TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- World Trade Center in de fik wow
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by raoel on Sep-11-2001 13:37:

World Trade Center in de fik wow

Misschien is het onzin om hier een thread over te beginnen.
Maar ik ben wel benieuwt naar jullie gedachtes over deze (waarschijnlijk) aanslag.

Ik denk dat de VS het land van waar deze terroristen vandaan komen helemaal kapotschieten. En terrecht
Maar ik denk niet dat ze erachter komen wie het heeft gedaan.

Posted by arno on Sep-11-2001 13:38:

als het een aanslag is zal die binnenkort wel opgeeisd worden. Maar de daders zelf zullen wel nooit gepakt worden denk ik.

Posted by Dr Mystical on Sep-11-2001 14:16:

2 vliegtuigen in het WTC gevlogen en 1 in het Pentagon, dit is niet normaal meer. Waarschijnlijk waren het Palesteinen, zo ja, dan zijn er volgende jaar geen Palesteinen meer, ze worden allemaal uitgeroeid.

Posted by Little Theseus on Sep-11-2001 14:30:

woooow what the fuck
3d world war???
1 toren is gewoon volledig ingestort. Meerdere aanslagen over heel amerika....
duizenden doden....
De Palestijnen hebben het waarschijnlijk gedaan...
Hierbij mijn mededogen voor alle amerikanen (ookal zitten die hier niet)
ik ben benieuwd hoe dit afloopt.. omg this is not funny..

Posted by Little Theseus on Sep-11-2001 14:44:

voor degenen die hun respect willen tonen voor de amerikanen, die kunnen hier hun ei kwijt. Zouden ze erg op prijs stellen hoop ik.

american condolance

Posted by Dr Mystical on Sep-11-2001 14:47:

Sad

Dit is echt niet normaal. Er werken tussen 50 en 100 duizend mensen in het WTC, het is totaal ingestort. Al die mensenlevens............

Posted by Eye-Riz on Sep-11-2001 15:19:

Ik hoorde net dat er 24.000 mensen werken, elke toren heeft 110 verdiepingen, en denk maar niet dat alles recht naar beneden valt, heel Manhattan staat in lichterlaaie. Ongelooflijk dat mensen tot zoiets in staat zijn.... Het zou me inderdaad niets verbazen als dit een WO wordt... ik wacht met spanning af...

Posted by M5 on Sep-11-2001 15:26:

hier is de man die deze afgrijselijke ramp naar alle waarschijnlijkheid op zijn geweten heeft....fuck the bastard

Posted by Glaniskanis on Sep-11-2001 15:49:

Wat voor afgrijselijke gevolgen zitten hier wel niet aan....
Economie dood voor zekere tijd
Oorlog nogmeer mensenlevens
Tragedie familieleden die overblijven (geen vader/moeder/kind meer)
Enz enz

echt afschuuwelijk

Die palestijnen are going down!!!
Neuk ze allemaal maar een eind naar de tering zou k zeggen
Zijn we gelijk van dat gedoe daaro af

Greetz,
Glaniskanis

Posted by New Wave on Sep-11-2001 15:50:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik hoorde net dat er 124.000 mensen werken, elke toren heeft 110 verdiepingen, en denk maar niet dat alles recht naar beneden valt, heel Manhattan staat in lichterlaaie. Ongelooflijk dat mensen tot zoiets in staat zijn.... Het zou me inderdaad niets verbazen als dit een WO wordt... ik wacht met spanning af...

Hoorde net max van 50000 personen per gebouw, maar er waren 10000 in elk gebouw aanwezig......5000 op straat............wow............dit zuigt echt......niet te geloven..........der zullen er nog veel meeeer komen, wat de neuk is dit hey, dat dit kan gebeuren................

Posted by Henkie_henk on Sep-11-2001 15:59:

Dude dit fucking zuigt zwaar!

Dit is voor films!.. weet je hoeveel mensen daar inzate! in die twintowers.. Gaat je pappa naar ze werk.. damnit.. !! ah t maakt nie uit wie er zou zitte.. al die families hele land in pijn

Ongeveer 50 000 mense in wtc..Je zag ook gewoon mense eruitjumpe!!

KIJK DIE KANKER MIDDE OOSTE HOEREN!!!!! FEEST VIEREN!!!! Echt STERF STERF STERF!

wtf is dat! hoe ziek ben je dan..

Ow ja alle klm vliegtuige ginge rechtsomkeert he.. dus als je nog iemand had zitte naar amerika.. wees gerust.. tis okay..

Nou ik ga weer verder CNN kijke...

R.I.P.. peepz in amerika..

Pentagon is trouwes ook aardig naar de klote..

PS.. lijkt me wel verrot moeilijk om oorlog te voeren tege dit soort terrorisme.. Tis niet een land ofzow.. Ah of bin ladin.. of sadam.. ah t kan allemaal.. ik w8 gespannen op bush.. Damn man dit betreft de hele wereld (al die mense man :-(

Posted by -=WVG=- on Sep-11-2001 16:08:

Nondejuuu!!!

Tis eg nie normaal meer...

Alles ingestort gewoon...

Wat een BAGGERZOOI...

Hier zijn geen woorden voor...

Dus gaak maar weer verder TV kijke...

*zucht*

Posted by Blik on Sep-11-2001 16:11:

tering zeg, ben het nu al een paar uur aan het volgen, echt ongelofelijk

ze denken dat er bij de TWC al tussen de 40000/45000 doden zijn !!!

de mensen die hierachter zitten zijn echt niet zoooooooo naar de tering nu

Posted by arno on Sep-11-2001 16:16:

er was ook nog een 4de vliegtuig neeregstord bij pitssburg, maar ze wetennog niet zeker of dat in verband is met de aanslagen. en het is vrij onwaarschijnlijk dat het die palestijnen waren, die organisatie was daar veel te klein voor hoor ik net.

