TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sasha - Involver
Sasha - Involver
Zo'n vette cd verdient zijn eigen topic!
Heb gistren de special edition binnengekregen met al die kaartjes erin een een FUCKED UP vaag hoesje
Eerste cd die ik in eeuwen weer heb gekocht! Meer mensen hem al binnen?
Lostep - Burma en Sphongle - Dorset Perception zijn echt
Maareh....heb er een recensie over geschreven, check http://party.snt.utwente.nl/flock/S...VIEWID/101.html
Kijk eens wat jullie ervan vinden (en NIET zeiken over spelVouten
)
Greetz,
SnuggLe
Er staan spelfouten in...
Maar inderdaad een supervette CD! 
Nu wil ik niet weer gaan zeuren over het feit dat jij de Involver tour @ Powerzone niet ervoer als de meeste TA'ers .. maar ik doe het toch
Een nummer als Lo-step - Burma (Sasha edit) is toch z����� vet dat het bijna alleen al de hele avond goed kan maken
Met dat nummer verkeerde ik dus op Partyhardy! en High_energy hoogte (i.e. met je hoofd tegen het dak)
Het is zonder twijfel de beste cd van 2004 (beter dan Balance 006 IMHO)! De cd als geheel neemt je mee op een megatrip langs allemaal vette nummers en Sasha's mixen is [b]Divine[\b]
De transitions op deze cd worden alleen benaderd door de overgang van Jump the next train naar White room op de cd van Scott Bond (Ahead --> aanrader !!)Daarnaast doen de laatste 3 nummers voor mij die fijne Powerzone-avond herleven
De reacties op het web zijn niet allemaal positief maar over het algemeen is het merendeel lyrisch (en de anderen vinden het weer helemaal niks .. geen middenweg dus)
En die limited edition is r�tecool
Maakt het n�g ff anders dan de rest!
En Snugggggle : goed report (en nu gaat die andere Horinees zeiken over de grammatica e.d. ok
We verdelen de taken
)
| quote: |
| Originally posted by emre Nu wil ik niet weer gaan zeuren over het feit dat jij de Involver tour @ Powerzone niet ervoer als de meeste TA'ers .. maar ik doe het toch Een nummer als Lo-step - Burma (Sasha edit) is toch z����� vet dat het bijna alleen al de hele avond goed kan maken Met dat nummer verkeerde ik dus op Partyhardy! en High_energy hoogte (i.e. met je hoofd tegen het dak) |

Same met In a State de keer ervoor :S Lijkt wel alsof ik NA een keer Sasha pas zijn vette nr's leer kennen! Dus daarom wil ik naar Cafe D'Anvers in Belgie!! Om alle nr's van zijn cd nu WEL goed te horen 

Wil wel even meeten! Omdat ik nu wil weten of ik je heb gezien bij Sasha
Drinken we een biertje en knuppelen we Lex
| Originally posted by SnuggLe Iedereen heeft wel eens slechte dag. En ik ga jou knuppelen als ik je de volgende keer tegenkom, aap ![]() |
| Originally posted by SnuggLe *edit* Zie dat je er zaterdag ook bent! Wil wel even meeten! Omdat ik nu wil weten of ik je heb gezien bij Sasha Drinken we een biertje en knuppelen we Lex ![]() |
Ga je eerst mij knuppelen en moet ik dan met jou Lex knuppelen (dat gaat natuurlijk niet op) of gaan we eerst samen Lex knuppelen
Ten eerste EMRE, een deel van je text staat in mijn quote. En Lex knuppelen is alleen maar positief bedoeld, ik zou Lex nooit wat doen
We look after eachother ofzoiets, toch? 
Maar serieus, je zou zo hier voetbal kunnen kijken, kan je daarna meteen naar de Asta! Plaats voor een man of 10 hier zeker, neem alleen ff bier mee 
Ook al lijkt hij op Schulz, gewoon knuppelen die lex 
Idd niet echt duidelijk zo maar ff keine Lust om het aan te passen .. doe ik morgen wel!!
En wij zijn trouwens erg benieuwd naar wie dan dat championenkapsel had/heeft (nog steeds ja
)
| Originally posted by emre Idd niet echt duidelijk zo maar ff keine Lust om het aan te passen .. doe ik morgen wel!! En wij zijn trouwens erg benieuwd naar wie dan dat championenkapsel had/heeft (nog steeds ja ) |
Nu pitten! 
| Originally posted by emre En Snugggggle : goed report (en nu gaat die andere Horinees zeiken over de grammatica e.d. ok We verdelen de taken ) |
Re: Sasha - Involver
| Originally posted by SnuggLe Zo'n vette cd verdient zijn eigen topic! Maareh....heb er een recensie over geschreven, check http://party.snt.utwente.nl/flock/S...VIEWID/101.html Kijk eens wat jullie ervan vinden (en NIET zeiken over spelVouten ) |
Markus Schultz mocht willen dat ie op mij leek!
Ik heb deze CD net even door geskipped.
Ik kon niet bijhouden met skippen
want geen ��n nummer kon mij echt boeien!
Nee, ok, das iets overdreven maar ik zal deze CD denk ik niet in zijn geheel gaan luisteren. Kan mij niet trekken deze lauwe lome shit.
Te traag, geen energie.
Schulz' Coldharbour Sessions kan ik nog wel waarderen, opzich wel lekker voor een keer te sjillen, maar dit, NEEE!
Tis dat ik genoeg space heb op mijn HDD en dat ik snel wat meer Bytes moet verzamelen om op een goeie hub te komen, anders ing ie er meteen af 
| Originally posted by emre Het is zonder twijfel de beste cd van 2004 (beter dan Balance 006 IMHO)! |
| Originally posted by Glaniskanis Balance 006 is gewoon zwaar onder de maat |
mijn review voor ClubCharts staat online, voor de mensen die een second opinion nodig hebben 
klik
Zooo, flink review! Heel erg positief...en terecht!! Foto's zijn iets minder....
Zijn er nog mensen van plan om op de 20e Juli naar Cafe D'Anvers in Antwerpen te gaan voor de Involver promo-tour? Ik heb echt veel zin om daarheen te gaan, maar het feit dat het op een dinsdag valt maakt het nou niet bepaald makkelijker om mensen mee te krijgen 
Er is volgens mij een behoorlijk aantal NLTA'ers met kaarten 
Vanochtend op weg naar m'n werk Involver weer geluisterd en ik ben echt helemaal weg van The Youngsters - Smile
Hele vette bassline en die vocaal werkt super met de melodie erachter....
Sido
| Originally posted by Phortje Zijn er nog mensen van plan om op de 20e Juli naar Cafe D'Anvers in Antwerpen te gaan voor de Involver promo-tour? Ik heb echt veel zin om daarheen te gaan, maar het feit dat het op een dinsdag valt maakt het nou niet bepaald makkelijker om mensen mee te krijgen |
Heb 'm nu ook, super!!!