TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Google mail
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Google mail
Is er nog iemand die een googlemail (gmail) wil hebben?
Ik heb 2 invites om weg te geven 
graag
PM je email adres even 
done 
nog 1 invite over... 
ik wil m ook graag hebben!!
e-mail ge-pm'ed
en toen waren ze op voor vandaag 
net te laat
Is dat effe balen
shitttt 
liever privacy 
tot nu toe very buggy, gaf eerst een error tijdens de registratie maar verwerkte hem wel. Tot heden is het me nog niet gelukt om in te loggen. krijg steeds een error dat ie niet kan connecten door de drukte
| quote: |
| Originally posted by Valhalla tot nu toe very buggy, gaf eerst een error tijdens de registratie maar verwerkte hem wel. Tot heden is het me nog niet gelukt om in te loggen. krijg steeds een error dat ie niet kan connecten door de drukte |
als je die gb mail now echt nodig heb neem je toch lekker een spymac account man.
www.spymac.net
gewoon ff jokken dat je een mac in huis heb 
.net bedoel ik
| Originally posted by Valhalla tot nu toe very buggy, gaf eerst een error tijdens de registratie maar verwerkte hem wel. Tot heden is het me nog niet gelukt om in te loggen. krijg steeds een error dat ie niet kan connecten door de drukte |
wat is er zo speciaal aan die google mail?
hotmail is er toch ook?
1 gig opslag
| Originally posted by Kamaya 1 gig opslag |
- 1 gig opslag
- je kan met de google search engine in je mails zoeken
- je account verloopt pas na 9 maanden in plaats van 1 bij hotmail
- geen reclame in je emails zoals bij yahoo en hotmail

Had dit al een tijdje geleden gezien, maar het is nog steeds de Beta versie. Ik hoop dat ze het snel open gooien voor iedereen. Ik denk dat niemand nu nog wil betalen voor hotmail en veel mensen de overstap zullen maken
| Originally posted by Dj Lex Had dit al een tijdje geleden gezien, maar het is nog steeds de Beta versie. Ik hoop dat ze het snel open gooien voor iedereen. Ik denk dat niemand nu nog wil betalen voor hotmail en veel mensen de overstap zullen maken |
Ok is er nog iemand die een gmail account wil?
Ik heb 6 invites deze keer om weg te geven 
ja graag 
| Originally posted by BaRTeZ ja graag |
| Originally posted by babbel Ok is er nog iemand die een gmail account wil? Ik heb 6 invites deze keer om weg te geven |