TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Bonzai CD-promo mailing?
Bonzai CD-promo mailing?
Is er iemand die dat al genomen heeft en is het zijn geld waard? Of zijn er te weining releases om er u geld momenteel uit te halen?
Ik zit bij een aantal lables (meestal gratis) op de promo-lijst maar bij Bonzai niet omdat ik niet alles op Bonzai evengoed vind.
Ik ga wel die mp3-systeem gebruiken als ze een paar bepaalde dingen doen 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Ik zit bij een aantal lables (meestal gratis) op de promo-lijst maar bij Bonzai niet omdat ik niet alles op Bonzai evengoed vind. Ik ga wel die mp3-systeem gebruiken als ze een paar bepaalde dingen doen |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Gratis CD-promo wtf? Hoe is dat haalbaar (tenzij met een beperkt aantal subscribers en een grote verkoop bij offici�le release). |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Gewoon die mensen een beetje zever verkopen lukt meestal wel. Ik betaal maar 1 lable voor CDR's en dat is Lost Language. |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Ik wist zelfs niet dat er zoveel labels al doorhadden dat er een markt is voor CD-promo ^^ |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Begrijp me niet verkeerd he. Ik krijg die promo cdr's om in mijn sets te spelen. Ze weten enkel niet dat het in een jeugdhuis is |
Ik sta op deze mailing. Krijg zo'n twee cd-r's per maand ofzo met een 4 tot 8 tracks erop, heel varierende stijl. Tsja als je van Banshee houdt is het geweldig om op die lijst te staan, je krijgt nieuwste releases op cd-r en daar zitten hele vette trancers tussen en af en toe wat hardhouse of techno..
Ik ben er zeer blij mee iig, ik gok dat ze 8 tot 10 releases per maand hebben..
hoeveel betaal jij daarvoor per maand?
| quote: |
| Originally posted by pooley hoeveel betaal jij daarvoor per maand? |
Worden die niet op de trance.nu rekening gezet Tim? Of moet je die echt zelf betalen?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.