TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- +/- 600 Platen te koop in uitstekende staat
Pages (2): [1] 2 »
+/- 600 Platen te koop in uitstekende staat
Ben of ken jij iemand die interesse heeft om een grote stapel platen af te nemen? Dan is hier je kans
Ik doe al m'n platen de deur uit, tijd om een stapje verder te gaan straks, maar op dit moment kan ik het geld ook wel hard gebruiken eigenlijk.
* Alle platen en hoezen zijn in nieuwe staat, gemiddeld iets van 10x gedraait.
* Genre varieerd van house, trance, progressive, tech-house en techno.
* Voor de gein doen we er ook nog een paar stevige plastic opbergbakken erbij.. niet genoeg voor 600 platen maar je kan er al wel een stuk of 300 in kwijt.
Een overzicht van (bijna) alle platen: http://www.xs4all.nl/~dcs/verkoop.xls (Excell bestand). Let op: Er wordt niet los verkocht, ik wil echt van alle platen af. De laatste paar platen die ik afgelopen tijd gekocht hebt staan er nog niet in, maar het totaal komt uit op bijna 600 platen.
Voor �1500,- is deze stapel van jou. Lijkt veel, maar 2,50 per plaat is een schijntje vergeleken bij de 8 euro die je voor een compleet nieuwe plaat moet neerleggen.
Als je ze wil kopen, je kan ze hier komen halen of voor een beetje benzine vergoeding kom ik ze brengen bij je in Nederland (of dicht over de grens..
). Contant betalen of overboeken, liefst in maximaal briefjes van 100 anders gaat de bank weer lopen mekkeren dat ze eerst de briefjes willen controleren voordat ze gaan storten.
Voor vragen, reply of pm hierzo.. of stuur een mailtje naar chicanewolf apenstaartdingetjegeval hotmail punt com (anti-spam)
Chicane, mag ik vragen WAAROM je ze allemaal wegdoet?????? Geldgebrek?
oa. maar ook tijdgebrek om er verder mee te gaan.. pak het binnenkort weer op met cd's.. stukke goedkoper 
Je link werkt niet 
Zonde dat je ze echt in 1x wil gaan verkopen....vraag me af of je dat gaat lukken.
Ik snap dat je ze niet los wil verkopen, dan kom je nooit van al je platen af, maar ik heb iig ook geen 1500 euro liggen. Bovendien zitten er een heel aantal tussen die ik ook al heb, die ik dan maar weer kwijt moet zien te raken.
Mocht je je toch nog bedenken dan zie ik er iig wel een paar staan die ik wel van je wil overnemen.
PS bij de link staat alleen de ~ verkeerd [edit]al verbeterd zie ik
[/edit]
Link fixed, dank voor het melden 
En idd ik hoop ook dat het lukt.. beetje zonde omdat ongeveer 400 platen stoffig zitten te worden.. 200 nieuwere gebruik ik nog wel eens om mee te pielen 
*edit*
2 Ding: Veel platen zullen inderdaad al bij menig platenbezitter in de collectie voorkomen. Deze actie is voornamelijk ook voor mensen die net 2 draaitafels aangeschaft hebben en meteen een collectie willen aanleggen (./me bidt op zn kniee�n dat deze mensen er zijn
).
Zoals hierboven al staat.. 400 platen draai ik niet of nauwelijks meer eigenlijk.. heb van bijna alle platen wel hoge kwaliteit mp3 rips gemaakt dus heel erg missen hoef ik ze gelukkig niet als ze de deur uit zijn 
Jezus, wat een lijst man!!!!!!!
Als ik het geld had had ik ze echt zoooo graag van je overgenomen!! 
zijn mijn plaatjes al onderweg chicane ? 
al een tijdje inmiddels.. niet aangekomen nog? 
Ik zal eens met Jan (lynxx) overleggen
leuke lijst idd, ik heb je advertentie al op marktplaats zien staan
Ik wil niet zeiken hoor maar;
Jij bent toch zo'n 2 jaar geleden begonnen met draaien?
Ik meen me tenminste te herinneren dat ik nog wel is in en topic heb gevragen waarom je in godsnaam zoveel platen kocht terwijl je er niks mee terug verdiende.
