או עדיף אפילו לקנות חדש שיהיה שתיים

אבל זה יקרה לא מוקדם מנובמבר ככה אני חושב...פשוט יהיה לי יומולדת

'תחדש!

PS:
יחסית לשלי מחשב שלך נראה לי כמו מטוס קרב שטס שמהירות מטורפת!!!
!!!GB ואחד הדברים הכי חבושים כמובן 230

סחתיין אחי!

?אהה...ועוד משהו קטן...כמה עלה אם זה לא סוד


Posted by Segev on Jun-21-2004 10:04:

תודה אחי..
עלה לי 3000 שקל בלי מסך אבל זה טיפה בקומבינה שחכיתי לה איזה 3 שנים


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jun-21-2004 10:32:

quote:
230gb


FFFUUUUUCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKK...........!!!!!!!!!


I got only 20gb and fucking slow hard-disc


Posted by arik on Jun-21-2004 11:25:

YABEN ZONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

פפששששש
מחשב רמההה
תתחיל למלות אותו בשירים
רק שהוא לא יתקע

תחדש!!


Posted by yaman on Jun-21-2004 11:38:

ליגה!

מחשב בן זונה

תמונת רקע:

armin Gone nazi


Posted by taltul on Jun-21-2004 12:14:

quote:
Originally posted by Segev
תודה אחי..
עלה לי 3000 שקל בלי מסך אבל זה טיפה בקומבינה שחכיתי לה איזה 3 שנים

אוקי הבנתי...

עכשיו יש לי שאלה...כמה יעלה אם ארצה לקנות רק את המעבד, לוח אם, זיכרון והארד דיסק של 120?


Posted by Segev on Jun-21-2004 12:31:

בוא נתחיל בקטן אתה מוכן לקנות מערבים?


Posted by taltul on Jun-21-2004 12:34:

quote:
Originally posted by Segev
בוא נתחיל בקטן אתה מוכן לקנות מערבים?

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...

הבנתי אותך...

כנראה שבזה נגמור את הביפור


Posted by Segev on Jun-21-2004 13:23:

אבל שלא תחשוב כל חלק הוא מקורי מהקופסא


Posted by eXeTik on Jun-21-2004 15:09:

Re: יום הדין הגיע!!!!

quote:
Originally posted by Segev
230gb


פאק!!!

העיקר קינאת במחשב שלי אה?


תתחפאקינגדש!!


Posted by YoraY on Jun-21-2004 16:11:

דבר ראשון תתחדש


אני לא מבין מה ההתלהבות כל מחשב חדש כזה יעלה בסכום כזה כזה והוא יהיה באיכות כזו...
ו3000 שקל בלי מסך זו לא מציאה...

בכל מקרה מחשב סוס הלוואי על כולנו
לי יש 1300 כבר איזה 4 שנים והוא עובד אחלה כפרה עליו אני קשור אליו בנשמה
ואחליף עוד הרבה זמן.....


בקשר ל
GB

אני לפני איזה שנה שנתיים עשיתי את השידרוג של החיים שלי שקניתי 120
GB
באיזה 780 שקל שהיום בטח עולה משו 600-500

בכל מקרה מאז כמות הצריבות שלי יורדת לאפס
וגם ההרדיסק לימד אותי שלא הכל צורבים
ולהיפך - כמעט הכל לא צורבים
מה לעשות פעם לא ידעתי את זה היום אני עם הרבה סרטים צרובים שאין לי מה לעשות איתם


http://www.geocities.com/itayk1/list.txt

אני יודע שאין סיכוי אבל אם מישו ירצה לפחות 20 מהם שידבר איתי ונעשה טרייד

הכל איכות די וי די+תרגום.....




סורי על הפירסום :P
זה באפרופו....


Posted by -CosmicFire- on Jun-21-2004 16:25:

תראה את אלה יש להם פנטיום 4 והם בוכים
אני עם פניום 3 550
20gb
Gifa 2MX :[[[[[[[[


עוד שבועיים מחשב חדש בעזרת השם
AMD 64 3000+
100GB SATA
Readon 9800pro
וכו''''


ובכל מקרה תחדש אחי!!


Posted by taltul on Jun-21-2004 17:21:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
תראה את אלה יש להם פנטיום 4 והם בוכים
אני עם פניום 3 550
20gb
Gifa 2MX :[[[[[[[[


עוד שבועיים מחשב חדש בעזרת השם
AMD 64 3000+
100GB SATA
Readon 9800pro
וכו''''


ובכל מקרה תחדש אחי!!