Posted by Dr Mystical on Sep-11-2001 16:17:

Angry

Ik heb gewoon 1 uur geleden al zo'n "grappig" plaatje gezien van Bush in een cockpit met op de achtergrond het WTC.

ECHT F*CKING ZIELIG. JE GAAT TOCH GVD NIET ZULKE PLAATJES MAKEN NET NA ZO'N AANSLAG.

Ik wens die gozer/wijf die dat gemaakt heeft een ellendige dood toe, net als die vuile moslims klootzakken die feest aan het vieren zijn.

Posted by Sandman on Sep-11-2001 16:20:

Yep ik zit het nu ook te kijken....

Tering die beelden, dat is echt niet normaal

Ik heb gehoord dat verschillende groeperingen het opeisen.

En nu is het voor Amerika zeker niet de tijd om dze acties te vergelden. Eerts voor de mensen zorgen, dan uitzoeken wie het heeft gedaan, en die lui helemaal kapot trappen!!!!

Sandman

Posted by Dj Lex on Sep-11-2001 16:26:

Zeer tragisch natuurlijk wat er is gebeurt daarzo in Amerika. Het land of organistaie die dit gedaan heeft wordt heel erg hard terug gepakt, door de VS, maar ook door alle landen die achter amerika staan en dat zijn er nogal wat. Ze hebben de VS natuurlijk op het punt gepakt waar ze ze het hardst treffen en de VS zal een lange tjd nodig hebben om erbovenop te komen.

Posted by Henkie_henk on Sep-11-2001 16:26:

quote:
Originally posted by Sandman
Yep ik zit het nu ook te kijken....

Tering die beelden, dat is echt niet normaal

Ik heb gehoord dat verschillende groeperingen het opeisen.

En nu is het voor Amerika zeker niet de tijd om dze acties te vergelden. Eerts voor de mensen zorgen, dan uitzoeken wie het heeft gedaan, en die lui helemaal kapot trappen!!!!

Sandman

Ik heb zon vermoeden dat AMerika met een harde hand terug gaat slaan.. amerika is getroffen in hun hart..

Charlie 7 (op 1 na hoogste status) voor de f16's enzow..

Beuke die hoeren.. bom meteen ook die gaste die feest lope te vieren !

Kijke hoe deze kutzooi allemaal uitpakt..

Posted by Dr Mystical on Sep-11-2001 16:29:

quote:
Originally posted by Henkie_Henk
Beuke die hoeren.. bom meteen ook die gaste die feest lope te vieren !

Zkr, het is maar goed dat ik niet die cameraman daar was. Ik zou keihard in het rond beuken en proberen zoveel mogelijk van die zwijnen af te maken, zou niet goed met me aflopen. Die mensen zijn gewoon TE ziek voor woorden.

Posted by Dj Lex on Sep-11-2001 16:30:

Ernstigste vind ik nog hoe die Palestijnen reageren. Echt erg. Dat zal ze heel erg veel zieltjes kosten. En op zo'n manier hoeven ze niet meer op symphatie te rekenene als ze plat gebombardeerd worden he

Posted by Blik on Sep-11-2001 16:30:

ze zijn nu in defcon 2, defcon 1 is oorlogsstatus........tis dus flink fucked up

Posted by Dj Lex on Sep-11-2001 16:36:

Ja wat denk jij dan. Ze zijn in hun hart geraakt wat Henkie zegt. Het ministerie van Defensie(Pentagon)lijkt me best belangrijk als je in crisis zit, maar dat is ook weg. WTC is zo'n beetje het belangrijkste gebouw in de VS. Er zat zelfs een crisiscentrum in, die is na Oklahoma gebouwt. Dat is dan weer dat vreemde toeval. Dat nare nasmaakje in je mond. Blazen ze precies het crisiscentrum op. Ja was zeer professioneel

Posted by Sandman on Sep-11-2001 16:38:

Maar men weet toch niet zeker dat de palastijnen het hebben gedaan. Die hebben de middelen er toch niet voor. 1 geld hebben ze niet. 2 zelf moordernaars ja, maar geen piloten die voor zelfmoordenaar wil spelen.....

Posted by Little Theseus on Sep-11-2001 16:38:

wtfffff!!!
de hele marinevloot zit ookal in oorlogspositie gewoon...

en hoe ernstig dichtbij: op het usa forum zit ene TwiloFreak gewoon te posten terwijl hij uit zijn raam over NY uitkijkt: een stad in rook. Moet echt super erg zijn om te zien.

Posted by Henkie_henk on Sep-11-2001 16:41:

http://members.tripod.com/vfas524/warstatus.html

America is @ defcon 2.. defcon one is gewoon fucking oorlog man!

http://www.dal.net/wtc/

Allebij de sites zijn van chillout..

WW3?

Ow en tuurlijk kunne t wel palestijnen zijn.. ze kaapte toch die vliegtuigen?? er zate zelfs mensen in man.. Dus piloten ook.. pistool op kop kan toch? Of.. de pallestijntjes hebbe geoefend.. of ex pilote.. t kan allemaal

het is zelfs mogelijk om een eigen vliegtuig te hebbe en hem gewoon in te roosteren onder een officiele vliegtuigmaatschappij (zei meneer KLM gozer)

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »