TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מצעד הגאווה


Posted by eXeTik on Jun-25-2004 16:22:

מצעד הגאווה

מה נסגר... פתאום אני קולט שלא הזכרנו את זה אפילו
השנה שברתי מסורת ולא הלכתי כי לא התארגנו
ככה אני הולך כמעט כל שנה
צחוקים וכוסיות...

מישהו היה?


Posted by EternalMusic on Jun-25-2004 16:52:


Posted by eXeTik on Jun-25-2004 18:47:

quote:
Originally posted by EternalMusic


זה הפרצוף שלך כשאתה מקבל בתחת?
מה נסגר עם ההומופוביה


Posted by taltul on Jun-25-2004 19:09:

quote:
Originally posted by eXeTik
זה הפרצוף שלך כשאתה מקבל בתחת?
מה נסגר עם ההומופוביה

סוף סוף בן אדם נורמאלי אחד...
באמת מה נסגר איתעם חבר'ה?
אנחנו לא גרים בשנות ה60 הרי...

PS:
השנה גם לא הלכתי מאותה סיבה - גיל הצלם התקשר אליי רצה שאבוא אבל פשוט לא היה זמן להתארגן...אז אני וחבר וויתרנו הפעם..


Posted by AnthemFreak on Jun-25-2004 22:13:

אני הייתי!!
והיה חםםםםםםם
מוזיקה לא משו.. חשבתי שעופר וויק ואוסי ינגנו ברייב
אבל הם ניגנו במצעד עצמו אבל הגעתי מאוחר רק אז הייתי בספורטק שם
אבל חפיף ראיתי חצי עולםםם ופה ושם יש כוסיות
ומה 10 שקל כניסה כוסומו!?!?


Posted by Glenn-Holmes on Jun-25-2004 22:17:

quote:
Originally posted by AnthemFreak

ומה 10 שקל כניסה כוסומו!?!?





קמצן





.


Posted by EternalMusic on Jun-25-2004 22:58:

quote:
Originally posted by eXeTik
זה הפרצוף שלך כשאתה מקבל בתחת?
מה נסגר עם ההומופוביה


מה אתה מכוער?

אין לי בעיה עם הומואים שיהיה להם בכיף, מה הקטע של המצעדים והחרטות,
זה מפגר לגמרי...
הם רוצים עכשיו גם נציגות בכנסת...


Posted by Glenn-Holmes on Jun-25-2004 23:11:

quote:
Originally posted by EternalMusic


הם רוצים עכשיו גם נציגות בכנסת...


זה כבר ראסמי מיותר

יש בכנסת 120 חברים שדופקים אותנו כל יום כל השנה במסווה של עזרה ודאגה לציבור

אנחנו באמת צריכים אחד שגם מתגאה בזה?


Posted by eXeTik on Jun-26-2004 03:41:

quote:
Originally posted by EternalMusic
מה אתה מכוער?



אחת היציאות...

quote:
Originally posted by EternalMusic
אין לי בעיה עם הומואים שיהיה להם בכיף, מה הקטע של המצעדים והחרטות,
זה מפגר לגמרי...
הם רוצים עכשיו גם נציגות בכנסת...


מה קשור מצעד הגאווה לחבר בכנסת
אם הייתי כותב על מצעד האהבה הסמיילי שלך לא היה מתקשר נכון? יופי...
וכן... מצעדים זה דבר דפוק
כל המוזיקה האלקטרונית הזאת, וכל הכוסיות שכמעט לא לבשות כלום


Posted by taltul on Jun-26-2004 07:46:

quote:
Originally posted by eXeTik

אחת היציאות...



מה קשור מצעד הגאווה לחבר בכנסת
אם הייתי כותב על מצעד האהבה הסמיילי שלך לא היה מתקשר נכון? יופי...
וכן... מצעדים זה דבר דפוק
כל המוזיקה האלקטרונית הזאת, וכל הכוסיות שכמעט לא לבשות כלום


דיברתי עם גיל אתמול - אכן היה לא משהו השנה אבל זה בהתעלם מהעובדה שגיל שלנו אוהב טכנו וחפירות ולכן ברור שלא יואהב את ניו יורק וטרייבל, אבל באסה נוספת גם שהוא לא הצליח לקמבן יותר מדי רדבולים יחסית לשנה שעברה...


