TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Deze avond: Zillion @ the beach(Grenslandhallen)
Pages (2): [1] 2 »
Deze avond: Zillion @ the beach(Grenslandhallen)
Iemand die gaat van hier?
Zillion @ The Beach in Hasselt, the irony

ik ga !
zillion altijd goeie trance
| quote: |
| Originally posted by bobbytk ik ga ! zillion altijd goeie trance |
| Originally posted by Phortastic kwestie van smaak natuurlijk |
| Originally posted by pooley en gij zijt ne ongelooflijken melker |
dj Elof gaat draaien 
Ik ga ook
| Originally posted by pooley en gij zijt ne ongelooflijken melker |
twas wel ne coolen avond, de boxen stonden wel slecht / slecht afgesteld en die scanwall van 100+ scanners werkte maar half ma twas goed.
Ni teveel volk though, ma chapeau voor Limburg, schoon mokkes da daar zitte, amai !
oh ja de muziek was ook ferm goed !
beginnend met house, trance, gouwe ouwe plaatjes, retro, trance \o/
Bom gewoon
| Originally posted by Nabistai Ik heb het ook al gemerkt... |
Onze foto's en filmpkes hiervan staan op www.partyteam.be!
Ow... dit topic had ik nog niet gezien!
Zillion Beach, in twee woorden: prachtig decor, te weinig volk. Zonder in details te gaan is de party serieus geboycot geweest. Dat is de hoofdreden waarom er maar 1.500 mensen zijn komen opdagen.
Maar het decor: indoor sand beach, swimming pool (!), de Zillion Cityparade truck, stages, fire spitters, 10 dancers (including Paco, Bambi & Clift).
Ik ben gestart met heel clubby en groove tunes. Lekker beachy sfeertje cree�ren, daarna om middernacht, d� Zillion plaat: Adagio for strings van dj Ti�sto. Gevolgd door wat meer nieuwe trance (angels & whippenberg - angels theme, ...). Maar zoals ik reeds vele malen geschreven heb in andere topics wil het publiek hedendaags meer retro trance, nummers van 1997 - 2000. Dus ging ik vrij vlug die richting uit. Sonic Inc - Taste of summer en het dak ging eraf. Op RMB - Love is an ocean gingen zelfs de muren eruit
Ik heb achteraf vernomen dat de klank verschrikkelijk slecht was. Had iemand dit komen zeggen tegen mij, dan kon ik misschien toch nog iets wijzigen
Mijn monitoren stonden voor ��n keer niet te luid, dus ik dacht dat alles goed ging.
Technisch gezien is er het ��n en het ander mislopen. Maar wat wil je? De computers van de verhuurfirma werden gestolen de dag voor het event. Hierdoor waren de scan walls niet beschikbaar, enzovoorts.
Ook BPMstudio liet wat van z'n pluimen. Ik heb de "rip" beluisterd achteraf en heel eerlijk
Zo fluctueren dat het deed.
Maar goed, deze avond is het uitzending op radio.zillion.be van de ganse nacht. 21u tot 06u - do give me some credit, because, next to BPMStudio problems, I was the only dj all night!
De muziek was trouwens fantastisch ;-).
Van de problemen met het geluid hebben we eigenlijk niets gemerkt.. tegenover vele andere feesten klonk het zelfs behoorlijk goed! (want het lijkt mij toch ook geen makkelijke zaal om perfect af te stemmen)
De opkomst was inderdaad helaas wat minder.. maar de boycot en het feit dat het een donderdag was had hier veel mee te maken denk ik!
Hopelijk komt er snel een vervolg!
komaan in detail treden.
Met modder smijten maar twas inderdaad wel netjes gedaan hoor Elof.
En je hoort het ook dat het via de pc gemixd wordt. maja das ni erg, twas een goei feestje.
frank zit die soms aan den drugs want die gast kan wreed raar doen 
| Originally posted by dj Elof 10 dancers (including Paco, Bambi & Clift). |
geweldig!
) veel sfeer, beetje weinig volk .... wel ne Pooley tegen het lijf gelopen
(Het was me een waar genoegen!)
Da zijn altijd goei feestjes, als ge onverwacht ne pooley tegenkomt. 
| Originally posted by pooley komaan in detail treden. Met modder smijten maar twas inderdaad wel netjes gedaan hoor Elof. En je hoort het ook dat het via de pc gemixd wordt. maja das ni erg, twas een goei feestje. frank zit die soms aan den drugs want die gast kan wreed raar doen |
Dus ze draaiden trance zoals dave kane, zero plus, plastic boy - twixt enzo van die platen waarschijnlijk. Kvind het een beetje jammer, want dit zijn de platen die ze 5 jaar geleden ook al in zillion draaiden. Zillion is altijd vernieuwd geweest op gebied van licht, effecten, shows etc alleen jammer dat de muziek niet kan volgen. Nuja wil nog wel eens nr een zillion feestje komen, maar dan moet het wel een beke dichter in de buurt zijn 
Cresto, trust me dat ik probeer nieuwe platen te brengen, maar euhm... onze Zillionaires komen speciaal voor de retro trance. En 't is Silverbath dat ik draai van Plastic Boy!
Lol seb 
En ja Kelly het was me ook een genoegen 
Het viel me gewoon op elof, all� das moeilijk uit te leggen maja dat doet er ook geen ruk toe he.
en Clift is dat dien zwarte danser met zen puntschoenen(vrouwen)
Die gast heb ik al paar keer tegengekomen in discos, wel lachen altijd 
| Originally posted by dj Elof Cresto, trust me dat ik probeer nieuwe platen te brengen, maar euhm... onze Zillionaires komen speciaal voor de retro trance. En 't is Silverbath dat ik draai van Plastic Boy! |

Vrienden die ik meehad zijn ook die-hard retro lovers. Gewoon om dat 1 ervan nog zelfde draaide en immens veel platen had 
En de andere luisert ook naar niks anders.
Oh ja, ik heb niks tegen retro he, ik ben voor vernieuwing en ja ik weet dat ge voor u publiek speelt etc
Tis gene kritiek he !
Elof, ik denk dat wij minder kritiek op u hebben dan ge vreest.
Uit uw tracklists blijkt toch altijd dat ge een balans zoekt tussen oud en nieuw, populair en onbekend. Tis meer onze feestende medemens die ons teleurstelt...