TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מצעד הגאווה
מצעד הגאווה
מה נסגר... פתאום אני קולט שלא הזכרנו את זה אפילו
השנה שברתי מסורת ולא הלכתי כי לא התארגנו
ככה אני הולך כמעט כל שנה
צחוקים וכוסיות...
מישהו היה?

| quote: |
Originally posted by EternalMusic |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik זה הפרצוף שלך כשאתה מקבל בתחת? מה נסגר עם ההומופוביה |
אני הייתי!!
והיה חםםםםםםם
מוזיקה לא משו.. חשבתי שעופר וויק ואוסי ינגנו ברייב
אבל הם ניגנו במצעד עצמו אבל הגעתי מאוחר רק אז הייתי בספורטק שם
אבל חפיף ראיתי חצי עולםםם ופה ושם יש כוסיות
ומה 10 שקל כניסה כוסומו!?!?
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak ומה 10 שקל כניסה כוסומו!?!? |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik זה הפרצוף שלך כשאתה מקבל בתחת? מה נסגר עם ההומופוביה |
| quote: |
| Originally posted by EternalMusic הם רוצים עכשיו גם נציגות בכנסת... |
| quote: |
| Originally posted by EternalMusic מה אתה מכוער? |
| quote: |
| Originally posted by EternalMusic אין לי בעיה עם הומואים שיהיה להם בכיף, מה הקטע של המצעדים והחרטות, זה מפגר לגמרי... הם רוצים עכשיו גם נציגות בכנסת... |
| quote: |
Originally posted by eXeTik אחת היציאות... מה קשור מצעד הגאווה לחבר בכנסת אם הייתי כותב על מצעד האהבה הסמיילי שלך לא היה מתקשר נכון? יופי... וכן... מצעדים זה דבר דפוק כל המוזיקה האלקטרונית הזאת, וכל הכוסיות שכמעט לא לבשות כלום |


| quote: |
| Originally posted by eXeTik וכן... מצעדים זה דבר דפוק כל המוזיקה האלקטרונית הזאת, וכל הכוסיות שכמעט לא לבשות כלום |
כן כן היה יותר גרוע מתמיד!
נתחיל בזה שאני מגיע והעבירו את הבמה של ההתחלה לרחוב ולא למעלה בכיכר רבין.
זה יצר צפיפות ואי נוחות.
המצעד יצא באיחור נוראי!
המשאיות היו לא מאורגנות היה רק מספר מסויים של אנשים או משקל שניתן לעלות עליהן וכל מני רקדנים של המשאיות עצמן רקדו למתה מפני שלא נתנו אפילו להם לעלות למעלה!
שזה ממש בושה!
ודפוק בטירוף!
טומי לפיד ממש אחלה ירד על הדוסים ואני שונא דוסים מוות-לדת!!!
יצא מלך!
כרגיל אין כמעט שום לסביות רק ערסיות שמנות דבות כל אחד יותר גדולה מהמשאיות!
וגם יש איזה שלוש זוגות.
מממ...היה רקוב כזה!
מוסיקה מן הסתם מסריחה אבל את זה ידעתי שיהיה מן הסתם אז אין לי זכות להתלונן!
מממ...כניסה 10ש"ח לי יש תג של תקשורת של עיריית ת"א-יפו אז נכנסתי חופשי אבל עדיין גם לא מושקע וגם מבקשים כסף???
אם היה מושקע אז סבבה אבל לא מושקע ולא נעליים!
ההופעות התחילו ממש מאוחר כל הקטע של התקשורת לא היה מאורגן כמו שצריך אומנם לכם זה לא מזיז אבל לצלמים כתבים וכל אלה זה כן!
אין רשימות אין תגים יש רק צמידים מנייר מעפנים והכל כלכך לא מאורגן.
מממ...זהו באתי במיוחד לפגוש כל מני חברים וגם לצלם קצת ומממ...זהו השנה אפילו היה יותר רקוב מתמיד!

לא נורא אחי
עוד שבועיים יוהן חילן
תבוא יהיה פיצוץ
ואללאק אם לא הייתי יודע לקרוא עברית הייתי משוכנע כי התמונה של גיל צולמה בדאנס וואלי 2003....
הדי ג'יי שם את הפלאפון שלו על הפטיפון 
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind הדי ג'יי שם את הפלאפון שלו על הפטיפון |
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind הדי ג'יי שם את הפלאפון שלו על הפטיפון |




























Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.