TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- krig?
Pages (2): [1] 2 »
krig?
hoppas ni kollar tv,. detta �r ju helt sjukt
It�s the end of the world as we know it!
Det h�r e f�r mycket...jag f�r mags�r...
overkligt!, trodde fan inte det var sant
"johan kolla p� tv, worldtrade center har rasat och pentagon brinner!"
"ja eller hur, roligt"
"allvar!!"
Det �r ta mig fan helt sjukt hur n�gra m�nnsikor kan g�ra n�got s� hemskt.....
50 000 personer i WTC, fy faaaan va m�nga som m�ste ha d�tt
Det �r ju sant att det jobbar 50000 pers d�r men jag h�rde f�rut p� tv att det hade d�tt typ 6 pers vad dom visste nu....Men att ett x antal tusen var skadade....Men det m�ste ju vara mera pers som har strykit med....
40 000 d�dade, dock �nnu INTE bekr�ftat
Kolla p� denna sida.....
Titta h�r
http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAP...item=1637566709
sugen p� att k�pa?
Vad �r det f�r n�got.....Sidan funka ju inte....
ok, den �r nedplockad nu
n�n som hade lagt upp en annons f�r world trade center, inkl 2 flygplan, "vissa renoveringar beh�vs g�ras", 1 miljon $
| quote: |
| Originally posted by reveal ok, den �r nedplockad nu n�n som hade lagt upp en annons f�r world trade center, inkl 2 flygplan, "vissa renoveringar beh�vs g�ras", 1 miljon $ |
Fr�gar �r hur n�n kan g�ra s� h�r och om vi n�nsin f�r reda p� vad som h�nde p� dessa plan och i byggnaderna....
Vad fick piloterna att flyga in i husen? Dom kunde v�lja att d� eller att d� och d�da tusentals m�nniskor.........eller var piloterna redan d�da vid krash? Just nu t�nker jag bara p� dom tusentals m�nniskor som f�tt sina liv f�rst�rda och p� dom som redan d�tt..........
Detta kommer drabba alla.......nere i n�t arabland st�r folk och barn och dansar av gl�dje.......varf�r? f�r att �nnu fler oskyldiga m�nniskor d�tt? Dom fattar inte.......f�r dom verkar det som politik...att dom �r glada f�r att USA har f�tt igen........Fuck politik.....Trodde att politik handlade om att alla skulle f� det s� bra som m�jligt.....fungerade tydligen inte och nu sitter tusentals m�nniskor d�r ute med s�r som aldrig kommer l�ka........detta �r inte naturens g�ng....och just d�rf�r �r det s� hemskt........V�rlden kommer aldrig vara sig lik igen.....kanske �r n�sta attack med ett atomvapen? Vad kan vi g�ra......ingenting...bara sitta ner..och v�nta....spendera tid med folk vi tycker om.......eller s� h�nder inget.....kanske var det en varning.......Tusentals m�nniskor d�r f�r att n�gra �r sura p� USA och vill visa det f�r alla......t�nker sitta uppe hela natten och lyssna p� trance.....har just f�rst�tt hur lite vi betyder egentilgen......
V�rlden �r en sjuk plats och man kan fr�ga sig vad allt �r v�rt. Jag bara �nskar att n�got gott kommer ur allt ont... att v�rlden pl�tsligt inser att vi b�r jobba mot samma m�l... att uppn� v�rldsomfattande k�rlek. Avskaffa allt vad religon och skit heter och uppn� �msesidig f�rst�else och respekt. Faen vilken underbar plats jorden hade kunde varit utan gr�nser... fram f�r Utopia.
PLUR
HELT SJUKT
world war 3 n�sta...
�r det inte s� att Nostradamus f�ruts�g att "Det tredje kriget startar n�r den stora staden brinner"?
| Originally posted by Aendy �r det inte s� att Nostradamus f�ruts�g att "Det tredje kriget startar n�r den stora staden brinner"? |
Sitter och l�ser Nostradamus f�ruts�gelser om WW3 nu. D�r st�r det att hotet kommer fr�n �sterns kungar utf�r d�d mot v�st. Att USA och Ryssland enas tillsammans med resten av v�rlden mot detta hot. Det s�ger �ven att Italien och Rom kommer drabbas. J�ligt ot�ck l�sning... eller detta citatet: "Leave, leave Geneva everyone!
The grim reaper will change gold to iron
Those against RAYPOZ [?] will be exterminated.
Before the invasion the heavens will show signs." hatar Nostradamus... tycker han �r s� j�la kuslig.
Jag har h�rt att mycket han sagt inte st�mt men att det som st�mt har man dragit fram liksom...och att det d�r nuvarande om two brothers och shit va skitsnack men vad vet jag
'
Tror inte p� n�got tredje v�rldskrig d� inget land har tagit ansvar f�r vad som h�nt......bara ett par terrorister....
F�rresten senaste nytt....en brud fr�n sverige ringde fr�n det kapade planet i pensylvania:
� Kaparna �r bara bev�pnade med knivar och
kartongsk�rare, s� vitt jag kan se. De har samlat alla andra
ombord, ocks� piloterna, till planets bakre �nde.
Det hela �r bara f�r sjukt....
| Originally posted by mindshooter Jag har h�rt att mycket han sagt inte st�mt men att det som st�mt har man dragit fram liksom...och att det d�r nuvarande om two brothers och shit va skitsnack men vad vet jag 'Tror inte p� n�got tredje v�rldskrig d� inget land har tagit ansvar f�r vad som h�nt......bara ett par terrorister.... F�rresten senaste nytt....en brud fr�n sverige ringde fr�n det kapade planet i pensylvania: � Kaparna �r bara bev�pnade med knivar och kartongsk�rare, s� vitt jag kan se. De har samlat alla andra ombord, ocks� piloterna, till planets bakre �nde. |
| Originally posted by reveal som man misst�nkte.. minst en av kaparna har kunnat flyga, f�r det finns inte en m�jlighet att en pilot hade g�tt med p� en s�n grej, trots d�dshot, han hade hellre d�tt |
| Originally posted by 303 "In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654 |