Natuurlijk kan je een financi�le tegenvaller krijgen of wil je ineens je geld ergens anders in steken maar om zo ineens al die platen weg te doen waar je zoveel in ge�nvesteerd hebt 
Heb je dan nu niet veel spijt dat je er zoveel hebt gekocht of destijds niet beter hebt nagedacht van wat je misschien een jaar later zou willen doen met je geld.
Daar is over nagedacht: Als ik genoeg geld verdien met deze verkoop om 2 cd spelers te kopen heb ik 0,0 winst en verlies want ik heb alle platen digitaal op superkwaliteit 
Bovendien hebben een heleboel platen ervoor gezorgt dat ik andere digitale muziekstukken met betrekkelijke eenvoud kon downloaden zeg maar

Ik zal altijd een vinyl addict blijven, heb zelf gezien bij Tijs hoe relaxt het werkt met pioneer cd-spelers en je kunt alle nieuwe shit draaien maar voor mij persoonlijk gaat er niks boven vinyl! 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Ik zal altijd een vinyl addict blijven, heb zelf gezien bij Tijs hoe relaxt het werkt met pioneer cd-spelers en je kunt alle nieuwe shit draaien maar voor mij persoonlijk gaat er niks boven vinyl! |
INDD VINYLS w000HOOW!!
| Originally posted by Partyhardy! Ik zal altijd een vinyl addict blijven, heb zelf gezien bij Tijs hoe relaxt het werkt met pioneer cd-spelers en je kunt alle nieuwe shit draaien maar voor mij persoonlijk gaat er niks boven vinyl! |
Ieder zn ding natuurlijk.. maar cd's zijn zo goed als gratisch zeg maar
geen slijtage aan de plaat.. copy is zo gemaakt... geen dure naalden.. platter die gewoon exact hetzelfde werkt en aanvoelt als een vinyl platter enzo... ik zie alleen maar voordelen eigenlijk.. enige nadeel zou misschien zijn dat je digitaal geluid hebt..
| Originally posted by Chicane Ieder zn ding natuurlijk.. maar cd's zijn zo goed als gratisch zeg maar geen slijtage aan de plaat.. copy is zo gemaakt... geen dure naalden.. platter die gewoon exact hetzelfde werkt en aanvoelt als een vinyl platter enzo... ik zie alleen maar voordelen eigenlijk.. enige nadeel zou misschien zijn dat je digitaal geluid hebt.. |
Mijn streven is een eigen clubavond in het buitenland (Griekenland)
dus me eigen locatie en setup 
Mag ik mee? 
Als je voor publiek draait en daar dus geld mee verdient, ben ik van mening dat je toch ook de auteursrechten ervoor moet hebben betaald (of hoe ze dat ook noemen).
De muziekindustrie zou helemaal kapot gaan als de DJ's ook alles gingen kopi�ren. Gelukkig kopen de DJ (in de kroeg en discotheek) nagenoeg alle CD's in de winkel of downloaden het tegen betaling*. Er wordt volgens mij ook wel steeds strenger op gecontroleerd.
De "dancelabels" zijn vooralsnog huiverig om hun nummers op CD uit te brengen. Denk dat ze er huiverig voor zijn dat de thuis DJ nauwelijks nog platen koopt en er zijn natuurlijk nogal veel thuis DJ's.
Gezien de reacties hier denk ik dat ze er toch niet zo bang voor hoeven zijn.
Vinyl is gewoon leuker dan CD's!!!
* een oude klasgenoot van me draait ergens in een kroeg. Zij downloaden en bepaald aantal mp3's per maand en betalen daar een x bedrag voor. Dat zal wellicht iets goedkoper zijn dan het kunststof schijfje in de winkel halen, maar ook al was ik zo'n kroeg DJ, dan wilde ik toch liever alles op CD in eigen beheer.
| Originally posted by Chicane Mijn streven is een eigen clubavond in het buitenland (Griekenland) dus me eigen locatie en setup |
vinyl is zo beperkt!
cdj1000 is echt veel leuker mixen, en dan hebben we het nog niet eens over de nieuwe technics tafel gehad
| Originally posted by DJ Bazz Je kunt praktisch nergens terecht als je een keer wordt gevraagd om ergens te draaien. Het streven van 9 vd 10 is uiteindelijk toch om voor een keer voor een publiek te draaien lijkt me (ik weet niet wat jouw streven is). Dat vind ik het grootste nadeel. |