TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sommrig fotbollstrance =)

Posted by Kaveh on Jun-22-2004 15:42:

Sommrig fotbollstrance =)

Tjoho! =)

T�nkte bjuda p� en l�t jag gjort nyligen (sorry f�r lo-fi ).

Var ett tag sen jag gjorde/ville g�ra upplyftande melodisk trance. Men nu blev jag inspirerad av sommaren och fotbolls-em och gjorde en glad sommrig l�t med sambastuk

Den �r inte tokseri�s, mera en kul grej som ska vara l�ttsm�lt f�r �ronen (allts� ingen fet anthem eller djup och m�rk prog).
Men hoppas �nd� ni gillar den, och konstruktiv kritik �r v�lkommen (ha dock i �tanke det jag n�mnde ovan )

Ladda den h�r.

hoppas sverige k�r �ver danskarna nu i kv�ll! ;D

Posted by Kongo_kim on Jun-22-2004 16:37:

den var h�rlig.

Posted by EsseT on Jun-23-2004 08:29:

NICE NICE =) helt ok l�t =)

Posted by Kaveh on Jun-23-2004 21:02:

Tack f�r feedbacken grabbar x) Skoj att ni gillar den!

Posted by Laszlo on Jun-23-2004 22:24:

Najsig l�t!

Jag tycker vi ska s�tta Markoolio p� pottan, �ven om hans l�t f�r oss att hoppa runt som galningar efter matcherna, och skicka in ett trancigt bidrag till 2006-�rs VM-l�t. (Vem �r det som best�mmer vilken l�t som blir Sveriges officiella EM- och VM-l�tar f�rresten?)

Och s� kan vi alla SWETOR ha en meetup och spela in en rolig hejjarklackramsa med ett dolt budskap som hj�rntv�ttar hela fotbollstokiga Sverige och f�r de att b�rja lyssna p� trance, sen g�r vi om holland och blir v�rldens fr�msta partynation! woho. T�nk vad n�gra snea sparkar p� en rund boll genom �ren kan leda till

Posted by jofawe on Jul-07-2004 16:05:

ey.. Kaveh
jag br�nde din l�t � k�rde den i bilen idag n�r jag rullade runt p� v�xj�s gator.
den �r fan skitbra!
du vill inte l�gga upp den i hi-fi kvalite?

Jag gillar den som fan!

Posted by SteveTranz4ever on Jul-07-2004 17:01:

�hhh *peta p�* Fixa l�nken igen... vill ocks� h�ra

[edit] Fick l�ten av j�f�jJv �ver MSN... .riktigt riktigt sk�n... !!!!

Sommar l�t el grande !

Posted by Kaveh on Jul-11-2004 17:42:

Tack s� mycket grabbar! Riktigt skoj att folk br�nner och lyssnar p� ens l�tar i bilen - helt frivilligt =D
L�gger helst inte upp den h�r i hi-fi.. har inte haft alltf�r positiva erfarenheter av det :S (inte just p� TA dock).

Tack �n en g�ng x)

Posted by SteveTranz4ever on Jul-16-2004 06:44:

Kaveh !

�r det meningen att din l�t skall spridas p� n�tet i hi-fi kvallitet ?

Det finns en viss sida som jag tyv�rr inte f�r n�mna h�r d�r den sprids... inte s� bra kanske om den inte ens �r sl�pt p� n�t bolag.

Kontakta mig p� ICQ 79353639 s� kan jag ber�tta mer...

Posted by SteveTranz4ever on Jul-16-2004 13:09:

quote:
Originally posted by n0bben-

vad jag vet tycker Kaveh inte det g�r n�t att denna rippen sprids, men han kan ju f�rklara b�ttre sj�lv

Oki doki... personligen hade jag inte velat de d� den inte �r sl�pt �n och d� �r det ju simpelt f�r den som kan att g�ra ett exakt plagiat & sl�ppa... Den �r ju riktigt bra !

Posted by Kaveh on Jul-16-2004 13:36:

Jo, jag sj�lv var med p� att den skulle spridas som hi-fi. Vet inte, kanske var dumt av mig ;D Fast annars skulle den nog med st�rsta sannolikhet �nd� bara ligga kvar p� min h�rddisk ;p S� ja... gjort �r gjort =) Och nu �r det bara kul om s� m�nga som m�jligt f�r h�ra den =)

Finns h�r i hi-fi btw f�r er som vill lyssna

Posted by SteveTranz4ever on Jul-16-2004 13:40:

Men knasboll du m�ste skicka den till n�t bolag jue Den e f�r bra f�r att inte bli n�t mer �n en bedroom proction

Posted by Kaveh on Jul-16-2004 13:49:

Tack f�r st�det =)) Men �r nog f�r sent att skicka till bolag nu skulle jag tro :| Kommer fler chanser x)