TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Inkoopactie: Technics

Posted by teknasia on Jun-21-2004 20:12:

Inkoopactie: Technics

Naar aanleiding van mijn thread op het telenet Dj-Forum wou ik vragen als er hier mss ook ge�nteresseerd zijn in een aankoopactie van Technics platendraaiers?

Iemand die goede voorstellen (winkels, kortingen, prijzen) weet, vuur maar af!

greetz

Posted by Jasperovitsj on Jun-21-2004 22:22:

Bedoel je gezamenlijk inkopen van een paar Technics om zo misschien een korting te krijgen?
Als dat zo is ben ik misschien wel ge�nteresseerd om mee te doen! Ik wou deze zomer een 2de Stanton kopen, maar als ik goedkoper aan technics kan geraken verkoop ik de Stanton die ik nu heb en leg ik bij voor 2 Technics...

Anyway, zelf weet ik maar 1 adres (AED in Mechelen, een vriend van mij heeft daar 20% korting, misschien zelfs meer op grote hoeveelheden), ik zal is horen wat een Technics daar zou kosten! EN moest er een interessant aanbod (pakweg 400� per TT, anders koop ik gewoon een 2de Stanton) uit de lucht vallen ben ik zeker ge�nteresseerd!

Posted by pooley on Jun-21-2004 23:22:

Duitsland is the way to go

Posted by Bertn on Jun-21-2004 23:39:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Bedoel je gezamenlijk inkopen van een paar Technics om zo misschien een korting te krijgen?
Als dat zo is ben ik misschien wel ge�nteresseerd om mee te doen! Ik wou deze zomer een 2de Stanton kopen, maar als ik goedkoper aan technics kan geraken verkoop ik de Stanton die ik nu heb en leg ik bij voor 2 Technics...

Anyway, zelf weet ik maar 1 adres (AED in Mechelen, een vriend van mij heeft daar 20% korting, misschien zelfs meer op grote hoeveelheden), ik zal is horen wat een Technics daar zou kosten! EN moest er een interessant aanbod (pakweg 400� per TT, anders koop ik gewoon een 2de Stanton) uit de lucht vallen ben ik zeker ge�nteresseerd!

misschien wat voorbarig maarre... hoeveel vraag je voor je stanton?

Posted by Oester on Jun-22-2004 22:17:

Wij hebben thuis een fotozaak ( www.actionshop.be) en kunnen rechtstreeks bij panasonic (technics) inkopen ...

We rekenen alleen transport kosten aan , we doen dit omdat we ze normaal gezien niet verdelene , maar hoe meer we verkopen hoe meer ons zakencijfer stijgt , hoe goedkoper we aankopen.... Nu de prijzen zijn dus iets meer dan inkoopprijs maar zal morgen de juiste prijzen posten....

Posted by pooley on Jun-22-2004 22:51:

Das lief !

Posted by New Wave on Jun-23-2004 07:48:

Koop niet bij www.dieboxhifi.de
Ik heb 2 MK5 thuis staan en moet er voor de 4de keer mee naar Panasonic. Drama is het.

Posted by teknasia on Jun-23-2004 10:17:

Ik heb aanvragen verstuurd naar musicstorekoeln. musik-service.de, dj-laden.com en www.thomann.de

dj-laden.com is bereid om 19� van de prijs af te doen (469-19=450) voor de 1200/1210SL.

Nog niet echt veel maar het is een begin

Posted by Freezel on Jun-23-2004 10:27:

Probeer ook eens http://www.elevator.de/index.html Hier heb ik al mijn gear vandaan

Posted by Oester on Jun-23-2004 13:22:

Zou je me het juiste gegevens of richtgetallen ( hoeveelheid,type) kunnen zenden dan kan ik nr panasonic bellen voor de juiste prijs ?

Want de korting per hoeveelheid kan van bij hun worden gegeven en niet door ons ...dan kan ik dit weekend de juiste toepassngen zenden ...

en op die duitse sites , zijn die prijzen inclusief btw ?

Posted by teknasia on Jun-23-2004 14:51:

het juiste aantal kan ik nu nog niet juist zeggen..

Wie is er allemaal ge�nteresseerd?

Vraag misschien de prijs voor bijvoorbeeld 20 stuks?
Dan hebben we toch al een richtlijn.

greetz

Posted by Oester on Jun-23-2004 15:12:

Welk Type ?

Posted by teknasia on Jun-23-2004 15:18:

ik denk dat we maar voor de SL 1200/1210 zullen gaan..
als er een paar de MK5 bijvoorbeeld willen, zou hier dan ook een korting op zijn?

Posted by Oester on Jun-28-2004 20:45:

Prijzen SL1210MK2XG (zwart ) of SL1200MK2XG (zilver versie):

445 euro exclusief BTW
538,45 euro inclusief BTW

dat zijn de voorwaarden die wij krijgen ...hier zit natuurlijk ook belgische garantie en dergelijke op.Dit is de prijs als je er 20 koopt ...als het er meer zijn daalt de prijs een beetje , is het minder stijgt die een beetje :-)

Posted by Nabistai on Jun-28-2004 20:49:

quote:
Originally posted by Oester
Prijzen SL1210MK2XG (zwart ) of SL1200MK2XG (zilver versie):

445 euro exclusief BTW
538,45 euro inclusief BTW

dat zijn de voorwaarden die wij krijgen ...hier zit natuurlijk ook belgische garantie en dergelijke op.

Hmm lijkt me nog veel nee?

Posted by Oester on Jun-28-2004 20:57:

we kunnen ze niet met verlies verkopen h�...maybe zijn ze in buitenland cheaper , maar denk niet dat je ze in belgie goedkoper kan kopen als rechtstreeks bij panasonic ...we zijn niet echt een grote klant natuurlijk ma kom , we hadden toch al een basis korting plus een extra korting op deze dingen ...

Posted by teknasia on Jun-29-2004 07:51:

Hmz dan denk ik dat we ze beter in Duitsland bestellen..
daar komen ze sowieso al aan 450� 't stuk (winkelprijs). Als daar dan nog iets vanaf gaat..

trouwens kben vorige week in Sound-Station gaan informeren. Gert had graag het aantal geweten voordat hij een prijsje kon maken.

Wie is er dus eigelijk ge�nteresseerd en denkt dat hij er 1 (of meer) koopt?

Het gaat dus om de 1200/1210SL