TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יום הדין הגיע!!!!
Pages (2): [1] 2 »
יום הדין הגיע!!!!
טוב נוו לא יום הדין
חברה סוף סוף העפתי את המחשב הישן שלי יש לי מחשב חדש שימו לב
p4 3gh
512 ddr
230gb
geforce fx 5700 128mb
אני לא אריחב יותר לוח של אסוס וזהו אז יאללה אני הולך להתחיל למלות אותו בדברים הנחוצים 
Re: יום הדין הגיע!!!!
| quote: |
| Originally posted by Segev טוב נוו לא יום הדין חברה סוף סוף העפתי את המחשב הישן שלי יש לי מחשב חדש שימו לב p4 3gh 512 ddr 230gb geforce fx 5700 128mb אני לא אריחב יותר לוח של אסוס וזהו אז יאללה אני הולך להתחיל למלות אותו בדברים הנחוצים |

אבל זה יקרה לא מוקדם מנובמבר ככה אני חושב...פשוט יהיה לי יומולדת
תודה אחי..
עלה לי 3000 שקל בלי מסך אבל זה טיפה בקומבינה שחכיתי לה איזה 3 שנים
| quote: |
| 230gb |

YABEN ZONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
פפששששש
מחשב רמההה
תתחיל למלות אותו בשירים
רק שהוא לא יתקע
תחדש!!
ליגה!
מחשב בן זונה
תמונת רקע:
armin Gone nazi
| quote: |
| Originally posted by Segev תודה אחי.. עלה לי 3000 שקל בלי מסך אבל זה טיפה בקומבינה שחכיתי לה איזה 3 שנים |
בוא נתחיל בקטן אתה מוכן לקנות מערבים?
| quote: |
| Originally posted by Segev בוא נתחיל בקטן אתה מוכן לקנות מערבים? |
אבל שלא תחשוב כל חלק הוא מקורי מהקופסא
Re: יום הדין הגיע!!!!
| quote: |
| Originally posted by Segev 230gb |

דבר ראשון תתחדש
אני לא מבין מה ההתלהבות כל מחשב חדש כזה יעלה בסכום כזה כזה והוא יהיה באיכות כזו...
ו3000 שקל בלי מסך זו לא מציאה...
בכל מקרה מחשב סוס הלוואי על כולנו
לי יש 1300 כבר איזה 4 שנים והוא עובד אחלה כפרה עליו אני קשור אליו בנשמה
ואחליף עוד הרבה זמן.....
בקשר ל
GB
אני לפני איזה שנה שנתיים עשיתי את השידרוג של החיים שלי שקניתי 120
GB
באיזה 780 שקל שהיום בטח עולה משו 600-500
בכל מקרה מאז כמות הצריבות שלי יורדת לאפס
וגם ההרדיסק לימד אותי שלא הכל צורבים
ולהיפך - כמעט הכל לא צורבים
מה לעשות פעם לא ידעתי את זה היום אני עם הרבה סרטים צרובים שאין לי מה לעשות איתם
http://www.geocities.com/itayk1/list.txt
אני יודע שאין סיכוי אבל אם מישו ירצה לפחות 20 מהם שידבר איתי ונעשה טרייד
הכל איכות די וי די+תרגום.....
סורי על הפירסום :P
זה באפרופו....
תראה את אלה יש להם פנטיום 4 והם בוכים
אני עם פניום 3 550
20gb
Gifa 2MX :[[[[[[[[
עוד שבועיים מחשב חדש בעזרת השם
AMD 64 3000+
100GB SATA
Readon 9800pro
וכו''''
ובכל מקרה תחדש אחי!!
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- תראה את אלה יש להם פנטיום 4 והם בוכים אני עם פניום 3 550 20gb Gifa 2MX :[[[[[[[[ עוד שבועיים מחשב חדש בעזרת השם AMD 64 3000+ 100GB SATA Readon 9800pro וכו'''' ובכל מקרה תחדש אחי!! |