PS: LOL
"...!!!!אני לא פוחד מהומוים...>>>...אבל עכשיו הם רוצים נציגות בכנסת..."


Posted by Glenn-Holmes on Jun-26-2004 11:55:

quote:
Originally posted by eXeTik
וכן... מצעדים זה דבר דפוק
כל המוזיקה האלקטרונית הזאת, וכל הכוסיות שכמעט לא לבשות כלום


אתה לא מבין שמי שאמר שמצעדים זה דבר דפוק יש לו נטיות בעצמו..?

זה ממש דוחה אותו לראות כוסיות לא לובשות כלום

או שהוא דתי..


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jun-26-2004 14:16:

כן כן היה יותר גרוע מתמיד!
נתחיל בזה שאני מגיע והעבירו את הבמה של ההתחלה לרחוב ולא למעלה בכיכר רבין.
זה יצר צפיפות ואי נוחות.
המצעד יצא באיחור נוראי!
המשאיות היו לא מאורגנות היה רק מספר מסויים של אנשים או משקל שניתן לעלות עליהן וכל מני רקדנים של המשאיות עצמן רקדו למתה מפני שלא נתנו אפילו להם לעלות למעלה!
שזה ממש בושה!
ודפוק בטירוף!

טומי לפיד ממש אחלה ירד על הדוסים ואני שונא דוסים מוות-לדת!!!
יצא מלך!

כרגיל אין כמעט שום לסביות רק ערסיות שמנות דבות כל אחד יותר גדולה מהמשאיות!
וגם יש איזה שלוש זוגות.

מממ...היה רקוב כזה!
מוסיקה מן הסתם מסריחה אבל את זה ידעתי שיהיה מן הסתם אז אין לי זכות להתלונן!

מממ...כניסה 10ש"ח לי יש תג של תקשורת של עיריית ת"א-יפו אז נכנסתי חופשי אבל עדיין גם לא מושקע וגם מבקשים כסף???
אם היה מושקע אז סבבה אבל לא מושקע ולא נעליים!

ההופעות התחילו ממש מאוחר כל הקטע של התקשורת לא היה מאורגן כמו שצריך אומנם לכם זה לא מזיז אבל לצלמים כתבים וכל אלה זה כן!
אין רשימות אין תגים יש רק צמידים מנייר מעפנים והכל כלכך לא מאורגן.

מממ...זהו באתי במיוחד לפגוש כל מני חברים וגם לצלם קצת ומממ...זהו השנה אפילו היה יותר רקוב מתמיד!


Posted by Glenn-Holmes on Jun-26-2004 14:22:

לא נורא אחי
עוד שבועיים יוהן חילן
תבוא יהיה פיצוץ


Posted by markfeldman on Jun-26-2004 14:32:

ואללאק אם לא הייתי יודע לקרוא עברית הייתי משוכנע כי התמונה של גיל צולמה בדאנס וואלי 2003....


Posted by Narcotic Mind on Jun-26-2004 14:55:

הדי ג'יי שם את הפלאפון שלו על הפטיפון


Posted by taltul on Jun-26-2004 15:12:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
הדי ג'יי שם את הפלאפון שלו על הפטיפון

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

FUCKIN' ISRAELI REALITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jun-26-2004 15:17:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
הדי ג'יי שם את הפלאפון שלו על הפטיפון


רק מראה שזה לא אני המניאק שמלחלך עליהם אלה הם באמת חרא דיג'ייז!
שבאמצע תקלוט או יותר נכון לחיצות על ה"פליי" בקומפקטים מה שחשוב לו זה לדבר בפלאפון או לקבל שיחות מכל מני אנשים פחחח...

הנה עוד כל מני תמונות












הוא כל שנה שם עם הכובעים!




















Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.