TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jag är tillbaka....
Jag är tillbaka....
Min internetuppkoppling har varit död i några dagar nu, allt verkar vara ok nu.
Hur blir jag moderator???

Välkomme tebax
undrade vart du höll hus.....fan.....som du ser är vi svenskar i full gång här! fett fett.......
skicka ett PM till swamper och be om det...säg att jag är med till 100%
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Välkomme tebax undrade vart du höll hus.....fan.....som du ser är vi svenskar i full gång här! fett fett.......skicka ett PM till swamper och be om det...säg att jag är med till 100% |
Ok jag ska göra det när jag får tid.....ska sova nu...jag är så lat
Cya around swedish m8eys 
Välkommen tbx [A|ienFactory]
| Originally posted by mindshooter Ok jag ska göra det när jag får tid.....ska sova nu...jag är så lat Cya around swedish m8eys |
| Originally posted by fruktsoppa bra jobb att vara uppe sent hörrö! sängdax vid 21.00 ikväll.. remember |
Jag väntar fortfarande på att bli moderator.

I övrigt verkar det som om den här sektionen har dött ut lite.....
Skulle vilja påstå att det verkar som hela TA har dött ut lite. Kanske är så att folk värdesätter andra saker än att sitta framför datorn hela daganra för tillfället... hoppas iaf att det är så. (Snygg signatur f´resten Alien)
| Originally posted by Aendy Skulle vilja påstå att det verkar som hela TA har dött ut lite. ) |
| Originally posted by Aendy Skulle vilja påstå att det verkar som hela TA har dött ut lite. Kanske är så att folk värdesätter andra saker än att sitta framför datorn hela daganra för tillfället... hoppas iaf att det är så. (Snygg signatur f´resten Alien) |
| Originally posted by reveal och då har du bara varit här i en månad... är nog en tillfällig nedgång över sommaren, men nu borde det komma igång igen |
hur länge har TA varit igång? jag har besökt sidan under ett års tid eller så, och även lurkat på forumet, men blev inte "medlem" förrän i maj
| Originally posted by reveal hur länge har TA varit igång? jag har besökt sidan under ett års tid eller så, och även lurkat på forumet, men blev inte "medlem" förrän i maj |

| Originally posted by [A|ienFactory] Ändå är det JÄVLIGT slött! Det tar ju fan en kvart att öppna en sida. Det är för mycket folk här i alla fall..... |
är det nån som har koll på hur många "aktiva" som finns på TA? hur många som är registrerade är ju inte riktigt hela sanningen...