TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Hardstyle i Norge
Hardstyle i Norge
Jag vet inte hur det st�r det till med hardstyle fans h�r.. Det finns kanske mer folk som gillar trance 
Men �nd� �r det h�r kanske interessant:
N�gra killar jag k�nner f�rs�ker att organisera en hardstyle fest i Norge (Kristiansand) den 07.07.04.
De ska spela lite house och trance ocks�.
Avsett av datumet �r inget k�nd men mer info's kommer snart 
Eller kolla p� mitt forum ( www.globalhardstyle.com ), ska s�kert uppdatera d�r.
F�rresten finns det nuf�rtiden ocks� en sida om en Norsk hardstyle webradio: www.hardstyle.no

(tror att ni f�rst�r min svensk snack
)
Re: Hardstyle i Norge
| quote: |
| Originally posted by ScuL Jag vet inte hur det st�r det till med hardstyle fans h�r.. Det finns kanske mer folk som gillar trance ![]() Men �nd� �r det h�r kanske interessant: N�gra killar jag k�nner f�rs�ker att organisera en hardstyle fest i Norge (Kristiansand) den 07.07.04. De ska spela lite house och trance ocks�. Avsett av datumet �r inget k�nd men mer info's kommer snart ![]() Eller kolla p� mitt forum ( www.globalhardstyle.com ), ska s�kert uppdatera d�r. F�rresten finns det nuf�rtiden ocks� en sida om en Norsk hardstyle webradio: www.hardstyle.no ![]() (tror att ni f�rst�r min svensk snack ) |
N�vel, lykke til til dem med � holde fester med elektronisk musikk her. Kristiansand er bibelbelte, 90% av alle menneskene er enten rockere eller topp20 fans, politiet er rabiat som faen etc. etc.
Er ikke s� veldig glad i hardstyle...syns det var kult i begynnelsen, men etterhvert ble det bare teit.
Kan jo bare pitche-ned en Hardcore l�t s� har du Hardstyle.
| Originally posted by DJ-RED Kan jo bare pitche-ned en Hardcore l�t s� har du Hardstyle. |
Var moro i begynnelsen ja..
N� adapterer de hardhouse elementer og den gjennomsnittlige produksjonen blir bare billigere og billigere..
B�lgen som skyller over n� er nok temmelig dato-stemplet.
Hardtrance is the answer 
| Originally posted by Sand Leaper Det er � dra den en smule langt vil jeg si, selv om det er ingen tvil om at hardstyle er intet mindre enn utvannet hardcore for � oppn� st�rre kommersiell tiltrekningskraft. |
) da var Hardstyle kult, men s� kom dj isaac med flere l�ter, alle helt like som "On The Edge".
| Originally posted by DJ-RED Og de fleste Hardstyle l�ter som er ute n� inneholder de forvrengte og "distorted" kick'a som var i "Blue Horizon". |