זכותי לבכות ולקנא!!!

קבל:

P3 501 MHZ
192 RAM
40gb (אבל מה - מחשב שלי כזה ישן שהוא יכול לזהות רק 33 מתוך ה40 האלה)

לעומת כל זה:
nVidia Gforce 2 Mx 400 (64)

וזה הדבר היחיד כמובן שיכול להתחרות עם מה שיש לכם:

כרטיס קול
SOUND BLASTER AUDIGY 2
יחד עם מערכת רמקולים
CREATIVE INSPIRE 6.1 6600 (6 רמקולים עם סאב!!!)

משהו בן זונה!
השכונה מופצצת יום יום

עכשיו אלה שלא מאמינים איך מחשב שלי עדיין חי אז קבלו את זה ככה...לעומת החולשה של מחשבי אני יכול לשחק בו כמעט בכל המשחקים החדשים כמובן שלעתים צריך להוריד את איכות הגרפיקה מהמכסימום לנמוכה יותר אבל חפיף...
עכשיו לגבי הזיכרון רם אז נכון ש192 לא מספיק בישביל גם להוריד גם לשחק וכו' וכו' במקרה זה מחשב שלי פשוט מנפח מיום ליום את קובץ "פייג'" ובכך מגדיל את הרם למשהו כמו 350...זה כמובן תופס מקום בהארד דיסק אבל גם פה חפיף...
מתרגלים לכל דבר כמו שאומרים....


Posted by s0undw4v3 on Jun-21-2004 18:55:

טוב אז אני בתור מחשבים אדיקט חייב לקנות כל דבר חדש שיוצא...
עכשיו פחות כי אין זמן להיות מעודכן - אבל כבר שנתיים כמעט יש לי את המחשב הזה:

Asus P4T533 (mother board)
P4 2.8Ghz (Overclock -> 3Ghz)
768MB RDRAM 512MHz
Asus GF4 8460 Ultra Deluxe (256 MB)
HD1= 120GB, HD2= 60GB (burnt... gotta get a new one)
Asus DVD
Pioneer 107 DVD-RW

blah blah blah

בינתיים נראה לי שהוא עומד כמו גדול בטכנולוגיה של היום


Posted by taltul on Jun-21-2004 21:37:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
טוב אז אני בתור מחשבים אדיקט חייב לקנות כל דבר חדש שיוצא...
עכשיו פחות כי אין זמן להיות מעודכן - אבל כבר שנתיים כמעט יש לי את המחשב הזה:

Asus P4T533 (mother board)
P4 2.8Ghz (Overclock -> 3Ghz)
768MB RDRAM 512MHz
Asus GF4 8460 Ultra Deluxe (256 MB)
HD1= 120GB, HD2= 60GB (burnt... gotta get a new one)
Asus DVD
Pioneer 107 DVD-RW

blah blah blah

בינתיים נראה לי שהוא עומד כמו גדול בטכנולוגיה של היום

...OVERCLOCKIN-לגבי ה
אתה בטח הוספת עוד מאווררים או פנלים לקירור המיוחדים הללו של
או שזה לא חובה ואין מצב שמעבקד יישרף COOLER MASTER
?

מישהו פה שמע אולי עכשיו יש משהו חדש מארז עם קירור מימי או משהו כזה קיצר רק מארז בלי כלום עולה משהו כמו 4000!!! ש''ח... אבל מה היוצרים שלו טוענים שהוא משפר את המהירות העיבוד מידע וכדומה ב300%


Posted by eXeTik on Jun-21-2004 22:35:

מישהו הולך לחרוש על
CS
עכשיו אה?

נגמרו התירוצים של ה
FPS...


Posted by taltul on Jun-21-2004 22:51:

quote:
Originally posted by eXeTik
מישהו הולך לחרוש על
CS
עכשיו אה?

נגמרו התירוצים של ה
FPS...

לפני יומיים הורדתי סןף סןף את - CS עזבו אותכם
TONY HAWK'S PRO SKATER 4
!!!איזה משחק!!!כמובן מיועד לאוהבי הז'אנר

PS:
!!!שיחקתי בכל אחד מהפרקים מ1 עד 3 של הסדרה הזאת...משהו טוב

PS2:
3D אל דאגה - שלא תחשבו שאני לא מחבב "שוטרים
למיניהם...
למשמל עד לא מזמן היתי מחשק ב
SOLDIER OF FORTUNE 2
דרך האינטרנט ....איזה יופי של מחשק...רק שכבר נמאס אחרי שנה וחצי של קרבות הלא נגמקים


Posted by eXeTik on Jun-22-2004 01:18:

quote:
Originally posted by taltul
לפני יומיים הורדתי סןף סןף את - CS עזבו אותכם
TONY HAWK'S PRO SKATER 4
!!!איזה משחק!!!כמובן מיועד לאוהבי הז'אנר


דווקא 4 איכזב אותי...


