TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marco V In Charge gestopt....
Pages (2): [1] 2 »
Marco V In Charge gestopt....
Het volgende staat op marcov.nl
| quote: |
| After a great year, my 'In Charge' show will no longer be broadcast by ID&T radio. Therefor the playlist posted in the radio section does no longer apply. To be continued... |
Grrr eerst World Tour en nu In Charge
Er zal wel weer plaats gemaakt moeten worden voor een urban show 
wat zal er nu komen dan, bling bling saturday night shizzle?
Ook heeft ID&T Radio vanaf begin juli een nieuwe show met een wel heel beroemde DJ. Niemand minder dan de welbekende Amerikaanse DJ Roger Sanchez host vanaf 3 juli iedere zaterdagavond tussen 18.00 en 20.00 de nieuwe show 'Release Yourself', met daarin veel aandacht voor nieuwe internationale releases, gast DJ's en nog veel meer. Check this out!
Dus waarschijnlijk complete aanpassing van het programma (andere tijden).....of toch gewoon Chuckie in the house!
GVD, eerst Ferry en nu Marco V!

| Originally posted by Freezel GVD, eerst Ferry en nu Marco V! |
| Originally posted by Tim81 Is Armin de volgende?? |
| Originally posted by Freezel Laat het dan maar Gielen zijn of Kjoedens |
| Originally posted by Tim81 Ook heeft ID&T Radio vanaf begin juli een nieuwe show met een wel heel beroemde DJ. Niemand minder dan de welbekende Amerikaanse DJ Roger Sanchez host vanaf 3 juli iedere zaterdagavond tussen 18.00 en 20.00 de nieuwe show 'Release Yourself', met daarin veel aandacht voor nieuwe internationale releases, gast DJ's en nog veel meer. Check this out! |
Als AiDie en Tie maar met zijn pootjes van ASOT afblijft.....
Zal trouwens ff aan mijn 2 wederhelft zusjes (want ik ben tenslotte 1 van een drieling, en volgens mij wist nog niemand dat
) zeggen dat ze nu naar hun hip-flop en arrenbie kunne luisteren in vervolg op ID&T...
Vind het echt lame streken van AiDie en Tie!!!

als edith de doosch maar blijft vind het allemaal prima. meer house is ook altijd goed
Jammer
Hij draaide altijd vet onbekende platen in z'n show.
Ik zou ook niet weten of Marco V of ID&T te reden is, zou allebei kunnen denk ik.
| Originally posted by FunkySimon al die grote dj's krijgen niet betaald voor hun radio shows, het is alleen maar gratis promotie voor ze. Marco V is nu wel beroemd genoeg, en vind zijn radio show denk ik niet meer belangrijk voor zijn reputatie en tijd. Dus misschien is het marco wel die er een punt achter heeft gezet ipv ID&T... |
| Originally posted by TranceZoner Zal trouwens ff aan mijn 2 wederhelft zusjes (want ik ben tenslotte 1 van een drieling, en volgens mij wist nog niemand dat ) |
| Originally posted by TranceZoner Als AiDie en Tie maar met zijn pootjes van ASOT afblijft..... Zal trouwens ff aan mijn 2 wederhelft zusjes (want ik ben tenslotte 1 van een drieling, en volgens mij wist nog niemand dat ) zeggen dat ze nu naar hun hip-flop en arrenbie kunne luisteren in vervolg op ID&T... Vind het echt lame streken van AiDie en Tie!!! |
Marco V had de tracklist voor zijn show zaterdag al op zijn website staan en waarschijnlijk had hij hem dus ook al gemixed.
Lijkt me dus sterk dat HIJ hem gecancelled heeft want waarom zou je je show mixen als je toch weet dat die niet doorgaat.
| Originally posted by Dj Lex FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!!!! |
| Originally posted by basvh PICS OR STFU! |

EJ Rick! word es wakkker jongen, duuuuurtlang 

Re: Marco V In Charge gestopt....
| Originally posted by Bailey Het volgende staat op marcov.nl Beetje jammer, ben benieuwd waarom ze niet door gaan met deze show. Hitman, weet jij het misschien? Jij bent altijd de man van de Marco V nieuwtjes. |
| Originally posted by total woot EJ Rick! word es wakkker jongen, duuuuurtlang ![]() |
BBBBREEEEEEEEEZZZZZZZZAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! 
| Originally posted by HiGH_NrG BBBBREEEEEEEEEZZZZZZZZAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! |
Wat zijn jullie ook poeperds he

Doe ik moeite om speciaal voor JULLIE een foto van me zusje te regelen en dan reageert er geen hond 
Cheers!
Ik doe wel ff 
"DAAAAAAAAAR MOETTTTTTTT EEEN PIEMEEEL IN DAAR MOET EEN PIEEEMEL INN!!"
*De rest haakt in*
Maar ff serieus... niet echt mijn type
(maar dr moet wel een piemel in, red.)