TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Inzending demo's voor Be-TA party
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Inzending demo's voor Be-TA party
Het zal sommigen niet aanstaan, maar het is democratisch gestemd dat alle kandidaten dj's een demo moeten insturen. Dit is om jullie kwaliteiten te kunnen horen en te kunnen weten wat voor muziek je draait. Als je een oude set als demo gebruikt die een andere stijl is dan je zelf op de party zou willen spelen gelieve dit dan ook te melden aub, zodat ik een goede idee heb van wat er gedraaid gaat worden en kan er het volgorde van dj's hierdoor bepaald worden.
Ik verwacht dat alle demo's minstens 30min lang en in degelijke kwaliteit zijn. Als je je demo ergens online kan zetten gelieve hier in deze thread de link te posten. Als je wel webspace hebt maar niet genoeg voor een grote .mp3-bestand gelieve dan het .ogg formaat te gebruiken. Geef geen links naar .wav-bestand.
Als je helemaal niet over webspace beschikt kan je de demo ook op cd of cassette via de post sturen. Als je dit wenst te doen mag je naar mij een private message sturen en ik zal je de adressen van de juryleden terug sturen.
Als je zelfs geen demo op cd/cassette kan zetten het spijt me, maar dan val je meteen uit de boot.
Gelieve niet ook hier te klagen over het demo-systeem, de meerderheid heeft beslist.
EDIT: de demo's moeten ten laatste binnen zijn op maandag 5 juli
Mijn demo's krijg je zaterdag!
Ik heb wel geen tijd meer om nog fatsoenlijk een nieuwe demo te mixen, dus het zullen 2 oudere demo's zijn! E�n mix met alleen Mike-nummers en ��n mix met mcprog, en met die laatste ben ik toch geselecteerd geweest voor de eindrondes van 2 dj-contests...
*probeert de jury helemaal niet te be�nvloeden
*
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Mijn demo's krijg je zaterdag! |
| Originally posted by Pumaz Ik weet niet of Emma en Meltoz ook naar cp gaan... |
Meltoz weet ik niet.
ik zal nieuwe mix opnemen in de stijl dat ik normaal draai (trance dus) en stuur die pm naar de juryleden
naar wie stuur ik hem dan allemaal?
greetz,
Fred
Je moet maar naar mij een pm sturen, ik zorg wel dat de rest hem krijgt 
Recording as we speak

| Originally posted by Freezel Recording as we speak |
| Originally posted by Pumaz Ik weet niet of Emma en Meltoz ook naar cp gaan... |
| Originally posted by Freezel Emma gaat wel volgens mij Meltoz weet ik niet. |
jaa en euuuuuuuuuh wie zit er in de jury dan????
alle Beta's neem ik aan, of toch degene die gaan komen???
| Originally posted by Jasperovitsj Geef ze anders maar door h�, kga echt geen 10 cassettes kopi�ren |
Allemaal eendert hoe't bij ons geraakt, alleen mini-disc heb'k niet...
| Originally posted by Meltoz Ja ma ja ma, de techniek gaat vooruit en gij zit hier nog met cassettes... |
Ik ga diegenen die hier al langer zitten voorang geven op een newbee
Ik heb deze vakantie toch al niet veel tijd dus bij deze schrijf ik me uit bij de kandidaat dj's
Veel geluk allemaal, en dat de beste moge draaien he
als de mensen zonder webspace het niet zien zitten om alles met de post te versturen, is er nog altijd de Cityparade en Armada Night voor de nodige transacties 
| Originally posted by Jasperovitsj Kheb geen MD, terwijl mijn stereo tegelijk mijn versterker is! Dus als ik wil opnemen steek ik een tape in en druk ik op record. Veel makkelijker dan een MD te gaan lenen, die daarna door iemand op cd te laten zetten,... |
Seg, en is uwe computer ni aan U mengpaneel verbonden? MD moe'k zeker ni hebben zene
de sets van de winnaar (of de eerste 3) komt toch online h�? =)
MD is nogthans heel gemakkelijk en ik spreek uit ervaring 
Zolang als ge het maar op de high quality mode zet, anders trekt het idd op niveel (wa wilt ge, 5 uur opnemen...)
| Originally posted by Buoyant jaa en euuuuuuuuuh wie zit er in de jury dan???? alle Beta's neem ik aan, of toch degene die gaan komen??? |

| Originally posted by Gladius de sets van de winnaar (of de eerste 3) komt toch online h�? =) |
mijn demo zuigt 
| Originally posted by Tiger777 mijn demo zuigt |
In't begin wel, ma toch 2 fouten gemaakt 
Enfin foert ze, ik geef'em door 
don't torture us
j/k
kijk ernaar uit... 
pff... 2 pitch bends die vrij hoorbaar zijn, is da torturen? 
| Originally posted by Pumaz De jury bestaat uit de mensen die tijdig "ik wil in de jury zitten" gezegd hebben |