Posted by eXeTik on Jun-22-2004 01:35:

quote:
Originally posted by taltul
עכשיו לגבי הזיכרון רם אז נכון ש192 לא מספיק בישביל גם להוריד גם לשחק וכו' וכו' במקרה זה מחשב שלי פשוט מנפח מיום ליום את קובץ "פייג'" ובכך מגדיל את הרם למשהו כמו 350...זה כמובן תופס מקום בהארד דיסק אבל גם פה חפיף...


זה אני לא מכיר... אתה יענו מגדיל את הראם על חשבון מקום בהארד דיסק? איך...?


Posted by Segev on Jun-22-2004 08:50:

תאמת אני מפחד לחזור ל
cs
לא חבל על עוד 4 שנים מהחיים שלי בשבל משחק מחשב


Posted by taltul on Jun-22-2004 09:01:

quote:
Originally posted by eXeTik
זה אני לא מכיר... אתה יענו מגדיל את הראם על חשבון מקום בהארד דיסק? איך...?

חחחח...אני לא יודע איך כי המחשב עושה את זה...הוא בעצמו יודע אם צריך לעשות את זה או לא...

אתה יכול לבדוק בעצמך...

TASK MANAGERכנס ל
PERFORMANCEלך ל
PF USAGEוסתכל ב
אם הוא גדול יותר מאשר כל הראם שישך אז את ההפרש שנוצר מחשב עושה ממנו
קובץ פייג' בהארד דיסק על מנת שבאמת תוכל להשתמש בזיכרון "הנוסף" זה


Posted by s0undw4v3 on Jun-23-2004 17:34:

גם אני חזרתי ל-
CS

אבל אני לא משחק אותו דבר כמו לפניי שנתיים... אלה היו הימים

עכשיו יש יותר מדיי שרתים עם יותר מדיי ילדים בני 10-12 שכל מילה שניה שיוצאת להם מהפה היא

nab / faxxan / noob / mazalist / fs

כולם חושבים את עצמם שיש להם
posse
כמו לסנופ דוגי דוג או משהו - מקללים כאילו אין מחר ומאיימים על יבש...
עד שמגיעים למסיבות רשת


Posted by Segev on Jun-23-2004 20:41:

jjj kt mhph,h a,jzue utjh t,v nsnhhi zv vhv vrcv hu,r nab,hho at,v vhh, naje fh tbh re kpbh ab,hho vpxf,h

כוס ררררררראאאאאאאאאאאאבקקקקקקקקקקקקק

תראו מה קורה שלא שמים לב מה רושמים


אבל אין לי כוח לחזור על זה
קיצר רציתי להגיד משהו
יש לי בעיה עם ה
emule
המזדיין הזה הוא נתקע לי כל הזמן ועושה לא מגיב הקטע הוא שגם שאני עושה סיים משימה זה לא עף ואין לי מוסג איך לפתור את זה

כוס עמק יש לי איזה 20 סרטים כבר מחכים שאני יוריד אותם!!!!!


Posted by Glenn-Holmes on Jun-25-2004 11:57:

טוב חברים
ככה אני צריך יעוץ
אני לא מבין במחשבים כלום ממש כלום
אמא שלי רוצה לקנות מחשב חדש
התחום הוא 3500 בערך בכל מקרה פחות מ-4000

עם מסך 17 " שטוח
לוח אם אינטל
פנטיום 4 2800
512 mb
הארד דיסק 80 לפחות אני לא מתלהב מכל ה-200 וכאלה אם יש צורב הכל בסדר אני גם לא מוריד סרטים

צורב מהיר וטוב

כרטיס מסך סביר לא חייב משהו בומבסטי כי אני לא משחק משחקים במחשב

בעתיד אני ישים כרטיס קול משהו טוב אבל לא כעת

קיצר זה הדברים העיקריים שחשובים לי כמה אמור לעלות ומאיפה באמת הכי משתלם לקנות היום מחשב ולהיות רגועים באמת ??


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.