TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Loveparade blir av!!!
Loveparade blir av!!!
japp, gnugga �gonen och l�s igen! Loveparade i Berlin blir av! tyv�rr inte p� samma s�tt, och inte i lika stor utstr�ckning, men �nd� kommer staden att fyllas med b�sta sortens liv och buller! En del arrang�rer, bland annat Vandit, har ordnat det s� kallade Clubculture vs Ignorance en slags demonstration som ska �ga rum den 10 juli! Mer info p� www.fightthepower.de (�ven p� engelska efter introt)
The Love From above kommer fortfarande �ga rum natten mot den 10 juli, med bl.a Tiesto och Paul van Dyk bakom spelarna. Mer info om detta p� www.thelovefromabove.de
s��... n�gon som ska dit? jag pejar g�rna om jag f�r en sittplats i n�gons k�rra 

det �r allts� inte Loveparade 
P� flyern st�r det
"Protest mot intolerans & tr�ngsynthet kring clubkulturen samt f�r �terkomsten av Loveparade till Berlin."
ahh najs... t�nkte dra ut o t�gluffa n�n g�ng nu snart och berlin blir nog f�rsta anhalten, s� man kanske skulle ta o bege sig d� kring den �ttonde/nionde... 
http://www.paulvandyk.de/share/TLFA04/en_home.html
me wants 

ja j�vlar, d�r skulle man vara
jag hade faktiskt sparat pengar f�r att �ka till Loveparade och Love From Above, men n�r jag h�rde att det inte blir av s� gick pengarna �t annat h�ll... men s� kommer detta... �sch