TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שיגור רקטה
שיגור רקטה
היה לפני שבוע תרגיל מסכם שלי בקורס מפקדים
(MLRS - תותחנים)
אקיצר שיגרנו שם רקטה וחשבתי שאולי תרצו לראות:
http://www.geocities.com/kabuknimrod/launch.avi
http://www.geocities.com/kabuknimrod/MVI_0254.avi
מצורף פה עוד סרט טוב של אחד מהקורס שלי אוכל אפרסק בביס אחד

אחי הלינקים שהבאת לא עובדים 
פשעים...
לאן אני יכול להעלות את זה שזה כן יפעל מישהו יודע??
www.lycos.co.uk
free FTP of 50MB
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL פשעים... לאן אני יכול להעלות את זה שזה כן יפעל מישהו יודע?? |
אחי סורי שזה נשמע טיפשי...
אבל האינטרנט זה המקום האחרון שכדאי להעלות אליו דברים כאלה
אחי כל ערבי שני רוצה לראות את הדברים האלה
זה מידע מודיעיני ושלא יזיינו אותך על זה
| quote: |
| Originally posted by ronsh אחי סורי שזה נשמע טיפשי... אבל האינטרנט זה המקום האחרון שכדאי להעלות אליו דברים כאלה אחי כל ערבי שני רוצה לראות את הדברים האלה זה מידע מודיעיני ושלא יזיינו אותך על זה |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL למה? אני לא חושב שזה יועיל לערבי אם הוא יראה חייל שאוכל אפרסק שלם בביס אחד... תאמין לי זה לא יעזור לאף ערבי אפשר להשיג דברים יותר טובים מזה |
| quote: |
| Originally posted by ronsh סורי אחי לא קראתי את ההודעה שלך עד הסוף וחשבתי שמדובר בסרט על הרקטה פ א ד י ח ה |

גבר גם הלינקים החדשים לא טובים
איך הוא בלע את האפרסק

מה זה למה לא פועל לי?!
איך הוא אכל את האפרסק
בטח היה רעב 
סעמק לא עובד לי הסרט...
אני צריך להוריד איזשהוא מקודד ?
| quote: |
| Originally posted by markfeldman אני צריך להוריד איזשהוא מקודד ? |
| quote: |
| תוריד תדרגות מהכתף ותנסה שוב |
שיט גם לי לא עובד...
בא לי לראות את אותו חייל עם אפרסק...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.