השכונה מופצצת יום יום
טוב אז אני בתור מחשבים אדיקט חייב לקנות כל דבר חדש שיוצא...
עכשיו פחות כי אין זמן להיות מעודכן - אבל כבר שנתיים כמעט יש לי את המחשב הזה:
Asus P4T533 (mother board)
P4 2.8Ghz (Overclock -> 3Ghz)
768MB RDRAM 512MHz
Asus GF4 8460 Ultra Deluxe (256 MB)
HD1= 120GB, HD2= 60GB (burnt... gotta get a new one)
Asus DVD
Pioneer 107 DVD-RW
blah blah blah
בינתיים נראה לי שהוא עומד כמו גדול בטכנולוגיה של היום 
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 טוב אז אני בתור מחשבים אדיקט חייב לקנות כל דבר חדש שיוצא... עכשיו פחות כי אין זמן להיות מעודכן - אבל כבר שנתיים כמעט יש לי את המחשב הזה: Asus P4T533 (mother board) P4 2.8Ghz (Overclock -> 3Ghz) 768MB RDRAM 512MHz Asus GF4 8460 Ultra Deluxe (256 MB) HD1= 120GB, HD2= 60GB (burnt... gotta get a new one) Asus DVD Pioneer 107 DVD-RW blah blah blah בינתיים נראה לי שהוא עומד כמו גדול בטכנולוגיה של היום |
מישהו הולך לחרוש על
CS
עכשיו אה? 
נגמרו התירוצים של ה
FPS...
| quote: |
| Originally posted by eXeTik מישהו הולך לחרוש על CS עכשיו אה? ![]() נגמרו התירוצים של ה FPS... |
| quote: |
| Originally posted by taltul לפני יומיים הורדתי סןף סןף את - CS עזבו אותכם TONY HAWK'S PRO SKATER 4 !!!איזה משחק!!!כמובן מיועד לאוהבי הז'אנר |
| quote: |
| Originally posted by taltul עכשיו לגבי הזיכרון רם אז נכון ש192 לא מספיק בישביל גם להוריד גם לשחק וכו' וכו' במקרה זה מחשב שלי פשוט מנפח מיום ליום את קובץ "פייג'" ובכך מגדיל את הרם למשהו כמו 350...זה כמובן תופס מקום בהארד דיסק אבל גם פה חפיף... |
תאמת אני מפחד לחזור ל
cs
לא חבל על עוד 4 שנים מהחיים שלי בשבל משחק מחשב 
| quote: |
| Originally posted by eXeTik זה אני לא מכיר... אתה יענו מגדיל את הראם על חשבון מקום בהארד דיסק? איך...? |
גם אני חזרתי ל-
CS
אבל אני לא משחק אותו דבר כמו לפניי שנתיים... אלה היו הימים
עכשיו יש יותר מדיי שרתים עם יותר מדיי ילדים בני 10-12 שכל מילה שניה שיוצאת להם מהפה היא
nab / faxxan / noob / mazalist / fs
כולם חושבים את עצמם שיש להם
posse
כמו לסנופ דוגי דוג או משהו - מקללים כאילו אין מחר ומאיימים על יבש...
עד שמגיעים למסיבות רשת 
jjj kt mhph,h a,jzue utjh t,v nsnhhi zv vhv vrcv hu,r nab,hho at,v vhh, naje fh tbh re kpbh ab,hho vpxf,h
כוס ררררררראאאאאאאאאאאאבקקקקקקקקקקקקק
תראו מה קורה שלא שמים לב מה רושמים
אבל אין לי כוח לחזור על זה
קיצר רציתי להגיד משהו
יש לי בעיה עם ה
emule
המזדיין הזה הוא נתקע לי כל הזמן ועושה לא מגיב הקטע הוא שגם שאני עושה סיים משימה זה לא עף ואין לי מוסג איך לפתור את זה
כוס עמק יש לי איזה 20 סרטים כבר מחכים שאני יוריד אותם!!!!! 
טוב חברים
ככה אני צריך יעוץ
אני לא מבין במחשבים כלום ממש כלום
אמא שלי רוצה לקנות מחשב חדש
התחום הוא 3500 בערך בכל מקרה פחות מ-4000
עם מסך 17 " שטוח
לוח אם אינטל
פנטיום 4 2800
512 mb
הארד דיסק 80 לפחות אני לא מתלהב מכל ה-200 וכאלה אם יש צורב הכל בסדר אני גם לא מוריד סרטים
צורב מהיר וטוב
כרטיס מסך סביר לא חייב משהו בומבסטי כי אני לא משחק משחקים במחשב
בעתיד אני ישים כרטיס קול משהו טוב אבל לא כעת
קיצר זה הדברים העיקריים שחשובים לי כמה אמור לעלות ומאיפה באמת הכי משתלם לקנות היום מחשב ולהיות רגועים באמת ??
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.