TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שיגור רקטה


Posted by Dj-2TaLL on Jun-25-2004 19:39:

King שיגור רקטה

היה לפני שבוע תרגיל מסכם שלי בקורס מפקדים
(MLRS - תותחנים)
אקיצר שיגרנו שם רקטה וחשבתי שאולי תרצו לראות:
http://www.geocities.com/kabuknimrod/launch.avi
http://www.geocities.com/kabuknimrod/MVI_0254.avi

מצורף פה עוד סרט טוב של אחד מהקורס שלי אוכל אפרסק בביס אחד


Posted by Sm0keMachine on Jun-25-2004 19:45:

אחי הלינקים שהבאת לא עובדים


Posted by Dj-2TaLL on Jun-25-2004 19:57:

פשעים...
לאן אני יכול להעלות את זה שזה כן יפעל מישהו יודע??


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jun-25-2004 20:00:

www.lycos.co.uk
free FTP of 50MB


Posted by DJ-BON_v2 on Jun-25-2004 20:12:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
פשעים...
לאן אני יכול להעלות את זה שזה כן יפעל מישהו יודע??


פתח חשבון באיזה חברת אימייל, תשלח את הקבצים בדואר ותן לנו את השם-סיסמה
אפשר גם להשתמש בזה אח"כ לכל מיני
file-shares
וכאלה...

למשל
www.maktoob.com
אני יודע שזה ערבי (גם אני נבהלתי כשאמרו לי על זה) אבל זה נותן ג'יגה....


Posted by ronsh on Jun-25-2004 20:16:

אחי סורי שזה נשמע טיפשי...
אבל האינטרנט זה המקום האחרון שכדאי להעלות אליו דברים כאלה

אחי כל ערבי שני רוצה לראות את הדברים האלה
זה מידע מודיעיני ושלא יזיינו אותך על זה


Posted by Dj-2TaLL on Jun-25-2004 20:29:

quote:
Originally posted by ronsh
אחי סורי שזה נשמע טיפשי...
אבל האינטרנט זה המקום האחרון שכדאי להעלות אליו דברים כאלה

אחי כל ערבי שני רוצה לראות את הדברים האלה
זה מידע מודיעיני ושלא יזיינו אותך על זה


למה?
אני לא חושב שזה יועיל לערבי אם הוא יראה חייל שאוכל אפרסק שלם בביס אחד...


תאמין לי זה לא יעזור לאף ערבי
אפשר להשיג דברים יותר טובים מזה


Posted by ronsh on Jun-25-2004 20:31:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
למה?
אני לא חושב שזה יועיל לערבי אם הוא יראה חייל שאוכל אפרסק שלם בביס אחד...


תאמין לי זה לא יעזור לאף ערבי
אפשר להשיג דברים יותר טובים מזה


סורי אחי לא קראתי את ההודעה שלך עד הסוף
וחשבתי שמדובר בסרט על הרקטה

פ א ד י ח ה


Posted by Dj-2TaLL on Jun-25-2004 20:40:

quote:
Originally posted by ronsh
סורי אחי לא קראתי את ההודעה שלך עד הסוף
וחשבתי שמדובר בסרט על הרקטה

פ א ד י ח ה


צדקת...
זה כן על רקטה...

אולי הנדבר בהתחלה מדאיג אותי קצת...
אני יעלה את זה לטיפה ואז יוריד...

http://admatai.tripod.com/launch.avi
http://admatai.tripod.com/afarsek.avi


Posted by Segev on Jun-26-2004 11:29:

גבר גם הלינקים החדשים לא טובים


Posted by Elior on Jun-26-2004 11:52:


איך הוא בלע את האפרסק


Posted by Segev on Jun-26-2004 12:30:

מה זה למה לא פועל לי?!


Posted by Dj Black on Jun-26-2004 12:36:

איך הוא אכל את האפרסק

בטח היה רעב


Posted by markfeldman on Jun-26-2004 13:59:

סעמק לא עובד לי הסרט...

אני צריך להוריד איזשהוא מקודד ?


Posted by Glenn-Holmes on Jun-26-2004 14:01:

quote:
Originally posted by markfeldman
אני צריך להוריד איזשהוא מקודד ?

תוריד תדרגות מהכתף ותנסה שוב


Posted by markfeldman on Jun-26-2004 14:06:

quote:
תוריד תדרגות מהכתף ותנסה שוב


חחחחח יא מניאק....

בכל אופן אני משתמש במדיה פלייר 2 אולי זו הבעיה....


Posted by taltul on Jun-26-2004 14:38:

שיט גם לי לא עובד...

בא לי לראות את אותו חייל עם אפרסק...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.